Saschi Skrevet 25. april 2021 #1481 Del Skrevet 25. april 2021 @saloni Gratulerer igjen ❤️🌸 Dette fortjener dere kjempemasse! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. april 2021 Forfatter #1482 Del Skrevet 25. april 2021 saloni skrev (45 minutter siden): @Niny @Amatariel @bittelillebolla @Jennni @Testerforum @MissB @rabarbrafrø Beklager for mas fra min side. Men må bare dele oppdateringen❤️ Vi er så takknemlig og lykkelig! Så deilig! Dårlig gjort at den digitale skulle være vanskelig første gang, men heldigvis slapp du å vente en natt på bekreftelsen. Gratulerer så mye!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine 91 Skrevet 25. april 2021 #1483 Del Skrevet 25. april 2021 1 hour ago, saloni said: @Niny @Amatariel @bittelillebolla @Jennni @Testerforum @MissB @rabarbrafrø Beklager for mas fra min side. Men må bare dele oppdateringen❤️ Vi er så takknemlig og lykkelig! Dette er aldeles ikke mas. Åååå så nydelig å se🥰🥰🥳 gratulerer såååå mye!!! Å ble utrolig glad nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 25. april 2021 #1484 Del Skrevet 25. april 2021 Saschi skrev (1 time siden): @saloni Gratulerer igjen ❤️🌸 Dette fortjener dere kjempemasse! Tusen takk ❤️❤️ Du er god du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 25. april 2021 #1485 Del Skrevet 25. april 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Så deilig! Dårlig gjort at den digitale skulle være vanskelig første gang, men heldigvis slapp du å vente en natt på bekreftelsen. Gratulerer så mye!! Tusen takk Amatariel! Hadde ikke sjans til å vente over natta selv om jeg prøvde så godt jeg kunne å holde meg . Nå håper jeg hcg stiger videre, og at ting går bra! EL og dpo-land nærmer seg med store fremskritt for deg nå. Følger deg hver dag i dagboka di, selv om jeg gjerne ikke er så flink til å legge igjen en melding der. Krysser fingrene for deg🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 25. april 2021 #1486 Del Skrevet 25. april 2021 Cathrine 91 skrev (23 minutter siden): Dette er aldeles ikke mas. Åååå så nydelig å se🥰🥰🥳 gratulerer såååå mye!!! Å ble utrolig glad nå. Tusen, tusen takk Dette er helt surrealistisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. april 2021 #1487 Del Skrevet 25. april 2021 @saloni yes! Jaa! Johoo! 🎉🎉 Der ble den også positiv! Vente 7 dager fra idag om du vil se stigning med digitale 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennni Skrevet 26. april 2021 #1488 Del Skrevet 26. april 2021 @saloni Åh, sååå koseleg! Herleg å få det bekrefta Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 26. april 2021 #1489 Del Skrevet 26. april 2021 Niny skrev (16 timer siden): @saloni yes! Jaa! Johoo! 🎉🎉 Der ble den også positiv! Vente 7 dager fra idag om du vil se stigning med digitale 🤩 🙋🏼♀️😍 Jippii! Har bestilt nye digitale tester i dag, og klør i fingrene til å teste igjen på søndag! Jennni skrev (5 minutter siden): @saloni Åh, sååå koseleg! Herleg å få det bekrefta Gratulerer! Tusen takk🥰 Håper bare alt går bra..✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testerforum Skrevet 26. april 2021 #1490 Del Skrevet 26. april 2021 saloni skrev (19 timer siden): @Niny @Amatariel @bittelillebolla @Jennni @Testerforum @MissB @rabarbrafrø Beklager for mas fra min side. Men må bare dele oppdateringen❤️ Vi er så takknemlig og lykkelig! Gratulerer så mye Sitat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testerforum Skrevet 26. april 2021 #1491 Del Skrevet 26. april 2021 Oppdatering fra meg igjen: Nå nærmer endelig el seg, nå syklusdag 24. Er imidlertid usikker på om testen er helt positiv eller bare nesten. Premom sier low med 0,76. Den er tatt nå kl. 16:00. Høyeste peak forrige måned var bare 0,81. Vet el testen ikke passer i dette forumet, men legger det her siden det er dere jeg har snakket med allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 26. april 2021 #1492 Del Skrevet 26. april 2021 Jeg er usikker jeg også @Testerforum 🙈 Den er jo så neesten positiv, men ikke helt. Men den kan jo være positiv for deg, det er jo litt forskjellig hvor mye LH man produserer før egget slipper, og om du hadde 0.8 sist, så kan det jo tenkes at denne er positiv for deg. @Amatariel er kjempe flink til å tolke disse testene, så kanskje hun vet? 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. april 2021 Forfatter #1493 Del Skrevet 26. april 2021 Jeg ville tolket den som positiv @Testerforum På min kropp ville den nok vært det i alle fall. Jeg tok selv en EL-test i dag der jeg ikke syns begge strekene så heeeeelt like sterke ut. Men tok en digital på samme urin etterpå og den smilte og var positiv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testerforum Skrevet 26. april 2021 #1494 Del Skrevet 26. april 2021 Okei, tusen takk for svar begge to @bittelillebolla @Amatariel Ville du testet igjen ikveld Amatariel eller er det unødvendig? Er det bedre å vente til imorgen ettermiddag igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saloni Skrevet 26. april 2021 #1495 Del Skrevet 26. april 2021 (endret) Testerforum skrev (2 timer siden): Oppdatering fra meg igjen: Nå nærmer endelig el seg, nå syklusdag 24. Er imidlertid usikker på om testen er helt positiv eller bare nesten. Premom sier low med 0,76. Den er tatt nå kl. 16:00. Høyeste peak forrige måned var bare 0,81. Vet el testen ikke passer i dette forumet, men legger det her siden det er dere jeg har snakket med allerede Mine ser sånn ut når de er positive🤞🏼 Min høyeste «peak» denne mnd jeg ble gravid var på 0.93🤷🏼♀️. Jeg ville tolket din som positiv🙋🏼♀️ Endret 26. april 2021 av saloni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testerforum Skrevet 26. april 2021 #1496 Del Skrevet 26. april 2021 saloni skrev (Akkurat nå): Mine ser sånn ut når de er positive🤞🏼 Min høyeste «peak» denne mnd jeg ble gravid var på 93🤷🏼♀️. Jeg ville tolket din som positiv🙋🏼♀️ Tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. april 2021 Forfatter #1497 Del Skrevet 26. april 2021 Testerforum skrev (Akkurat nå): Okei, tusen takk for svar begge to @bittelillebolla @Amatariel Ville du testet igjen ikveld Amatariel eller er det unødvendig? Er det bedre å vente til imorgen ettermiddag igjen? Hvis du har lyst å sjekke om streken kan bli enda sterkere så kan du forsøke å teste i kveld (om du ikke drikker mye). Men jeg ville som sagt tolket denne som positiv, og da har det egentlig så mye å si hva andre tester enn i morgen ettermiddag sier. Så jeg ville ikke testet før da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 27. april 2021 #1498 Del Skrevet 27. april 2021 Fortsatt ikke mye spennende å vise til temperaturmessig her. Har i dag tatt første dose med metformin. Spent på hvor lang tid det tar før det skjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testerforum Skrevet 27. april 2021 #1499 Del Skrevet 27. april 2021 Bruspulver skrev (55 minutter siden): Fortsatt ikke mye spennende å vise til temperaturmessig her. Har i dag tatt første dose med metformin. Spent på hvor lang tid det tar før det skjer noe. Skal det hjelpe kroppen med å få til eggløsning? Krysser fingrene for deg ☺️🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 27. april 2021 #1500 Del Skrevet 27. april 2021 Testerforum skrev (1 time siden): Skal det hjelpe kroppen med å få til eggløsning? Krysser fingrene for deg ☺️🤞🏼 Det skal visstnok kunne hjelpe til ja 🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå