Sykkelkopp Skrevet 20. september 2020 #41 Skrevet 20. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvem gjør det? Du? Anonymkode: 6f80e...9ac Mange på tinder.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #42 Skrevet 20. september 2020 hvilke menn er det da som får matcher på Tinder? Vi hører jo stadig om damer som sier at matchene deres ghoster/kun er interessert i dirtytalk/dicpics/aldri tar noe initiativ til å møtes/... Anonymkode: 257b7...de8 1
MiniMjau Skrevet 20. september 2020 #43 Skrevet 20. september 2020 På 19.9.2020 den 0.12, AnonymBruker skrev: Får nesten bare bra matcher når jeg "booster" profilen min. Misstenker at veldig få damer ser profilen min med mindre jeg booster. Det gir jo mening, da det er sånn tinder tjener penger. Uten boost får jeg noen få matches av middels kvalitet, booster jeg kan jeg få 20 stk på 30 min. Mann 30, oslo. Anonymkode: a963a...e83 Hvordan måler du kvalitet på match? at det blir forhold? kun utseende? god kommunikasjon? Bra dater?
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #44 Skrevet 20. september 2020 På 19.9.2020 den 0.41, AnonymBruker skrev: Litt på samme måte som tinder. I utgangspunktet skal den vel bare gi det mulighet til å sjekke ut hvem du har fått forbi, altså vise folk du har vært i nærheten av, men i tillegg til det får man opp folk i ca. 20 km radius som man kan sveipe, akkurat som tinder. Pluss da de som man har gått forbi får man opp på et kart og man har bedre tid til å vurdere om man vil gi dem en like eller ikke. Mitt inntrykk er at det er flere seriøse der enn på tinder. Og man kan skrive hva man er ute etter, høyde, barn osv. uten å måtte skrive det i profilen. Man har altså en liste med diverse på profilen slik at profilteksten kan bestå av annet enn oppramsinger. Fin måte å sortere litt på 😊 Anonymkode: ce31c...133 Og bor du nær en hovedvei eller cargosentral så får du opp alle lastebilsjåførene også!! :-)kjempefint! Anonymkode: 257b7...de8
Sykkelkopp Skrevet 20. september 2020 #45 Skrevet 20. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvilke menn er det da som får matcher på Tinder? Vi hører jo stadig om damer som sier at matchene deres ghoster/kun er interessert i dirtytalk/dicpics/aldri tar noe initiativ til å møtes/... Anonymkode: 257b7...de8 Virkelig kjekke menn får matcher. De kjekkeste mennene gjør det enda bedre enn damer. Damer klager over at disse ikke svarer. 1 minutt siden, MiniMjau skrev: Hvordan måler du kvalitet på match? at det blir forhold? kun utseende? god kommunikasjon? Bra dater? At hun har bilde av seg selv. Ikke er 100kg. Og klarer å føre en samtale, ikke bare skrive "hahaha " synes jeg er en fin start.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #46 Skrevet 20. september 2020 Senk kravene og bruk Tinder for tilfeldige hook-ups, finn kjæreste-materiale gjennom hobbyer og fritid. Det er iallefall slik jeg og mine kompiser bruker appen. Anonymkode: 1a5a8...7a6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå