AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #41 Skrevet 30. september 2020 28 minutter siden, AnonymBruker said: Ja da da er det jo veldig lett å sitte på sin høye priviligerte hest og være hovmodig og forakte å dømme folk fra arb.klassen som rasister og høyre ekstreme siden det "bare" er de "lave og dumme" og fattige i samf som rammes av mobben fra voldelige innvandrer gjenger, Mens du selv med din status er så priviligert at du ikke trenger leve i slike innvandrer tette områder med volden og kriminaliteten. Ikke rart at det er lett å være "snill og god" da og ha de rette meningene når man selv ikke selv trenger å leve i virkeligheten som mn dømmer andre til ! Anonymkode: 8db62...e10 Gjesp..... Hvilken arbeidsklasse snakker du om her i Norge? Sist jeg sjekket hvem som vasker, kjører taxi, jobber på lager, o.l så er det fullt med innvandrere. Er jobben lavt lønnet så kan du banne på at Ola og Kari er minoritet på de jobbene her i Oslo. Få lavere betalt for samme jobben? - kvinner og innvandrere har den til felles... Jobbe uten kontrakt og holde kjeft mens sjefen sikler over de innvandrerjentene som kunne vært hans døtre. Og så høre ham to timer etterpå fortelle hvordan man HER i Norge behandler kvinner med respekt. All respekt til de norske slitere selvfølgelig (det er nok av dere også og dere har deres å stri med) men noe sier meg at du hører ikke til disse. Du hauser deg opp på erfaring du ikke har. Hilsen førstegenerasjonsinnvandrer (som åpenbart takler orddeling et hakk bedre enn det du gjør samt det å skille mellom "å" og "og" - skal ikke du være den som er mentalt overlegen meg her? Ifølge din egen ideologi. Hvis du hører til master race må du vise det 24/7 kompis). Anonymkode: 8641b...f58 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #42 Skrevet 30. september 2020 Kunne ikke engang vært sammen med noen som stemte Høyre eller FrP, så SIAN er totalt uaktelt. Dør heller alene. Anonymkode: 3f72f...172
Gjest FemaleFuryFancies Skrevet 30. september 2020 #43 Skrevet 30. september 2020 (endret) Slettet av bruker. Endret 1. september 2021 av FemaleFuryFancies
Gjest FemaleFuryFancies Skrevet 30. september 2020 #44 Skrevet 30. september 2020 (endret) Slettet av bruker. Endret 1. september 2021 av FemaleFuryFancies
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #46 Skrevet 30. september 2020 På 23.9.2020 den 13.29, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig ikke. Jeg kunne ikke vært sammen med en FrP-er heller. Anonymkode: 9a565...e49 Hvorfor dra inn Frp i tråden? Anonymkode: 2e9ae...fad 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #47 Skrevet 30. september 2020 Nei, kunne ikke vært sammen med en som har mye medieoppmerksomhet. Det gjelder både de som er imot Islam (satan's religion), og leftists som vil ta imot all verdens møkk. Anonymkode: bb7c8...4f4 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #48 Skrevet 30. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor dra inn Frp i tråden? Anonymkode: 2e9ae...fad Fordi FrP er en mild form for SIAN. Liker man ikke FrP liker man i hvert fall ikke SIAN. Anonymkode: 3f72f...172
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #49 Skrevet 30. september 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjesp..... Hvilken arbeidsklasse snakker du om her i Norge? Sist jeg sjekket hvem som vasker, kjører taxi, jobber på lager, o.l så er det fullt med innvandrere. Er jobben lavt lønnet så kan du banne på at Ola og Kari er minoritet på de jobbene her i Oslo. Få lavere betalt for samme jobben? - kvinner og innvandrere har den til felles... Jobbe uten kontrakt og holde kjeft mens sjefen sikler over de innvandrerjentene som kunne vært hans døtre. Og så høre ham to timer etterpå fortelle hvordan man HER i Norge behandler kvinner med respekt. All respekt til de norske slitere selvfølgelig (det er nok av dere også og dere har deres å stri med) men noe sier meg at du hører ikke til disse. Du hauser deg opp på erfaring du ikke har. Hilsen førstegenerasjonsinnvandrer (som åpenbart takler orddeling et hakk bedre enn det du gjør samt det å skille mellom "å" og "og" - skal ikke du være den som er mentalt overlegen meg her? Ifølge din egen ideologi. Hvis du hører til master race må du vise det 24/7 kompis). Anonymkode: 8641b...f58 Problemet er at nordmenn fra lavere klasse uten utdannelse ikke får disse "lav status"jobbene. Fordi innvandrere uten utdannelse, (gjelder også kommunal bolig) kommer før dem i den køen. Arbeidgivere får desuten tilskudd for å ansette fremmed kulturelle istedet for nordmenn uten utdannelse som et ledd i integrerings programmet. Trodde at du som vet så mye visste det. Det er forresten også en form for "mobbing og hat " å angripe noen for deres skrive feil og tegnsettings feil. Siden mange som meg er født med dyselsksi og språkvansker og trenger laaang tid på å skrive korrekt. Anonymkode: 8db62...e10 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #50 Skrevet 30. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi FrP er en mild form for SIAN. Liker man ikke FrP liker man i hvert fall ikke SIAN. Anonymkode: 3f72f...172 Da tar du feil. Er selv medlem i frp og har samtidig ingenting til overs for sian. Å tro at alle frp-medlemmer er rasistiske eller støttere av sian blir direkte idiotisk, det viser bare at du vet null og nada om hvilken politikk de har. Anonymkode: 2e9ae...fad
