Gå til innhold

Kvinner i 40-årene oser av sex, hvorfor det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann i 30-årene her.

 

Jeg synes det er noe ubeskrivelig sexy med damer i 40-årene. Mye bedre enn damer på 33. De er ferdige med småbarn og er selvsikre.

Anonymkode: 81d7e...6ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min teori er at det er fordi mange av oss er kommet til det punktet i livet der vi endelig kan fokusere litt mer på oss selv og egne behov igjen, etter mange år som slitne småbarnsmødre. Bare noe så enkelt som å få tilbake nattesøvnen, og å kunne sette av tid til ting man selv ønsker å gjøre innimellom. Frigjør mye energi til mer morsomme aktiviteter ;)  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann i 30-årene her.

 

Jeg synes det er noe ubeskrivelig sexy med damer i 40-årene. Mye bedre enn damer på 33. De er ferdige med småbarn og er selvsikre.

Anonymkode: 81d7e...6ea

Gjelder det alle damer i førtiårene eller? 
Dette med sensualitet kan kanskje være individuelt? Føler jeg har vært et «seksuelt vesen» hele livet, uavhengig av alder 🙄

 

Anonymkode: 81075...527

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann, over 40.......og kan bekrefte at kvinner over 40 oser av sex. De er ikke ute etter kjappe ons, de krever gode samtaler og en oppegående mann, de er ikke lette på tråden egentlig. Spiller en kortene riktig, og er en god samtalepartner derimot, så er de helt greie å innlede forhold til.

 

 

 

Anonymkode: 629ba...54f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann, over 40.......og kan bekrefte at kvinner over 40 oser av sex. De er ikke ute etter kjappe ons, de krever gode samtaler og en oppegående mann, de er ikke lette på tråden egentlig. Spiller en kortene riktig, og er en god samtalepartner derimot, så er de helt greie å innlede forhold til.

 

 

 

Anonymkode: 629ba...54f

Det virker som du tror alle over 40 er like 🤔

Heldigvis er de ikke det. 

Anonymkode: 8f6da...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok damer i 40-årene tenker på andre ting enn s..

Anonymkode: 77313...c07

Jeg er 46 og jeg tenker mye på sex, mye mer i 40-årene enn tidligere. Vet hva jeg vil, er trygg på meg selv og liker kroppen min.

Anonymkode: 28861...936

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi glemmer oss selv bort i 15-20 år, med fokus på barna. Men så blir barna store, og på alder med oss da vi startet med flørt og sex. Vi husker tilbake til det gode utseendet vi hadde som vi både tok for gitt og skjemtes av. Dette skjer samtidig som vi ikke lengre kan eller bør få barn. Vi har mer egentid til rådighet. Men er også i risikosonen for å miste mannen til noen andre, og bli forbigått på jobben av noen yngre. Vi er på vippen til å bli for gamle, men har enda liiitt tid til rådighet. Kok opp og rør sammen, og vips så har du grunnen til at 40-år gamle kvinner blir ekstremt fokusert på å se bra ut og være sexy. 

De to sjokoladebitene som smaker best, er den første du brekker av sjokoladeplaten...og den du tilfeldigvis finner i skapet, som du hadde glemt at du hadde. 

Anonymkode: 0b1b1...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 46 og jeg tenker mye på sex, mye mer i 40-årene enn tidligere. Vet hva jeg vil, er trygg på meg selv og liker kroppen min.

Anonymkode: 28861...936

Ssssmask❤️ "Vet hva jeg vil, er trygg på meg selv og liker kroppen min" 🎶 det høres ut som musikk i mine ører, det kunne like gjerne ha vært refrenget i et godt sexliv...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som du tror alle over 40 er like 🤔

Det er akkurat det som er den store forskjellen, noen kvinner har utstråling og noen andre har ikke antennene ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...