Gå til innhold

Er det falt dom i Johnny Depp/Amber Heard saken?


Tough cookie

Anbefalte innlegg

Jeg unner ikke Johnny boy å få karrieren sin ødelagt pga ei psykopatisk kjerring. 

Endret av Tough cookie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Tough cookie skrev:

Jeg unner ikke Johnny boy å få karrieren sin ødelagt pga ei psykopatisk kjerring. 

Jeg tror ikke han er så uskyldig. Helt ærlig tror jeg ingen av dem er uskyldige. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg unner ham heller ikke å få ødelagt karrieren sin av ei psykopatisk kjerring. Men jeg tror han mistet 90 % av statusen sin når han ble logrebikkje for ei 30 år yngre blondine. Det går bare ikke an å gjøre noe sånt og fremdeles bli høyt respektert for å være mystisk og kul. Utseendemessig så har han også gått fra nokså kjekk til skikkelig stygg. Penger har han vel nok av uansett, men han var jo verdens største fjols dersom han ikke inngikk avtale om særeie når han gifta seg med den 30 år yngre blondina etter noen få måneders bekjentskap. Altså, jeg har bare ikke noe medynk med ham. Han har vært en av verdens største og kuleste sexbomber i 30 år. Nå er det over, og han er uansett en søkkrik fyr med to flotte barn. Brage Pitt har også fallert voldsomt de siste årene; masse rus og samlivsbrudd, en røys med unger, stygge rykter osv. De eldes ikke akkurat med stil disse to ultimate drømmegutta fra 80/90/2000-tallet.

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se henne bli knust i defamation saken jeg. For oss som har fulgt med litt så er det ingen tvil om hva som har skjedd her. Syns jeg JD er stokk dum som gikk 5 på dette latterlige opplegget? Ja. Fortjener han alt dette? Nei. Til og med søsteren hennes har sagt at hun var redd AH kom til å drepe Johnny til slutt. Håper hun får straffen hun fortjener for å bevisst ha prøvd å ødelegge et annet menneskes liv. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker på meg som om dynamikken mellom dei var destruktiv. Sjalusi, drama, alkohol. Eg ser ikkje bort i frå at begge har slappa kvarandre under kranglar og kasta ting. Det som er snodig er korleis det framstår, det framstår som ho er den einaste dama han har hatt problemer med.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, mammahjarte skrev:

Virker på meg som om dynamikken mellom dei var destruktiv. Sjalusi, drama, alkohol. Eg ser ikkje bort i frå at begge har slappa kvarandre under kranglar og kasta ting. Det som er snodig er korleis det framstår, det framstår som ho er den einaste dama han har hatt problemer med.

Eks'ene hans har hvert fall stått frem og sagt at han har aldri vært voldelig i forhold med dem, og at de ikke kjenner igjen Ambers beskrivelser eller påstander i det hele tatt. Johnny sine barn har begge stått frem i sosiale medier og slått ring om ham også. Hun er klin sprø. Men at stjernen hans har fallert totalt er det ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...