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #51 Skrevet 30. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Problemet er at nordmenn fra lavere klasse uten utdannelse ikke får disse "lav status"jobbene. Fordi innvandrere uten utdannelse, (gjelder også kommunal bolig) kommer før dem i den køen. Arbeidgivere får desuten tilskudd for å ansette fremmed kulturelle istedet for nordmenn uten utdannelse som et ledd i integrerings programmet. Trodde at du som vet så mye visste det. Det er forresten også en form for "mobbing og hat " å angripe noen for deres skrive feil og tegnsettings feil. Siden mange som meg er født med dyselsksi og språkvansker og trenger laaang tid på å skrive korrekt. Anonymkode: 8db62...e10 Med all respekt men det du skriver er tull. Litt googling avslører at NAV har noe som heter lønnstilskudd som man kan få et vedtak om men som vanlig er det et jallaprosjekt for byråkratene i NAV og useriøse bedrifter men ikke noe for vanlig folk. Ingen jeg kjenner har hørt om noe sånt. Preferanser for kommunale boliger??? GTFO.De som bor hos oss i første etasje (hvor alle kommunale boliger er) er vaskeekte norske alkoholikere. Jeg kan hvertfall fortelle deg at jeg ikke står på noe preferanseliste som jeg har lagt merke til. Og hvis jeg gjør det - du kan værsågod få den av meg på permanent basis. Ellers kan jeg fort fortelle deg at mens jeg jobbet på IKEA for noen år siden så søkte ingen (=0) nordmenn på de utlyste stillinger på lager. Vi hadde mange svensker, somaliere, kurdere og noen østeuropeere. Eneste nordmannen der var sjefen (som var kjernekar og ikke han pervoen jeg omtaler i mitt tidligere innlegg). Så ikke kom her og fortell meg at de jobbene er borte på grunn av innvandrere. Og BTW - hvis du taper i konkurranse om en jobb mot en somalier som snakker gebrokkent norsk, har null nettverk i dette landet, blir kanskje sett litt ned på grunn av at han heter Muhammed eller er mørkere i huden, forstår ikke de sosiale kodene - kanskje (jeg bare legger ut en teori her).....sier det mer om deg enn han? PS:Master race kan ikke ha dysleksi men la gå. Orddelingsfeil blir plukket opp av de fleste autocorrect verktøy som kan fås som plugins til browsere. Anonymkode: 8641b...f58 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #52 Skrevet 30. september 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Da tar du feil. Er selv medlem i frp og har samtidig ingenting til overs for sian. Å tro at alle frp-medlemmer er rasistiske eller støttere av sian blir direkte idiotisk, det viser bare at du vet null og nada om hvilken politikk de har. Anonymkode: 2e9ae...fad Stråmannsargument. Jeg påsto ingenting av det du argumenterer i mot. Anonymkode: 3f72f...172
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #53 Skrevet 30. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stråmannsargument. Jeg påsto ingenting av det du argumenterer i mot. Anonymkode: 3f72f...172 Du sa vel at frp er en mild form for sian? Det stemmer ikke. Anonymkode: 2e9ae...fad
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #54 Skrevet 30. september 2020 Ja, det sa jeg. Men det var ikke det du argumenterte i mot. Selvsagt vet jeg at ikke alle FrP-medlemmer er rasister eller støtter SIAN. Det var dette jeg mente var stråmannsargumentasjon. Og jeg holder fast på at FrP er en mildere versjon av SIAN. De mener det samme, og har sagt det samme. Det var FrP som startet hele kampanjen rundt (snik-)islamiseringen av Norge, som SIAN så videreførte og gjorde mer ekstrem. Anonymkode: 3f72f...172
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #55 Skrevet 30. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi FrP er en mild form for SIAN. Liker man ikke FrP liker man i hvert fall ikke SIAN. Anonymkode: 3f72f...172 Liker ikke FrP, de driter i valgløfter. SIAN har jeg derimot sansen for. Anonymkode: 3579a...44e 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #56 Skrevet 30. september 2020 Det er lett for de fleste å være bastante på at det er uaktuelt når spørsmålet settes sånn på spissen. Men i virkeligheten er det ikke så enkelt. Kvinner blir sammen med menn med forferdelig syn på enkelte områder, f.eks menn med forferdelig kvinnesyn eller syn på homofile. Men som er så "kjærlig og snill" ellers. Det er i prinsippet ingen forskjell på dette og det å ha motforestillinger mot islam. Anonymkode: 82d75...603
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #57 Skrevet 30. september 2020 Enig i alt SIAN står for, men nei. Han kan være så mye kjernekar han bare vil, det hjelper ikke med den innpakningen der Anonymkode: d002d...f50 1
Repus Asserts Skrevet 30. september 2020 #58 Skrevet 30. september 2020 Absolutt ikke! Hvordan han tenker om Islam og muslimer er høyst relativt for meg. Om man har slike grunnverdier, så ER man bare ikke en kjernekar,altså!
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #59 Skrevet 30. september 2020 Tragisk å dele planet med så mange uvitende, naive mennesker med skylapper på. Dere våkner vel en dag dere også, får vi håpe. Anonymkode: 0c9d1...ab7 2
Konungr Skrevet 1. oktober 2020 #60 Skrevet 1. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinner blir sammen med menn med forferdelig syn på enkelte områder, f.eks menn med forferdelig kvinnesyn eller syn på homofile. Anonymkode: 82d75...603 Altså muslimer du beskriver her?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå