Teyla Skrevet 15. juli 2022 #2221 Del Skrevet 15. juli 2022 Spennende @ibej!!! Jeg ser også strekene, selv om de er veldig svake 🤩 Har ikke så mye erfaring med skyggestrek og sånt... Men veit at mange har svært svake tester i starten uansett, selv om de tar på riktig tid og alt sånt. Krysser fingrene for fortsatt temp.stigning og flere positive tester 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #2222 Del Skrevet 15. juli 2022 ibej skrev (4 timer siden): Dagen før IKM og spennende ting skjer med temperaturen! Vanligvis faller temp drastisk 1-2 dager før IKM, men i dag har den økt! Tok derfor en test, og synest jeg kan se noe svaaaakt. Er jo bare 11dpo, men trodde muligens det burde være sterkere når jeg har 11dagers lutealfase? Hva tror dere? (Dårlige bilder jaa)..Uansett spennende med tempingen! Ny test blir ikke før på søndag... Bor i en liten bygd og får ikke post nå i helgen BLe det el på deg @jenteanonym91? 🥰 Jag fikk sånne tester dpo 10. Dagen etter blev det litt mer ferg. Og tidlig elektronisk graviditetstest vist gravid så jag tror att vi kan gratulere deg også 😉 Anonymkode: dd856...a56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenteanonym91 Skrevet 16. juli 2022 #2223 Del Skrevet 16. juli 2022 (endret) Har du fått testet på nytt @ibej? ❤️ Litt gladnyheter herifra, jeg er gravid! Krysser fingrene for at det gjelder deg og 😍 Slik ble min gravid-chart. Så er det bare å håpe det holder til termin! Er jo enda veldig tidlig, så stor sjanse for at noe kan skje. Endret 16. juli 2022 av jenteanonym91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ibej Skrevet 16. juli 2022 #2224 Del Skrevet 16. juli 2022 11 minutter siden, jenteanonym91 said: Har du fått testet på nytt @ibej? ❤️ Litt gladnyheter herifra, jeg er gravid! Krysser fingrene for at det gjelder deg og 😍 Slik ble min gravid-chart. Så er det bare å håpe det holder til termin! Er jo enda veldig tidlig, så stor sjanse for at noe kan skje. Åååh så gøy!!!! GRATULERER 😍😍😍😍 krysser fingrene for at det går helt i mål! Har ikke flere tester, hahah! Sånn går det når man unødvendig begynner å teste 7dpo og ikke har sjekket lageret 😂 Skal til Trondheim imorgen, så da skal jeg kjøpe digital 👌 men temperaturen har fortsatt å stige, så krysser fingrene for at den sitter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenteanonym91 Skrevet 16. juli 2022 #2225 Del Skrevet 16. juli 2022 ibej skrev (1 minutt siden): Åååh så gøy!!!! GRATULERER 😍😍😍😍 krysser fingrene for at det går helt i mål! Har ikke flere tester, hahah! Sånn går det når man unødvendig begynner å teste 7dpo og ikke har sjekket lageret 😂 Skal til Trondheim imorgen, så da skal jeg kjøpe digital 👌 men temperaturen har fortsatt å stige, så krysser fingrene for at den sitter Så spennende det skal bli i morgen! 😁 Veldig bra tegn at tempen fortsatt stiger! Det var jo svak strek på den du tok i går! Hadde vært veldig gøy om vi ender opp med termin med bare 2 dagers mellomrom 😅❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. juli 2022 Forfatter #2226 Del Skrevet 18. juli 2022 jenteanonym91 skrev (På 16.7.2022 den 9.59): Litt gladnyheter herifra, jeg er gravid! Gratulerer!! Så flott chart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenteanonym91 Skrevet 18. juli 2022 #2227 Del Skrevet 18. juli 2022 (endret) Amatariel skrev (3 timer siden): Gratulerer!! Så flott chart Takk! ❤️ Ja den ble overraskende fin 😄 Utrulig jevn i follikulærfasen. Mangler noen temper i dpo-land da pga. reise. Montro om det kan ha noe betydning for at det gikk denne gangen? 🤷🏻♀️ At hormonene har «harmonert». Bare spekulasjoner såklart. Endret 18. juli 2022 av jenteanonym91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2022 #2228 Del Skrevet 20. juli 2022 Vet ikke om dette er riktig sted å skrive, men jeg hadde en BO/MA og derfor medisinsk abort for en uke siden. Har begynt å tempe igjen, men temperaturen er fortsatt høy, men det er jo fortsatt tidlig. Noen som har erfaring med temping etter medisinsk abort om hvordan temperaturen oppfører seg? Når ca. temperaturen begynner å falle? Det er jo selvfølgelig individuelt, men fra i går til i dag har temperaturen steget 🤷🏻♀️ Bruker Natural Cycles. Anonymkode: 9972c...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. juli 2022 Forfatter #2229 Del Skrevet 21. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 20.7.2022 den 10.18): Noen som har erfaring med temping etter medisinsk abort om hvordan temperaturen oppfører seg? Når ca. temperaturen begynner å falle? Det er jo selvfølgelig individuelt, men fra i går til i dag har temperaturen steget 🤷🏻♀️ Bruker Natural Cycles. Har hatt to SA'er og to MA'er. Kan ikke huske at tempen merket seg det noe nevneverdig. Den gikk ned innen relativt kort tid da jeg ikke var gravid lenger. Viktig å ikke henge seg opp i enkelttemperaturer, men se helheten etter en stund. Trist å høre at du har vært igjennom en MA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 24. juli 2022 #2230 Del Skrevet 24. juli 2022 Skal prøve å måle temp neste syklus❤️ spent, vet ikke om jeg fikk me dette når jeg leste… men når er det best å starte temping? Fra start-slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. juli 2022 Forfatter #2231 Del Skrevet 24. juli 2022 elinoooor skrev (17 minutter siden): Skal prøve å måle temp neste syklus❤️ spent, vet ikke om jeg fikk me dette når jeg leste… men når er det best å starte temping? Fra start-slutt Start så raskt du har mulighet! Om det så er midt i en syklus. Den vil sannsynligvis ikke gi deg så mange svar, men det er veldig nytte å få inn vanen og rutinen med å tempe. Veldig mange (meg selv inkludert) kan føle at temping er litt styr og stress i starten. Husker jeg sov litt dårlig automatisk fordi jeg tenkte på temping/var spent. Tok ca. 3-4 uker før jeg følte at temping ble en vane som ikke tok over tankene om natten. Når det gjelder syklusen forøvrig er det greit å tempe hver dag. Igjen for vanens skyld. Men veldig mange tar pause under mensen, og det er helt greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #2232 Del Skrevet 25. juli 2022 Hadde positiv el-test lørdag og søndag, men nå i dag har tempen såvidt steget. Pleier treffe 36.70 etter eggløsning, nå 36.40 og vanlig før eggløsning 36.20. Noen andre som har opplevd dette? Blir det en pp uten eggløsning? Anonymkode: 1c4a3...aea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elinoooor Skrevet 25. juli 2022 #2233 Del Skrevet 25. juli 2022 Amatariel skrev (18 timer siden): Start så raskt du har mulighet! Om det så er midt i en syklus. Den vil sannsynligvis ikke gi deg så mange svar, men det er veldig nytte å få inn vanen og rutinen med å tempe. Veldig mange (meg selv inkludert) kan føle at temping er litt styr og stress i starten. Husker jeg sov litt dårlig automatisk fordi jeg tenkte på temping/var spent. Tok ca. 3-4 uker før jeg følte at temping ble en vane som ikke tok over tankene om natten. Når det gjelder syklusen forøvrig er det greit å tempe hver dag. Igjen for vanens skyld. Men veldig mange tar pause under mensen, og det er helt greit. takk for svar, må jeg ta dette med engang? før jeg i det hele tatt reiser meg osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. juli 2022 Forfatter #2234 Del Skrevet 25. juli 2022 elinoooor skrev (4 timer siden): takk for svar, må jeg ta dette med engang? før jeg i det hele tatt reiser meg osv? Ja det er viktig at det er basaltemperaturen som blir målt for å kunne bruke det som et verktøy for å kartlegge eggløsning. Og basaltemperaturen er med det samme du våkner. Anbefaler at du leser igjennom hovedinnlegget til denne tråden - der har jeg samlet nyttig info 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2022 #2235 Del Skrevet 27. juli 2022 Kan jeg bare spørre, hva er de grønne strekene på FF? Er det pga graviditet ? Anonymkode: ba14c...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenteanonym91 Skrevet 28. juli 2022 #2236 Del Skrevet 28. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 27.7.2022 den 23.06): Kan jeg bare spørre, hva er de grønne strekene på FF? Er det pga graviditet ? Anonymkode: ba14c...971 Hvis du feks tenker på min chart som var lengre opp, så er svaret ja. Strekene blir grønne etter man har lagt inn positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2022 #2237 Del Skrevet 28. juli 2022 jenteanonym91 skrev (7 minutter siden): Hvis du feks tenker på min chart som var lengre opp, så er svaret ja. Strekene blir grønne etter man har lagt inn positiv test Takk for svar, og gratulerer ❤️🥳👶🏼 Anonymkode: ba14c...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2022 #2238 Del Skrevet 17. august 2022 Kanskje dumt spørsmål, men jeg prøver allikevel Jeg temper (bruker OvuSense), men lurte på nå som det er så varmt her på Østlandet, vil dette påvirke basal temperaturen? Anonymkode: 9972c...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. august 2022 Forfatter #2239 Del Skrevet 18. august 2022 AnonymBruker skrev (På 17.8.2022 den 11.03): Kanskje dumt spørsmål, men jeg prøver allikevel Jeg temper (bruker OvuSense), men lurte på nå som det er så varmt her på Østlandet, vil dette påvirke basal temperaturen? Anonymkode: 9972c...750 Ikke dumt spørsmål. Mange lurer på om lufttemperatur spiller inn, spesielt om vinteren da folk har vinduet åpent på rommet og kanskje sover med åpen munn (og temper oralt). En OvuSense temper vel vaginalt om jeg husker riktig? Så nei, lufttemperaturen vil da ikke ha noe å si. Det har den også sjeldent ved oral temping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2022 #2240 Del Skrevet 19. august 2022 Amatariel skrev (12 timer siden): Ikke dumt spørsmål. Mange lurer på om lufttemperatur spiller inn, spesielt om vinteren da folk har vinduet åpent på rommet og kanskje sover med åpen munn (og temper oralt). En OvuSense temper vel vaginalt om jeg husker riktig? Så nei, lufttemperaturen vil da ikke ha noe å si. Det har den også sjeldent ved oral temping. Tusen takk for svar! Og ja, OvuSense temper vaginalt. Da er det nok bare eggløsning som kom veeeldig tidlig denne måneden 😅 Anonymkode: 9972c...750 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå