Gå til innhold

Den O'store tempetråden


Amatariel

Anbefalte innlegg

Lillrex skrev (2 timer siden):

Ja, nei dette var ikke så lett å skjønne seg på nei.. Men, siden du kjente elsmerter og fikk positivtest ca samtidig, så får man jo stole på kroppen kanskje? 😊

Ja, jeg får vel bare gjøre det 🤷‍♀️ tenker å fortsette å tempe da, så får se om jeg kanskje skjønner meg på det om noen dager 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julie97 skrev (42 minutter siden):

Ja, jeg får vel bare gjøre det 🤷‍♀️ tenker å fortsette å tempe da, så får se om jeg kanskje skjønner meg på det om noen dager 😅

Kaaan jo hende EL er i dag også, så ville fortsatt med innskudd av svømmere litt til for sikkerhetsskyld. O:) Ikke helt uvanlig at EL kommer flere dager etter positiv test noen ganger. Vet du om det er typisk for deg å få EL rett etter positiv test? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie97 skrev (7 timer siden):

Jeg skjønner meg ikke helt på tempingen denne gangen 😅 første gang jeg temper for prøving på nr 2, og jeg merker jo at det ikke er like lett å tempe til riktig tid alltid. Noen ganger har jeg våknet til litt midt på natten uten at jeg har trengt å reise meg, men jeg har lukket øynene og ligget helt i ro. Kan det likevel gjøre så mye med tempen? Alle signalene i kroppen min og EL test tilsier at jeg skulle hatt EL, men den har jo steget noen dager før EL ville skjedd og ikke steget noe mer etter det, heller gått litt ned igjen🤔 dette var så mye lettere når vi prøvde på nr 1 😂

Ut fra EL-testene er det jo sannsynlig med EL i går eller i dag. Og da trenger FF flere temper etter EL for å kunne kartlegge den. Så blir interessant og se hva tempen sier de neste dagene :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (4 timer siden):

Kaaan jo hende EL er i dag også, så ville fortsatt med innskudd av svømmere litt til for sikkerhetsskyld. O:) Ikke helt uvanlig at EL kommer flere dager etter positiv test noen ganger. Vet du om det er typisk for deg å få EL rett etter positiv test? 

Glemte å svare på spm ditt 🙈 jeg bruker å få EL 1-2 dager etter positiv test ja 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager før forventet mensen, og tempen var veldig lav i dag. Bør jeg forberede meg på mensen her? Har lutealfase på 11/12 dager, er idag 9 dpo. 

IMG_1902.jpeg

Anonymkode: 8dd45...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

3 dager før forventet mensen, og tempen var veldig lav i dag. Bør jeg forberede meg på mensen her? Har lutealfase på 11/12 dager, er idag 9 dpo. 

IMG_1902.jpeg

Anonymkode: 8dd45...65e

Kan være en lav enkelttemp og. Personlig hadde jeg preppa for mensen i tilfelle, er ikke så fan av å bli overraska 🙈 Men, det er på ingen måte sikkert at mensen kommer nå 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie97 skrev (40 minutter siden):

Og der steg tempen litt igjen, kanskje EL igår da? 🤔 blir spennende å se fremover 😊Screenshot_20230829_095630_FFApp.thumb.jpg.313bf39c2a3d0fdb3e8ac1fe9a5a2b97.jpg

Blir veldig spennende å se hva tempen gjør fremover! :yvonne: Ikke alltid tempen klarer å gi et ordentlig svar på når EL var, men så lenge egget har sluppet og det var svømmere der så er jo det det viktigste. Krysser fingrene for deg! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fant FF EL 😄 Kjenner det er litt kjedelig at den ikke skjedde dagen før da jeg føler vi hadde hatt litt bedre sjanse da.. er det mulig at FF tar feil av en dag? 

Screenshot_20230901_052529_FFApp.thumb.jpg.64acb44ecfdc646f62253178919bc829.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julie97 skrev (24 minutter siden):

Endelig fant FF EL 😄 Kjenner det er litt kjedelig at den ikke skjedde dagen før da jeg føler vi hadde hatt litt bedre sjanse da.. er det mulig at FF tar feil av en dag? 

Screenshot_20230901_052529_FFApp.thumb.jpg.64acb44ecfdc646f62253178919bc829.jpg

Hurra for dpoland 🙌

Dere har virkelig veldig bra sjanse slik det er nå! Her er en redditpost hvor en av moddene på reddit med doktorgrad i utviklingsbiologi forklarer sjansene ved å treffe de ulike dagene i forhold til eggløsning basert på div studier gjort om saken 😊 Så jeg syns dette see veldig lovende ut 🤞🤞🤞

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie97 skrev (5 timer siden):

Endelig fant FF EL 😄 Kjenner det er litt kjedelig at den ikke skjedde dagen før da jeg føler vi hadde hatt litt bedre sjanse da.. er det mulig at FF tar feil av en dag? 

Ja ettersom FF har lagd striplet kryss på deg, så betyr det at den er usikker. Så den kan absolutt ta feil med en dag ja. Men jeg støtter Lillrex' kommentar. Veldig gode sjanser her! Kroppen liker best at soldatene ligger på vent, og det har du jo masse av :D 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Julie97 skrev (1 time siden):

I dag droppet tempen min ganske kraftig, håper dette er det berømte implantasjons dipen 🙈Screenshot_20230903_061455_FFApp.thumb.jpg.cd7a0c9eb3d372782eddb9bdd78c9de8.jpg

Det kan fort hende at egget fester seg nå ja! Selv om ikke dippen visstnok har en dirkete sammenheng med «festingen» så er det vist seg å forekomme oftere på gravid-charter. Og denne gangen fikk jeg faktisk «festedipp» selv, og testet positivt 3 dager etterpå! Krysser fingrene kjempe hardt for deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie97 skrev (2 timer siden):

I dag droppet tempen min ganske kraftig, håper dette er det berømte implantasjons dipen 🙈Screenshot_20230903_061455_FFApp.thumb.jpg.cd7a0c9eb3d372782eddb9bdd78c9de8.jpg

Så spennende! 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (2 timer siden):

Det kan fort hende at egget fester seg nå ja! Selv om ikke dippen visstnok har en dirkete sammenheng med «festingen» så er det vist seg å forekomme oftere på gravid-charter. Og denne gangen fikk jeg faktisk «festedipp» selv, og testet positivt 3 dager etterpå! Krysser fingrene kjempe hardt for deg! 

Interessant, håper virkelig det betyr noe 🤞 jeg fikk også festedipp da jeg ble gravid med nr 1 😊 prøver å ikke ha for høye forventninger, men kjenner det blir spennende å teste utover uka ja 🙈 gratulerer så mye til deg foresten😄

Endret av Julie97
Skrivefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...