AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #1 Del Skrevet 18. september 2020 I tillegg er jeg mann, og lappen og bil er nærmest noe som definerer oss menn. Jeg har hatt lappen i 16 år, men kjørt veldig lite. Har aldri hatt egen bil. Jeg sliter meg generell angst, og er en nevrotisk person. Tekniske og praktiske ting er noe jeg surrer skikkelig med, og jeg misforstår nesten alltid. Det er liksom en eller annen feilkobling i hjernen, virker det som. Jeg er en trygg sjåfør i den grad av at jeg ikke tar sjanser osv, men å være nervøs i trafikken er heller ikke bra. Jeg ser på bilkjøring på noe jeg må mestre for å være aktuell som partner og det å en gang i fremtiden ha barn. Jeg bor ikke særlig sentralt, men siden jeg er alene klarer jeg meg med kollektivt tilbud. Pga økonomi kan jeg ikke bare kjøpe meg bil heller, eller ta oppfriskningstimer. Det er ingenting i meg som klarer å ta tak i angsten. Når det har vært slik i 16 år, er det ikke lett å snu om. Denne angsten gjør at jeg føler meg utilstrekkelig på alle områder i livet, og føler meg lite mandig. Jeg har angst for så mange andre ting, men dette er kanskje det flaueste å slite med. Jeg får spesielt noia ved tanken på å kjøre på glatte veier, måtte lukeparkere eller parkere ved å rygge inn etc.. Nye, ukjente veier stresser meg også, og å kjøre med manuelt gir er helt uaktuelt, selv om jeg har tatt lappen med det. Noen vei ut av dette? Anonymkode: 925ac...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #2 Del Skrevet 18. september 2020 Det eneste som hjelper er erfaring. Uten erf ring vil de fleste kjenne på nøyaktig det samme som deg. Nokia for å kjøre på glatte veier er bare bra, det burde alle ha. Det gjør deg ikke til mindre mann. Å parkere/rygge lærer man bare med erfaring. Sporadisk kjøring i 16 år gjør at man bare blir stuck på nybegynnernivå. Alle er engstelige når de er nybegynnere, men du kjører for skjeden til å komme deg ut av det. Så enten må du få deg bil eller så må du fortsette å tvinge deg selv når du kan og godta at alt du kjenner på er nybegynner nerver fordi du enda har samme kjøreerfaring som en nybegynner. Thats it Anonymkode: 11531...490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå