Gå til innhold

Skal på spinning i dag og lurer på en ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har meldt meg inn i treningssenter og skal på spinning. Har sykkelsko. Men bruker man også sånn shorts/tights med polstring i rævva når man sykler inne? 
 

mvh

Ikke vært på treningssenter på 15 år 😬

Anonymkode: b56e7...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt opp til deg, jeg gjorde det når jeg gikk på spinning fordi jeg hadde det til terrengsykling :) Det er jo hakket mer behagelig, men har sett begge deler bli brukt. Hilsen har ikke vært på spinning på 4-5 år :P 

Anonymkode: b7327...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri brukt det, men om du har en slik ville jeg brukt den. Man blir ganske sår i ræva når det er lenge siden sist time, så er nok godt med litt ekstra polstring,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere. Jeg sykler i terreng, så jeg har tights med polstring i rævva. Vet bare ikke om de har nymotens, smale seter eller sånne brede som er mer som en pute i sykkelsaler. 

Anonymkode: b56e7...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sykkelshorts med polstring på spinning fordi jeg har det ettersom jeg sykler mye terreng, og jeg gidder ikke «skitne ut» treningstightsene mine på spinning når jeg likevel har sykkelklær. Jeg ser mange sykler med vanlig tights. Setene på spinningsyklene på sats er iallefall langt mer behagelig enn terrengsykkelen min, men jeg vil likevel tro du blir sår i rumpa av lange spinningøkter uten polstring. 

Anonymkode: f5e7a...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gjør det og noen har med slikt gele-sete til å trekke over. Da jeg gikk på spinning brukte jeg ikke noe slikt, men det var fordi jeg brukte spinning som oppvarming og skulle trene på apparater senere. Orket ikke ta med skift og ville jo heller ikke gå som en pingvin etterpå. Men sete ville jeg vurdert i dag. 

Anonymkode: bf9b2...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS her. Var på spinning i går med den tightsen med minst polstring i. Setene var ikke sånn kjempetynne, men likevel harde. Så det var greit med polstring i rævva og jeg kommer til å fortsette med det. Jeg har et par som er bedre polstret, men de kommer jeg til å bare bruke på langturene mine ute i skog og mark om sommeren. 

Anonymkode: b56e7...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen gjør det og noen har med slikt gele-sete til å trekke over. Da jeg gikk på spinning brukte jeg ikke noe slikt, men det var fordi jeg brukte spinning som oppvarming og skulle trene på apparater senere. Orket ikke ta med skift og ville jo heller ikke gå som en pingvin etterpå. Men sete ville jeg vurdert i dag. 

Anonymkode: bf9b2...845

De fleste senter har nå pålegg om skift mellom spinningsalen og andre deler av senteret, samt ny håndduk pga smitte og hygiene. Så må uansett skifte i mellom 🙂

Anonymkode: 635b3...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...