Gå til innhold

Drømmedama

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du beskrev jo meg! ;) Sorry - I'm taken. 

Anonymkode: 6e2d1...b0b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du beskrev jo meg! ;) Sorry - I'm taken. 

Heldig type! Tipper alle jeg vil ha er tatt. Så trist

Anonymkode: 08bda...048

Skrevet

Jeg klarer liksom ikke helt å se at dette skal være så vanskelig å finne jeg? Eller var målet at så mange jenter som mulig skal kommentere og si «Det er jo meg! Men jeg er opptatt»? 😅

Anonymkode: 9ec04...70a

• Liker 10
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Hun er smartere enn hun virker» :rolleyes:

Er vi ikke ferdig med smarte damer som spiller dumme nå? Selv Paris Hilton har skjønt at det er idiotisk.

Anonymkode: 03e13...ad1

Hm... tror ikke det var det han mente. Jeg er smartere enn jeg virker, tror jeg. Det vil si, jeg sier smarte ting og har nesten alltid en kvikk replikk på lur, men er elendig i quiz. Og så snakker jeg fra levra - og av og til litt uten å tenke meg om. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hm... tror ikke det var det han mente. Jeg er smartere enn jeg virker, tror jeg. Det vil si, jeg sier smarte ting og har nesten alltid en kvikk replikk på lur, men er elendig i quiz. Og så snakker jeg fra levra - og av og til litt uten å tenke meg om. 

Da kunne han jo sagt at han vil ha en smart dame. Punktum. Ikke at han vil ha en smart dame som ikke virker så smart.

Anonymkode: 03e13...ad1

• Liker 7
Skrevet

Jeg klarer liksom ikke helt å se at dette skal være så vanskelig å finne jeg? Eller var målet at så mange jenter som mulig skal kommentere og si «Det er jo meg! Men jeg er opptatt»? 😅

Anonymkode: 9ec04...70a

Det er jo de beste nyhetene jeg har hørt på lenge! Håper du har rett:) Jeg har ikke møtt noen som har vært i nærheten siden jeg slo opp meg eksen for 3 år siden. Desverre :(

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, var ca dette jeg mente. Er ikke kjent for å tenke så nøye igjennom hva jeg sier sjæl.

Skrevet

Søt og uskyldig, men er freaky i senga og tar seg en joint av og til. Er ikke det litt selvmotsigende?

Anonymkode: a1730...823

• Liker 11
Skrevet

Søt og uskyldig, men er freaky i senga og tar seg en joint av og til. Er ikke det litt selvmotsigende?

Nja, ikke sånn som jeg tenker men er vanskelig å putte ord på hva jeg mener sånn nøyaktig. Ser poenget ditt da.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du vet jo bokstavelig talt ingenting om meg bortsett fra hvordan drømmekvinnen min er. 

Ikke bland bokstaver inn i dette.

Anonymkode: 9260f...520

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ikke bland bokstaver inn i dette.

Anonymkode: 9260f...520

Hmmm.. jo!

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en taper ts.. Men den lista ekskluderer du mange og prøver å selv fremstå som det perfekte mannebeinet (noe kvinner misliker). 
Min drømmedame trenger kun vagina og den bør bli våt hver kveld. 

Anonymkode: 4d538...21f

Må være slitsomt å være med en mann som ønsker sex hver kveld...for når det kommer til en periode hvor dama har problemer, enten hun sliter med graviditet, eller hormoner eller annet og ikke orker sex så er den typen menn som ønsker sex hver kveld på farten i senga hos andre damer...

Anonymkode: e0459...dae

• Liker 9
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, faktisk ikke...finnes de som er sånn

Anonymkode: e0459...dae

• Liker 1
Skrevet

Hvilke negative personlighetstrekk kan du godta? Bare lurer,siden du har beskrevet en så og si perfekt (for deg) kvinne,og det finnes jo ingen perfekte mennesker. Er det greit om hun har/er alt du har beskrevet,men f.eks ikke liker å lage mat? 

Høres for øvrig ut som en flott kvinne du beskriver,tenker bare du mangler det realistiske aspektet-mennesker består jo av både positive og negative sider. 

• Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som meg! 😂 Er godt gift, da.. 

Anonymkode: fa600...86b

Meg også. Også godt gift. Ikke rart mannen er fornøyd 😂

Anonymkode: 52bc1...c8d

Skrevet
1 minutt siden, Repus Asserts said:

Hvilke negative personlighetstrekk kan du godta? Bare lurer,siden du har beskrevet en så og si perfekt (for deg) kvinne,og det finnes jo ingen perfekte mennesker. Er det greit om hun har/er alt du har beskrevet,men f.eks ikke liker å lage mat? 

Høres for øvrig ut som en flott kvinne du beskriver,tenker bare du mangler det realistiske aspektet-mennesker består jo av både positive og negative sider. 

Dette er drømmedama. Hun er perfekt, men om jeg skulle ofre ett par ting så kan jeg vel stryke det med å røyke en joint, like å lage mat til meg.

Negative personlighetstrekk jeg ikke har så mye imot eller hvertfall har forståelse for så er det sjalusi, sinne og hevngjerrighet.  Hun må gjerne vise masse følelser av alle slag. Da blir det i alle fall ikle kjedelig.

Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

For en taper ts.. Men den lista ekskluderer du mange og prøver å selv fremstå som det perfekte mannebeinet (noe kvinner misliker). 
Min drømmedame trenger kun vagina og den bør bli våt hver kveld

Anonymkode: 4d538...21f

Tror mange kvinner misliker din "liste" også.

Anonymkode: 16f47...06a

• Liker 7
Skrevet (endret)
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men kanskje er med på en joint en gang i halvåret.

Hun banner og snakker rett fra leveren.

Hun er smartere enn hun virker.

bryr seg ikke om det er sunn eller usunn mat.

Hun er egentlig det beste fra alle eksene

Velbekomme

Endret av exictence
  • Liker 1
Skrevet

Barnslig liste. Joint- lol.

Anonymkode: 88ed7...d14

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Barnslig liste. Joint- lol.

Anonymkode: 88ed7...d14

«bArNsLiG å RøYkE jOiNt ass» ☝️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...