AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 Vi har vært sammen i nesten 1 år og jeg har virkelig sett for meg en fremtid med han. Vi er i midten av 40 årene og jeg følte at endelig hadde jeg funnet drømmemannen min. Så sier han ikveld at han har noe han føler han må fortelle meg. Jeg blir helt satt ut av det han forteller. Han har gjort det verste et menneske kan gjøre. Han har drept et menneske og han har sonet en lang dom for dette. Etter at han kom ut flyttet han langt vekk fra sitt hjemsted og hit hvor jeg møtte han. Jeg visste at han var tilflytter, men trodde han flyttet fra et annet sted. Han har altså følt at han må lyve fordi han var redd jeg skulle finne dette ut hvis jeg visste hvor han kom fra. Jeg kjenner jeg er helt satt ut. Kan jeg fortsette et forhold videre med en som har drept et menneske? Det var et drap pga sjalusi. Det er ikke bare det at han har drept som plager meg, men også at jeg ikke følte han viste noen ordentlig anger når han fortalte om det. Når han gjenfortalte om hva som hadde skjedd så virket det nesten som om han fortsatt var sint over det som skjedde og bitter for alle årene i fengsel. Han har jo sonet sin dom og han har virket som en kjempefyr fremtil dette. Men nå føler jeg meg helt satt ut! Anonymkode: 0d261...d6a
Populært innlegg visp Skrevet 23. september 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 23. september 2020 Jeg hadde nok gått og ventet på hvordan det ville arte seg første gang han ble virkelig sint på meg og selvfølgelig barna når det blir aktuelt. Det hadde vært noe helt annet om drapet var en ulykke. 108
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #3 Skrevet 23. september 2020 Var det et partnerdrap? Eller drap på en kompis/bekjent? Anonymkode: 86f6c...4de 17
Populært innlegg Silva Pluvialis Skrevet 23. september 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 23. september 2020 Fyren her høres jo farlig ut om han drepte i sjalusi og ikke viser anger engang. Ville dumpet. 124
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 23. september 2020 Hva!? Jeg hadde gått. Hadde ikke turt noe annet. Og sjalusi da? Drepte han en mann fordi han var sjalu på dama hans eller drepte han dama si fordi han var kontrollerende og sjalu? Eller noe annet? Ble veldig nysgjerrig. Anonymkode: 72d7b...fd8 57
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #6 Skrevet 23. september 2020 Drap er ekstremt alvorlig da. Å ta fra et annet menneske hele livet sitt. Er han en kjærlig person med deg, er han glad i deg? Det er nok en veldig stor sjanse for at jeg hadde dratt uansett, spesielt om han ikke hadde angret. Var drapet helt med vilje? Anonymkode: 7a60b...77d 16
Faith_In_You Skrevet 23. september 2020 #7 Skrevet 23. september 2020 Galskap å la slike mennesker gå fritt rundt spør du meg. Alle som har noe med en sånn potensiell kandidat i miljøet må jo bare ha en backup-plan klar når/hvis han prøver å lage bråk. Hvis han har noe så alvorlig på rullebladet skal det lite til for å kunne sette i gang tiltak og gjøre hverdagen trygg for alle. Å leve i frykt pga trusler kan man jo ikke, å la seg styre av gale mennesker er det siste man bør gjøre. 8
Gjest Tamsi Skrevet 23. september 2020 #8 Skrevet 23. september 2020 2 minutter siden, Uatskillelig skrev: Fyren her høres jo farlig ut om han drepte i sjalusi og ikke viser anger engang. Ville dumpet. Dumpe forsiktig isåfall! Drap pga sjalusi, hva om det var en tidligere kjæreste/eks Hvor mye info fikk du TS?
Populært innlegg Urwa Skrevet 23. september 2020 Populært innlegg #9 Skrevet 23. september 2020 Drept noen pga «sjalusi»😰 Ikke faen om jeg hadde tørt å sove en eneste natt under samme tak som han. Hvis han drepte noen under krangel/selvforsvar så kunne jeg kansje tatt sjansen. But this....HELL NO😨 54
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 Populært innlegg #10 Skrevet 23. september 2020 Han har ventet et helt år med å fortelle dette. I tillegg er det pga sjalusi og du sier han viser lite tegn til anger. Jeg hadde rømt! Anonymkode: 072bc...95a 52
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #11 Skrevet 23. september 2020 Sjalusi drap er jo det skumleste da. Da vet du at du er i reell fare om han blir sint på deg. Det hadde jeg aldri turt og iallefall aldri i verden involvert ungene mine i. Anonymkode: b9df0...bb0 49
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #12 Skrevet 23. september 2020 Han har sonet sin straff. At du føler deg ukomfortabel skjønner jeg, men siden han slapp ut må de vel mene at han er rustet for livet. Anonymkode: 94b7f...886 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #13 Skrevet 23. september 2020 Hva har han sagt om alle disse årene han satt inne tidligere? Han har løyet på seg en jobb og et annet liv? Eller visste du rett og slett ingenting om fortiden hans? Anonymkode: 6d524...338 12
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #14 Skrevet 23. september 2020 TS: Denne interessante historien burde være av interesse for deg! https://www.tv2.no/spesialer/longread/forelsket-i-en-drapsmann Anonymkode: 84d77...dd9 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 Populært innlegg #15 Skrevet 23. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han har sonet sin straff. At du føler deg ukomfortabel skjønner jeg, men siden han slapp ut må de vel mene at han er rustet for livet. Anonymkode: 94b7f...886 Du er naiv som tror det.. Anonymkode: 5fe30...424 61
Minlillesky Skrevet 23. september 2020 #16 Skrevet 23. september 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært sammen i nesten 1 år og jeg har virkelig sett for meg en fremtid med han. Vi er i midten av 40 årene og jeg følte at endelig hadde jeg funnet drømmemannen min. Så sier han ikveld at han har noe han føler han må fortelle meg. Jeg blir helt satt ut av det han forteller. Han har gjort det verste et menneske kan gjøre. Han har drept et menneske og han har sonet en lang dom for dette. Etter at han kom ut flyttet han langt vekk fra sitt hjemsted og hit hvor jeg møtte han. Jeg visste at han var tilflytter, men trodde han flyttet fra et annet sted. Han har altså følt at han må lyve fordi han var redd jeg skulle finne dette ut hvis jeg visste hvor han kom fra. Jeg kjenner jeg er helt satt ut. Kan jeg fortsette et forhold videre med en som har drept et menneske? Det var et drap pga sjalusi. Det er ikke bare det at han har drept som plager meg, men også at jeg ikke følte han viste noen ordentlig anger når han fortalte om det. Når han gjenfortalte om hva som hadde skjedd så virket det nesten som om han fortsatt var sint over det som skjedde og bitter for alle årene i fengsel. Han har jo sonet sin dom og han har virket som en kjempefyr fremtil dette. Men nå føler jeg meg helt satt ut! Anonymkode: 0d261...d6a Jeg hadde reist. Han er nok en tikkende bombe. Hva tror du kommer til å skje om/når han blir sjalu på deg? Dette kommer ikke til å ende bra tenker jeg.. 17
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #17 Skrevet 23. september 2020 Aldri i livet om jeg hadde fortsatt i det forholdet!! Nei!! Anonymkode: 3448e...cc4 12
Karoline85 Skrevet 23. september 2020 #18 Skrevet 23. september 2020 Er han en som liker å spre frykt kanskje? Er det noe folk som vet om han forventer av han? 1
Cleopatra. Skrevet 23. september 2020 #19 Skrevet 23. september 2020 (endret) Tenkte først det var snakk om uaktsomt drap, for eksempel en bilulykke. Men et forsettlig, i verste fall overlagt drap, på grunn av sjalusi og attpåtil uten å vise anger? Aldri. Hadde aldri fortsatt i det forholdet. Endret 23. september 2020 av Cleopatra. Tegnsetting 26
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #20 Skrevet 23. september 2020 Drept noen, ikke bra Angrer ikke, løøøp.... Anonymkode: fd390...6b5 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå