AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #21 Skrevet 18. september 2020 1 time siden, Okapi skrev: Innlegget ditt er sikkert ikke ment sånn, men det du skriver kan fint omformuleres til "det er ikke noe alvorlig galt med meg, så hvorfor får jeg meg ikke dame?" Altså, kjekt med stell og normalitet og slikt, men prøv heller å finne ut hva som får deg til å skille deg ut, på en god måte. Ja hva kan jeg gjøre? /ts Anonymkode: bcc71...ee9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #22 Skrevet 18. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke hvorfor jeg aldri matcher med jenter på Tinder. Jeg er en vanlig ung mann, god jobb og det meste på stell. Har en tinderprofil med forskjellige bilder av meg selv, helt normalt gode bilder. Likevel kan det gå over 1 måned mellom hver gang jeg får match, og det er i Oslo! Er det så vanskelig for de fleste menn. Kanskje bedre å slette appen og treffe mennesker på den vanlige måten? Anonymkode: bcc71...ee9 Er ikke på tinder selv, men jeg har 3-4 kompiser som er på Tinder og alle de treffer og puler damer hele tiden? Fleste av de har verken profiltekst eller noe spes bra bilder, men de ser kanskje bittelitt bedre ut enn hvermansen. Typ 6 av 10. Dvs over 180 og litt muskler. Et par av de har verken jobb eller penge, men stopper ikke noe det tydeligvis. Det eneste jeg har hørt de har sagt er at etter 3-4 uker, så stopper alt av matcher. Så da må de lage profilen på nytt så fortsetter det med matcher og treff etc. Anonymkode: 3c436...c99
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #23 Skrevet 18. september 2020 Får nesten bare bra matcher når jeg "booster" profilen min. Misstenker at veldig få damer ser profilen min med mindre jeg booster. Det gir jo mening, da det er sånn tinder tjener penger. Uten boost får jeg noen få matches av middels kvalitet, booster jeg kan jeg få 20 stk på 30 min. Mann 30, oslo. Anonymkode: a963a...e83
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #24 Skrevet 18. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke slik at menn generelt har 0%. Tinder =Sex og skal man ha det så velger man sikkert de som ser best ut. Hvis vi har "mye"sex så det for (de fleste)menn negativt og da forstår jeg at de kvinnene på Tinder som vet at det er en enorm sjanse for bare noe kort, velger de kjekkeste. Men ellers nei. For forhold har absolutt alle menn en sjanse. Anonymkode: 80d93...f99 Tinder er ikke bare for sex. For noen er det kanskje det, men ikke for alle. Null matcher og null likes er nok uvanlig for menn også, men det finnes nok de som får det og. Likevel er det jo en fordel å være kvinne på datingapper da utvalget vi har å velge i er større enn for menn. Og med utvalget mener jeg da antall likes og matcher. Menn har jo standarder og kriterier de også. Og når de får kanskje 10 likes på en måned og alle sammen er langt unna det de ser etter så skjønner jeg at det er demotiverende. Som kvinne fikk jeg mange hundre likes på veldig kort tid, av disse skal det godt gjøres å ikke finne noen som er interessante. Hadde jeg bare fått 10 så er det ikke sikkert noen av de hadde vært interessante. Anonymkode: ce31c...133 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #25 Skrevet 18. september 2020 Jeg skjønner ikke hvorfor du må slette Tinder? Du kan registrere deg på alle datingtjenester som finnes, og likevel sjekke irl. Det handler vel om å maksimere mulighetene sine? Anonymkode: 8f548...dff 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #26 Skrevet 18. september 2020 For øvrig, til TS, hva står det i profilen din? Har du forsøkt happn i stedet? Anonymkode: ce31c...133
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #27 Skrevet 18. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: For øvrig, til TS, hva står det i profilen din? Har du forsøkt happn i stedet? Anonymkode: ce31c...133 Ikke ts, men Kan du forklare hvordan happn funker? Anonymkode: 3c436...c99
AndreasBR Skrevet 18. september 2020 #28 Skrevet 18. september 2020 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke her i Norge. Men det er fullt lovlig å reise over grensen og ta abort i Sverige. Det koster 6.000 men bedre det enn å svare en nemnd på hvorfor en vil ha abort. Fjern nemndene og høy grensen til 24 uke her i Norge. Min kropp, mitt valg. Anonymkode: c8a04...266 Men det handler ikke om din kropp. Det handler om et annet menneske sitt liv. Livet inni deg, som bruker deg for å vokse. Når cellene begynner dele seg er det ikke din kropp, for det er ikke engang ditt DNA. Det er et HELT NYTT unikt sett med DNA. Hvordan kan du påstå da at det er din kropp, når det ikke engang samsvarer med DITT dna? Nei, 24 uke er alt for seint. Her er en på 23 uker: Og dette barnet vil du myrde. SKamme seg. Endret 18. september 2020 av AndreasBR 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #29 Skrevet 18. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke ts, men Kan du forklare hvordan happn funker? Anonymkode: 3c436...c99 Litt på samme måte som tinder. I utgangspunktet skal den vel bare gi det mulighet til å sjekke ut hvem du har fått forbi, altså vise folk du har vært i nærheten av, men i tillegg til det får man opp folk i ca. 20 km radius som man kan sveipe, akkurat som tinder. Pluss da de som man har gått forbi får man opp på et kart og man har bedre tid til å vurdere om man vil gi dem en like eller ikke. Mitt inntrykk er at det er flere seriøse der enn på tinder. Og man kan skrive hva man er ute etter, høyde, barn osv. uten å måtte skrive det i profilen. Man har altså en liste med diverse på profilen slik at profilteksten kan bestå av annet enn oppramsinger. Fin måte å sortere litt på 😊 Anonymkode: ce31c...133 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #30 Skrevet 18. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt på samme måte som tinder. I utgangspunktet skal den vel bare gi det mulighet til å sjekke ut hvem du har fått forbi, altså vise folk du har vært i nærheten av, men i tillegg til det får man opp folk i ca. 20 km radius som man kan sveipe, akkurat som tinder. Pluss da de som man har gått forbi får man opp på et kart og man har bedre tid til å vurdere om man vil gi dem en like eller ikke. Mitt inntrykk er at det er flere seriøse der enn på tinder. Og man kan skrive hva man er ute etter, høyde, barn osv. uten å måtte skrive det i profilen. Man har altså en liste med diverse på profilen slik at profilteksten kan bestå av annet enn oppramsinger. Fin måte å sortere litt på 😊 Anonymkode: ce31c...133 ok ok takk for super forklaring 😄 ! Anonymkode: 3c436...c99
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #31 Skrevet 18. september 2020 Sikkert på at profilen din er bra? Har du noen venninner som kan hjelpe deg? Anonymkode: 2f36c...656
Katten.2.0 Skrevet 18. september 2020 #32 Skrevet 18. september 2020 For det første må du ha et blikkfang. Du må skille deg positivt ut fra den enorme mengden gutter som de har tilgang til. Istedenfor å stille spørsmålet 'hvorfor velger ingen meg?' spør deg selv: 'hvorfor skal de velge deg?' 2
Gjest Minesveiper Skrevet 19. september 2020 #33 Skrevet 19. september 2020 (endret) Hvis tinder har fjernet elo-rangeringen så er det faktisk håp. Du må bare bruke litt tid på å lage en god profil. Det innebærer gode bilder. Endret 19. september 2020 av Minesveiper
Sykkelkopp Skrevet 19. september 2020 #34 Skrevet 19. september 2020 Hvis alle menn bare slettet tinder ville datinglivet blitt lettere generelt. Damer har nå alltid, selv når man dater dem, tilgjengeligheten til å matche med superkjekke menn. De har riktignok ikke sjansen til å fange dem til et forhold, men ideen setter seg fortsatt. Er det en liten ting man ikke er fornøyd med kan man bestille menn på rullebånd i stedet for å se om det er noe man kan finne ut av.
Okapi Skrevet 19. september 2020 #35 Skrevet 19. september 2020 22 hours ago, AnonymBruker said: Ja hva kan jeg gjøre? /ts Anonymkode: bcc71...ee9 Det kan jo bare du vite. Du må vel ha en idé om hva som er attraktivt ved deg selv? 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #36 Skrevet 19. september 2020 2 timer siden, Sykkelkopp skrev: Hvis alle menn bare slettet tinder ville datinglivet blitt lettere generelt. Damer har nå alltid, selv når man dater dem, tilgjengeligheten til å matche med superkjekke menn. De har riktignok ikke sjansen til å fange dem til et forhold, men ideen setter seg fortsatt. Er det en liten ting man ikke er fornøyd med kan man bestille menn på rullebånd i stedet for å se om det er noe man kan finne ut av. Sutrete menn som tror alt handler om utseendet, er det ihvertfall god tilgang på. Anonymkode: 6f80e...9ac 3
Sykkelkopp Skrevet 20. september 2020 #37 Skrevet 20. september 2020 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Sutrete menn som tror alt handler om utseendet, er det ihvertfall god tilgang på. Anonymkode: 6f80e...9ac På tinder gjør det det. Og til det ekstreme. Virkeligheten er 100 ganger lettere. Men igjen, likevel.... Som sagt. om noe ikke er helt perfekt drømmes det om de andre på tinder og hvordan de kunne vært. "what if..?" Endret 20. september 2020 av Sykkelkopp 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #38 Skrevet 20. september 2020 9 minutter siden, Sykkelkopp skrev: ..om noe ikke er helt perfekt drømmes det om de andre på tinder og hvordan de kunne vært. "what if..?" Man bør alltid drømme om what if. Helst med personen man er med, da, og ha håp og drømmer sammen. Anonymkode: 6f80e...9ac
Sykkelkopp Skrevet 20. september 2020 #39 Skrevet 20. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man bør alltid drømme om what if. Helst med personen man er med, da, og ha håp og drømmer sammen. Anonymkode: 6f80e...9ac Så ikke en fordel om man etter hver uenighet går på tinder og drømmer om andre
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #40 Skrevet 20. september 2020 2 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Så ikke en fordel om man etter hver uenighet går på tinder og drømmer om andre Hvem gjør det? Du? Anonymkode: 6f80e...9ac 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå