AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2020 #161 Skrevet 22. oktober 2020 Har ingen gode råd til deg TS, ville bare si jeg føler så innmari med deg. Det må være utrolig belastende å leve sånn. Anonymkode: 6747b...5cb
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #162 Skrevet 18. november 2020 Hvordan går det Ts? Anonymkode: 569f2...922
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #163 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 23.9.2020 den 19.53): Jeg håper så intenst at det "bare" er lopper. nå har jeg brukt en time på å ta hele senga fra hverandre, lyst med lommelykt i alle gliper og kroker. Snudd hele senga oppned og sidelengs, tatt overmadrass, mellom-madrass og undermadrass fra hele rammen. Dratt alle planker fra hverandre. Men finner ingen dyr!? Hvor gjemmer de seg!? Leste et sted at veggedyr biter helst der du ikke er dekket av dyne: hals, nakke, ankler og håndledd. Mens lopper biter på lår, mage, og der klærne sitter tettest, som i trusekanten. Og det er de sistnevnte stedene jeg alltid blir bitt. Har likevel bare lyst til å grine. Tviler på at innboforsikringen dekker dette her ts Anonymkode: e4257...9ac "Lopper biter på lår, mage, og der klærne sitter tettest, som i trusekanten" Hvorfor akkurat der og hvordan kommer de seg dit? Anonymkode: 84553...52f
AnonymBruker Skrevet 27. juni #165 Skrevet 27. juni Hørte noen hadde fått lopper i hus. Da katta hadde lagt igjen en død ful inne. Som hadde vært oversett. Anonymkode: cbb3e...cf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå