Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med SIAN-lederen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kunne du inngått et forhold med Sian-lederen til tross for hans meninger om islam og muslimer? Tenk om han ellers er en kjernekar?

Eller kan du rett og slett ikke se forbi hans standpunkter om islam?

Anonymkode: f28ce...ed7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bruke navnet hans istedet?

Anonymkode: c1438...af2

• Liker 1
Skrevet

Ikke om han var siste gjenlevende mann på jorden engang.

Anonymkode: bdf24...cbb

• Liker 32
Skrevet

Nei.

Men jeg er uenig at personen sprer hat. Det å kritisiere  religiøse ideoligier er ikke å spre hat, men tro hva dere vil.

Anonymkode: e9921...547

• Liker 9
Skrevet

Nei, det hadde blitt for mye negativ oppmerksomhet rettet mot meg som person så det hadde jeg ikke orket. Hadde ikke orket å date noen kjendiser.

Anonymkode: 076f3...257

• Liker 2
Skrevet

Man må få mene det man vil, men hate derimot er en ting de fleste av oss ikke bør gjøre. S nei, menn fulle av hat  kunne jeg ikke datet. Ellers dømmer jeg sjelden noen etter hva de.mener, før jeg vet hvorfor. Det høres ofte verre ut en det er. 

Er få som mener å være slemme ved å for x si neger, men de sliter med å legge fra seg noe de alltid har sagt. Betyr ikke personen hater.

Anonymkode: 411b4...a1d

• Liker 2
Skrevet

Nei

Hat er ikke noe jeg ønsker å ha i livet mitt. Vil heller ikke assosieres med slike folk. Det er også klin umulig å falle for en slik person. For våre verdier og meninger i livet er rake motsetninger. 

Familie sammenkomster hadde vært jævlig kleine også. Med tanke på at 2 av søskenbarna mine er gift med en fra Midtøsten og har flere barn med dem. Broren min er sammen med ei som er halvt tyrkisk og de venter barn sammen. Tremeningene mine er halvt tyrkisk og hun ene er praktiserende muslim. Har også ei i slekta som er halvt brasiliansk. 
Det å ta med meg en SIAN leder i stor-familie-treff er ikke et sjakktrekk for å si det mildt 🤣

Anonymkode: 428cc...bec

• Liker 7
Skrevet

Nei, ikke et meldlem eller støtte spiller heller. 

Anonymkode: 64eab...952

• Liker 5
Skrevet

Selvfølgelig ikke.

Jeg kunne ikke vært sammen med en FrP-er heller. 

Anonymkode: 9a565...e49

• Liker 7
Skrevet

Det hadde vært fullstendig uaktuelt.Spiller ingen rolle om han ellers var en "kjernekar", verdiene og tankesettet hans passer ikke sammen med meg så det ville ikke fungert.

• Liker 3
Skrevet

Nei absolutt ikke

Anonymkode: f6a31...d99

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kunne du inngått et forhold med Sian-lederen til tross for hans meninger om islam og muslimer? Tenk om han ellers er en kjernekar?

Eller kan du rett og slett ikke se forbi hans standpunkter om islam?

Anonymkode: f28ce...ed7

Man er rett og slett ikke en kjernekar når man har det i seg å fronte fordommer og skjære alle under en kam- bare fordi de har en annen kultur. 
Så NEI, aldri i verden!

Anonymkode: 10776...4a1

• Liker 6
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Men jeg er uenig at personen sprer hat. Det å kritisiere  religiøse ideoligier er ikke å spre hat, men tro hva dere vil.

Hvis du virkelig mener det så er du blind . Selvfølgelig er det har. Alle som har svart i denne tråden her mener at det er hat.

Anonymkode: ebabe...3ba

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Det mener du kun fordi det ikke rammer deg. Om du møtte noen som hver dag syntes du var stygg/feit/ekkel, og fikk lov å reise rundt i Norge for å fronte dette..hadde du vært like uenig da? Nei vel, tenkte det!

• Liker 2
Skrevet

:spy::kvalm::fart2:

Anonymkode: d8d77...2ea

• Liker 3
Gjest vanSteike
Skrevet

Nei. Liker rett og slett ikke det han gjør.

Dessuten er jeg ikke homofil.

Skrevet

Tviler på det. 

Anonymkode: 89ea0...f07

Skrevet

Kunne aldri vært sammen med noen i SIAN eller FRP

Anonymkode: 9eb6f...103

• Liker 4
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du virkelig mener det så er du blind . Selvfølgelig er det har. Alle som har svart i denne tråden her mener at det er hat.

Anonymkode: ebabe...3ba

Selvsagt. Så kan man diskutere hvem som egentlig er blinde og liker å vri på det.

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det mener du kun fordi det ikke rammer deg. Om du møtte noen som hver dag syntes du var stygg/feit/ekkel, og fikk lov å reise rundt i Norge for å fronte dette..hadde du vært like uenig da? Nei vel, tenkte det!

Hva har dette med å kritisere en ideologi å gjøre? Det er nettopp slike holdninger du kommer med her som beviser at man ikke har skjønt hva det dreier seg om?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...