Gå til innhold

Love jar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har laget en love jar eller kjærlighets krukke å gitt til kjæresten sin? Er det kleint å gi til en mann på snart 50 år? Han bor i utlandet å vi har ikke fått sett hverandre på lenge. Hva tenker dere?

Anonymkode: 8a8af...165

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har laget en love jar eller kjærlighets krukke å gitt til kjæresten sin? Er det kleint å gi til en mann på snart 50 år? Han bor i utlandet å vi har ikke fått sett hverandre på lenge. Hva tenker dere?

Anonymkode: 8a8af...165

Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kleint, jeg hadde ikke synes det var noe å gi eller få, men jeg er nok ikke så romantisk anlagt som jeg var i ungdommen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en kjæreste som ikke finnes romantisk, men han ble veldig glad for noe tilsvarende. Jeg fant en kortstokk, hullet den i siden og "bandt inn" kortstokken med solid tråd så det ble som en liten bok. Hver av sidene (ikke doble sider) limte jeg kartong på så det gikk an å skrive på dem, og så skrev jeg en ting på hver av sidene. Enten noe jeg setter pris på med han (var veldig konkret der så det ikke ble sånn upersonlig svada) eller morsomme minner som betyr noe for meg.

Høres kanskje teit ut, men dette likte han kjempegodt!

Passet på å ikke ordlegge meg som Chris i Parterapi, for de som har sett det, men flettet inn vår form for humor inni der så det ikke ble for kleint:) Dette var altså suksess. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...