AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Del Skrevet 18. september 2020 Vi har et ganske lite kjøkken der vi har valgt en stil som er blanding av industristil og retrostil. Hvite vegger. Alle hvitevarer er i stål. Mange fargesterke innslag, stort sett alt er i metall. Altså ingen tradisjonell, "koselig" stil. Dekoren er nå noen gamle kjeksbokser og andre metallbokser som står på hyller og noen er hengt direkte på veggen. To mindre veggbilder (gamle reklameskilt) i metall. Jeg har i flere år samlet på små metallbokser som det har vært lakris i (kjøpt i utlandet). Veldig kule retromotiver på boksene. Så jeg har nå en samling på rundt 15 bokser. Har lyst til at disse små boksene skal være endel av dekoren på kjøkkenet, men finner ikke helt utav hvordan jeg skal gjøre det? En "settekasse" ville vært perfekt, men den bør da ikke være i tre (men i metall). Har prøvd å google meg frem til om det finnes settekasser i metall, men har ikke funnet noe. Har også tenkt på å kjøpe en ramme, og montere de små boksene inne i ramma, slik at det blir et slags bilde. Hjelp? Jeg står helt fast... Anonymkode: 15f41...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå