AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #21 Skrevet 24. september 2020 De kom til hjembyen min en gang, og jeg synes hele opplegget er dypt problematisk og urovekkende. Jeg gikk inn på nettsiden deres og leste for å prøve å tenke litt over det her med ytringsfrihet og rasisme. Må si, det første jeg tenkte er at den fyren som har skrevet det her må ha en personlighetsforstyrrelse. Så det er mer enn en grunn til at mitt svar er NEI, ALDRI!! Anonymkode: 575be...35b 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #22 Skrevet 24. september 2020 Jada, hadde blitt interessant det. Tror at han er en snill mann som ikke ønsker at Islam og sharia lover skal ha innflytelse i våre land. Anonymkode: 8db62...e10 5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #23 Skrevet 24. september 2020 Nei, herregud, han er femtifire år...... Anonymkode: 5959f...503
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #24 Skrevet 24. september 2020 Kunne aldri datet ham men det har ingen ting med standpunkt å gjøre. Bare ikke min type av utseende, som også teller litt. Han prøver å vekke folk litt fra dvalen og blir kastet ting på. Synes ikke det er riktig oppførsel. Heldigvis har vi fortsatt ytringsfrihet her i landet, enn så lenge ...😉 Anonymkode: 1c455...f91 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #25 Skrevet 24. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne aldri datet ham men det har ingen ting med standpunkt å gjøre. Bare ikke min type av utseende, som også teller litt. Han prøver å vekke folk litt fra dvalen og blir kastet ting på. Synes ikke det er riktig oppførsel. Heldigvis har vi fortsatt ytringsfrihet her i landet, enn så lenge ...😉 Anonymkode: 1c455...f91 Det var da veldig snilt sagt. SIAN prøver å vekke folk litt. Jaja. Det prøver vi da alle på, de fleste på langt mindre grove måter enn SIAN. Anonymkode: 5959f...503
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #26 Skrevet 25. september 2020 On 9/23/2020 at 11:34 AM, AnonymBruker said: Kunne du inngått et forhold med Sian-lederen til tross for hans meninger om islam og muslimer? Tenk om han ellers er en kjernekar? Eller kan du rett og slett ikke se forbi hans standpunkter om islam? Anonymkode: f28ce...ed7 Selvfølgelig ikke. Kunne ikke vært sammen med noen med så mye hat, uvitenhet og frykt inne i seg. Anonymkode: 6c511...255 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #27 Skrevet 25. september 2020 Nei mere raistiske folk skal du lete lenge etter. Folk med sånne holdninger om andre mennesker, andre kulturer og som missliker folk pga tro og annerledeshet vil jeg ikke omgåes. Alle folk med høy utdannelse vet dette og skjønner. At noen i 2020 kun tror at Norge er for hvite nordmenn som ikke tror på en gud bør få seg en reality check. Mangfold er viktig og man skal respektere alle mennesker og ikke ta hele folkeslag over en kam. Anonymkode: ed982...85c 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #28 Skrevet 25. september 2020 Hvordan i allverden kan han være en kjernekar ellers når han har de meningene? 🤣 Anonymkode: a6ae6...5e0 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #29 Skrevet 30. september 2020 Måtte vært på grunn av meningene om islam, ikke på tross av. Nå er han dessverre både feil kjønn og alder for min del ☺️ Anonymkode: 3579a...44e 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #30 Skrevet 30. september 2020 Å kritisere en religion er ikke hat. Anonymkode: e4cc5...747 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #31 Skrevet 30. september 2020 Den nåværende SIAN-lederen ville uansett vært uaktuell som partner grunnet at han er gammel og har et mindre pent utseende. Hans politiske meninger hjelper selvsagt ikke på. Dersom SIAN i fremtiden får en ny leder som er ung, karismatisk og kjekk å se på, så vil han fremdeles være høyst uaktuell for meg og mange andre. Men, kanskje enkelte svake sjeler kunne la seg sjarmere? Vi mennesker er mer påvirkelige enn vi liker å tro. Anonymkode: c3348...258
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #32 Skrevet 30. september 2020 Er han singel? 💖 Anonymkode: 49775...54e 2
Gjest Barberblad Skrevet 30. september 2020 #33 Skrevet 30. september 2020 Kunne verken vært sammen med lederen, medlem, støtte-medlem eller sympatisør av SIAN.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #34 Skrevet 30. september 2020 På 25.9.2020 den 10.38, AnonymBruker skrev: Nei mere raistiske folk skal du lete lenge etter. Folk med sånne holdninger om andre mennesker, andre kulturer og som missliker folk pga tro og annerledeshet vil jeg ikke omgåes. Alle folk med høy utdannelse vet dette og skjønner. At noen i 2020 kun tror at Norge er for hvite nordmenn som ikke tror på en gud bør få seg en reality check. Mangfold er viktig og man skal respektere alle mennesker og ikke ta hele folkeslag over en kam. Anonymkode: ed982...85c Mener du at Somalia ikke er for somaliere og at svensker kan innvandre dit og kreve å få bygge kirker der og at de må respektere kristendom ellers er de rasister? Eller at japan skal ta imot 1 mill immigranter fra Afrika og at de er rasistiske om de mener at afrikanere som kommer til Japan må integrere seg og leve etter Japanske lover og regeler slik at de ikke fritt kan mota trygd eller utøve Islam ? Anonymkode: 8db62...e10 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #35 Skrevet 30. september 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du at Somalia ikke er for somaliere og at svensker kan innvandre dit og kreve å få bygge kirker der og at de må respektere kristendom ellers er de rasister? Eller at japan skal ta imot 1 mill immigranter fra Afrika og at de er rasistiske om de mener at afrikanere som kommer til Japan må integrere seg og leve etter Japanske lover og regeler slik at de ikke fritt kan mota trygd eller utøve Islam ? Anonymkode: 8db62...e10 Du skjønner godt hva jeg mener. Her snakker vi om folk i nød. Alle land er pliktig til å hjelpe mennesker i nød. Hadde alt vært fint og folk ikke levde i fattigdom og krig, ville de jo ikke forlatt landet i første omgang. Har vært i såkalte muslimske land og møtt masse fine gjestfrie mennesker. Det er ikke sånn at alle er drittsekker bare fordi de er muslim. Finnes mange råtne egg i Norge også. Nordmenn voldtar, det ranes, stjeles, folk er utro, egoisme, høyreesktreme osv osv. Det betyr ikke at alle nordmenn er drittsekker. Vil ikke du ha hjelp av USA eller andre land i Nato hvis Russland bestemmer seg for å ta Norge? Hadde det vært realiteten hadde vi levd som slaver under russisk regime. Det at vi er så heldige enn så lenge at vi slipper dette, skal vi være veldig takknemmelige for. Det er ingen selvfølge i denne gale verden. Anonymkode: ed982...85c 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #38 Skrevet 30. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skjønner godt hva jeg mener. Her snakker vi om folk i nød. Alle land er pliktig til å hjelpe mennesker i nød. Hadde alt vært fint og folk ikke levde i fattigdom og krig, ville de jo ikke forlatt landet i første omgang. Har vært i såkalte muslimske land og møtt masse fine gjestfrie mennesker. Det er ikke sånn at alle er drittsekker bare fordi de er muslim. Finnes mange råtne egg i Norge også. Nordmenn voldtar, det ranes, stjeles, folk er utro, egoisme, høyreesktreme osv osv. Det betyr ikke at alle nordmenn er drittsekker. Vil ikke du ha hjelp av USA eller andre land i Nato hvis Russland bestemmer seg for å ta Norge? Hadde det vært realiteten hadde vi levd som slaver under russisk regime. Det at vi er så heldige enn så lenge at vi slipper dette, skal vi være veldig takknemmelige for. Det er ingen selvfølge i denne gale verden. Anonymkode: ed982...85c Vår plikt? Hahahahaha. Nei. Hadde de slutta å gifta seg meg nær slekt om og om og om igjen kunne de kansje fått opp iq’en sin og blitt oppegående selv. Anonymkode: 3e3dd...ac1 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #39 Skrevet 30. september 2020 Nei. Jeg kjenner ham ikke, og kan ikke uttale meg om ham som person. Jeg vet også veldig lite om SIAN, og vet ikke om de bare er kritiske til islam, eller om de også er rasister. uten å vite hvor gammel han er, tror jeg uansett han er for gammel for meg. Ikke at han er stygg, men jeg hadde ikke snudd meg etter ham, og tenkt «for en flott mann». Anonymkode: d612e...2be
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #40 Skrevet 30. september 2020 På 25.9.2020 den 10.38, AnonymBruker skrev: Nei mere raistiske folk skal du lete lenge etter. Folk med sånne holdninger om andre mennesker, andre kulturer og som missliker folk pga tro og annerledeshet vil jeg ikke omgåes. Alle folk med høy utdannelse vet dette og skjønner. At noen i 2020 kun tror at Norge er for hvite nordmenn som ikke tror på en gud bør få seg en reality check. Mangfold er viktig og man skal respektere alle mennesker og ikke ta hele folkeslag over en kam. Anonymkode: ed982...85c Du er så Pk politisk korrekt og hjerne vasket at det er skremmende. Antagelig så har du kun levd i din egen lille rike priviligerte og beskyttede overklasse boble hjernevasket av skole og universitetes propaganda slik at du aldri selv har lært å tenke kritisk eller stille kritiske spørsmål til hva media eller rike professorer på univeriteter forteller deg, eller kjent på kroppen hva det vil si å leve i et multikulturell innvandrer tett område med vold,bråk og draps trusler fra kriminelle klan gjenger som fattigere folk fra lavere og mindre priviligerte klasser enn deg selv må oppleve. Ja da da er det jo veldig lett å sitte på sin høye priviligerte hest og være hovmodig og forakte å dømme folk fra arb.klassen som rasister og høyre ekstreme siden det "bare" er de "lave og dumme" og fattige i samf som rammes av mobben fra voldelige innvandrer gjenger, Mens du selv med din status er så priviligert at du ikke trenger leve i slike innvandrer tette områder med volden og kriminaliteten. Ikke rart at det er lett å være "snill og god" da og ha de rette meningene når man selv ikke selv trenger å leve i virkeligheten som mn dømmer andre til ! Anonymkode: 8db62...e10 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå