Gå til innhold

Styrkeøvelser på jobb, noen som praktiserer det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er klar over at det ikke blir skikkelig trening, men det er jo aktivitet og på samme måte som en gåtur er bra kropp og humør så kam vel noen styrkeøvelser gjøre susen?

Noen som tar noen push ups i lunsjen?

Anonymkode: e8c12...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber som nattevakt. Har vært litt lat siste perioden, men for meg er det perfekt å ta litt trening på jobb. Jeg vil ikke ned på gulvet da (orker ikke tenke på hva som kan ha vært der). Men det er greit å få gjort knebøy, utfall, stå inntil vegg, holde armene strak ut og bevege i små sirkler (blir tung til slutt!). Jeg tar av og til litt strekke-øvelser også. Hjelper å få kroppen på "plass" og lindrer ubehag. 

Anonymkode: 8e007...06f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber som nattevakt. Har vært litt lat siste perioden, men for meg er det perfekt å ta litt trening på jobb. Jeg vil ikke ned på gulvet da (orker ikke tenke på hva som kan ha vært der). Men det er greit å få gjort knebøy, utfall, stå inntil vegg, holde armene strak ut og bevege i små sirkler (blir tung til slutt!). Jeg tar av og til litt strekke-øvelser også. Hjelper å få kroppen på "plass" og lindrer ubehag. 

Anonymkode: 8e007...06f

Det var akkurat det jeg tenkte på. Smart.

Anonymkode: e8c12...bbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...