Amatariel Skrevet 30. november 2020 Forfatter #301 Del Skrevet 30. november 2020 Lorieen skrev (8 timer siden): Jeg har testet svakt positivt i kveld, 8 dpo. Så får vi se da, om den sitter eller om det blir nok en kjemisk... Veeeeldig spennende!! Spent på tempen din i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 30. november 2020 #302 Del Skrevet 30. november 2020 Amatariel skrev (4 timer siden): Veeeeldig spennende!! Spent på tempen din i dag! Fortsatt høy temp, og sterkere strek på babyplan tidligtest på morgenurin i dag enn i går kveld. Håper, håper, HÅPER lille spire klorer seg fast og blir i magen helt til august! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. november 2020 Forfatter #303 Del Skrevet 30. november 2020 Lorieen skrev (5 minutter siden): Fortsatt høy temp, og sterkere strek på babyplan tidligtest på morgenurin i dag enn i går kveld. Håper, håper, HÅPER lille spire klorer seg fast og blir i magen helt til august! Hurra!! Ja det er ingen grunn til at dette ikke skal gå bra 😄 Høres veldig lovende ut. Masse lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lallana Skrevet 30. november 2020 #304 Del Skrevet 30. november 2020 Beklager om det blir for mange grafer, men hva tenker dere om lengden på lutealfasen min? Har trodd den var rundt 12 dager, mrn kan det se ut som den også er på mot 10? For ordens skyld er den ene grafen da jeg ble gravid i desember’19 (mistet i uke 8). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. november 2020 Forfatter #305 Del Skrevet 30. november 2020 Lallana skrev (1 minutt siden): Beklager om det blir for mange grafer, men hva tenker dere om lengden på lutealfasen min? Dette er tråden for grafer - så ingenting å beklage Jeg syns lutealfasen din ser bra ut? Vil si at den er 12 dager ja. Hvorfor tror du den er 10? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 30. november 2020 #306 Del Skrevet 30. november 2020 9 dpo i dag og positiv cb digital på ettermiddagsurin! 😱🥰😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 30. november 2020 Forfatter #307 Del Skrevet 30. november 2020 Så fantastisk å se det på en digital test Lorieen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 30. november 2020 #308 Del Skrevet 30. november 2020 Gratulerer så mye @Lorieen! 🤩 Dette ser jo veldig lovende ut. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #309 Del Skrevet 1. desember 2020 Jeg er litt forvirret på temperatur og eltester. Hvordan ville dere tolket dette? Når ville du antatt at jeg hadde el? Eltesten er ikke så sterk heller, høyeste på 0.63 og ikke akkurat sterk strek i mine øyne. Anonymkode: b21f5...1b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennni Skrevet 1. desember 2020 #310 Del Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg er litt forvirret på temperatur og eltester. Hvordan ville dere tolket dette? Når ville du antatt at jeg hadde el? Eltesten er ikke så sterk heller, høyeste på 0.63 og ikke akkurat sterk strek i mine øyne. Anonymkode: b21f5...1b5 Eg vil tru at du ikkje har hatt EL enno med såpass låg temperatur, spesielt om du ikkje har fått positive EL-testar heller. @Lorieen Så herleg, gratulerer! Min temp har vore ganske merkeleg den siste tida, mykje opp og ned, men eg er ganske sikker på at EL er i dag. Fekk knallsterk EL-test, og det stemmer godt med tidlegare EL på CD 19. Fekk eigentleg beskjed av fastlegen min om å ta Primolut frå CD 16, men eg har ikkje tore å gjere det enno i tilfelle det ville hindre EL. Ho sa at det ikkje ville gjere det, men eg klarer ikkje heilt å stole på det - andre progesterontilskot skal ein jo ikkje ta før etter EL. Trur kanskje eg tar Primolut frå i morgon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #311 Del Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg er litt forvirret på temperatur og eltester. Hvordan ville dere tolket dette? Når ville du antatt at jeg hadde el? Eltesten er ikke så sterk heller, høyeste på 0.63 og ikke akkurat sterk strek i mine øyne. Anonymkode: b21f5...1b5 Hei! Du må ha 3 påfølgende dager med høy temp etter 5 dager med lav temp for å bekrefte EL. Så foreløpig ser det ikke ut til at du har hatt det. Anonymkode: b1287...1a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #312 Del Skrevet 1. desember 2020 Hjelp? Anonymkode: e7b55...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #313 Del Skrevet 1. desember 2020 Meg over, Usikker på når EL var. Fikk jo greie EL tester som stadfester EL til tirsdagen, men over jeg bare ser på tempen er den senere? Men har ikke vært flink til å tempe på samme tid (1-2 t variasjon) og har ikke hatt 4 t sammenhengende søvn. Anonymkode: e7b55...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. desember 2020 Forfatter #314 Del Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Meg over, Usikker på når EL var. Fikk jo greie EL tester som stadfester EL til tirsdagen, men over jeg bare ser på tempen er den senere? Men har ikke vært flink til å tempe på samme tid (1-2 t variasjon) og har ikke hatt 4 t sammenhengende søvn. Anonymkode: e7b55...6b3 Jeg syns det ser mest riktig ut at du er 7 dpo i dag. Men helt sikker kan man jo kanskje ikke være... ikke letteste å tolke nei. I dag fikk jeg endelig lav temp som kan indikere at EL er på vei! Speeent på EL-test i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #315 Del Skrevet 1. desember 2020 2 minutter siden, Amatariel said: Jeg syns det ser mest riktig ut at du er 7 dpo i dag. Men helt sikker kan man jo kanskje ikke være... ikke letteste å tolke nei. I dag fikk jeg endelig lav temp som kan indikere at EL er på vei! Speeent på EL-test i ettermiddag. Takk for svar. Ja, jeg håper jo at jeg er 7 DPO så vi ikke har bommet helt. Fikk jo negative EL tester også. Veldig irriterende at CB digital ikke kan brukes etter den første faste smileyn. Håper du får EL i ettermiddag! Anonymkode: e7b55...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #316 Del Skrevet 1. desember 2020 Har jo ikke fått med EL testene, men hadde negative på EL tester CD 13 og 14 (positiv CD 12 med el murringer) . Burde ha testet mer.. Anonymkode: e7b55...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #317 Del Skrevet 1. desember 2020 Hei hei medtempere:) Ikke helt prøver her enda, men har tempet siden februar i år og synes det er utrolig interessant! Jeg har lagt merke til noen trekke ved kurven min som jeg er litt bekymret for om kan tyde på lavt progesteron? Rett etter EL stiger kurven litt, men så faller den før den stiger igjen og blir på sitt høyeste. Noen som ver hva dette kan bety? I tillegg stiger ofte tempen litt før EL, før den går ned igjen og EL inntreffer etterpå. Hva skal meningen her liksom være? Haha. Øverste kurve er fra denne syklusen, og om jeg kjenner meg selv rett kommer den til å stige igjen i moegen eller om etpar dager🙃 Noen andre som har liknende «problem»? Anonymkode: 449c9...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 1. desember 2020 Forfatter #318 Del Skrevet 1. desember 2020 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Veldig irriterende at CB digital ikke kan brukes etter den første faste smileyn. Anonymkode: e7b55...6b3 Det skulle ikke vært lov å selge slike tester! Du må gå over til de rosa CB. Myyyye bedre. Der forsvinner smilefjeset når man tar pinnen ut av leseren, så kan teste så mye man orker og vil selv. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei hei medtempere:) Ikke helt prøver her enda, men har tempet siden februar i år og synes det er utrolig interessant! Jeg har lagt merke til noen trekke ved kurven min som jeg er litt bekymret for om kan tyde på lavt progesteron? Rett etter EL stiger kurven litt, men så faller den før den stiger igjen og blir på sitt høyeste. Noen som ver hva dette kan bety? I tillegg stiger ofte tempen litt før EL, før den går ned igjen og EL inntreffer etterpå. Hva skal meningen her liksom være? Haha. Øverste kurve er fra denne syklusen, og om jeg kjenner meg selv rett kommer den til å stige igjen i moegen eller om etpar dager🙃 Noen andre som har liknende «problem»? Anonymkode: 449c9...4da Så gøy at du finner temping så interessant at du gjør det uten å være prøver (enda). Det er kjempelurt! De aller fleste tempere som starter uti prøvingen angrer på at de ikke begynte tidligere.... Vil være gull verdt for deg med mye data når du først begynner. Jeg er ikke noe chart-ekspert, men det første jeg tenker på er om du kan ha EL et par dager senere enn hva FF tror? Her hadde det nok hjulpet veldig med noen EL-tester i tillegg for å tolke. Men tror ikke jeg generelt hadde bekymret meg for lite progresteron og at charten går litt ned. Se gjerne dette innlegget, der har jeg lagt ut tre av mine gravid-charter. Her er det mange temper som er lave etter EL, til og med under coverline. Men gravid var jeg. Tror at hvis du blir gravid så regulerer dette seg greit. Ser ut som du har en bra lengde på lutealfasen også. Ville vært mer bekymret om den lå rundt 10 dager. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #319 Del Skrevet 1. desember 2020 3 minutter siden, Amatariel said: Det skulle ikke vært lov å selge slike tester! Du må gå over til de rosa CB. Myyyye bedre. Der forsvinner smilefjeset når man tar pinnen ut av leseren, så kan teste så mye man orker og vil selv. Så gøy at du finner temping så interessant at du gjør det uten å være prøver (enda). Det er kjempelurt! De aller fleste tempere som starter uti prøvingen angrer på at de ikke begynte tidligere.... Vil være gull verdt for deg med mye data når du først begynner. Jeg er ikke noe chart-ekspert, men det første jeg tenker på er om du kan ha EL et par dager senere enn hva FF tror? Her hadde det nok hjulpet veldig med noen EL-tester i tillegg for å tolke. Men tror ikke jeg generelt hadde bekymret meg for lite progresteron og at charten går litt ned. Se gjerne dette innlegget, der har jeg lagt ut tre av mine gravid-charter. Her er det mange temper som er lave etter EL, til og med under coverline. Men gravid var jeg. Tror at hvis du blir gravid så regulerer dette seg greit. Ser ut som du har en bra lengde på lutealfasen også. Ville vært mer bekymret om den lå rundt 10 dager. Jeg bruker CB rosa, den forsvinner desverre ikke hos meg. Håpet denne gangen, men hadde fast smiley uten pinnen så tror desverre at de fungerer likt der. Bruksanvisningen støtter jo det.. Enig i at de ikke burde forbedres, er desverre ingen andre merker jeg kjenner til som har digitale EL tester. Anonymkode: e7b55...6b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2020 #320 Del Skrevet 1. desember 2020 Amatariel skrev (2 minutter siden): Det skulle ikke vært lov å selge slike tester! Du må gå over til de rosa CB. Myyyye bedre. Der forsvinner smilefjeset når man tar pinnen ut av leseren, så kan teste så mye man orker og vil selv. Så gøy at du finner temping så interessant at du gjør det uten å være prøver (enda). Det er kjempelurt! De aller fleste tempere som starter uti prøvingen angrer på at de ikke begynte tidligere.... Vil være gull verdt for deg med mye data når du først begynner. Jeg er ikke noe chart-ekspert, men det første jeg tenker på er om du kan ha EL et par dager senere enn hva FF tror? Her hadde det nok hjulpet veldig med noen EL-tester i tillegg for å tolke. Men tror ikke jeg generelt hadde bekymret meg for lite progresteron og at charten går litt ned. Se gjerne dette innlegget, der har jeg lagt ut tre av mine gravid-charter. Her er det mange temper som er lave etter EL, til og med under coverline. Men gravid var jeg. Tror at hvis du blir gravid så regulerer dette seg greit. Ser ut som du har en bra lengde på lutealfasen også. Ville vært mer bekymret om den lå rundt 10 dager. Takk for svar @Amatariel! Ja det kan tenkes at jeg har EL senere enn hva FF mener, jeg har aldri tatt EL-test for å få det bekreftet. Har forsøkt å kjenne på tappen gjennom syklusen, men den sitter så langt oppe hos meg at den nesten er umulig å kjenne og det blir et skikkelig strev, haha. Føler heller ikke det er vits å bekymre seg eller stresser over dette når jeg ikke har startet prøvingen enda, for det kan jo hende det går uten videre problemer. Samtidig ønsker jeg å være så føre var som mulig, i tilfellet det skulle bli noen problemer. Men det er godt å se at grafene kan variere utrolig mye fra person til person (og ikke være helt "etter boka") og at alt likevel kan fungere helt normalt! Anonymkode: 449c9...4da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå