Gå til innhold

Enklest om vi menn bare sletter tinder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor jeg aldri matcher med jenter på Tinder. Jeg er en vanlig ung mann, god jobb og det meste på stell. Har en tinderprofil med forskjellige bilder av meg selv, helt normalt gode bilder. 

Likevel kan det gå over 1 måned mellom hver gang jeg får match, og det er i Oslo! 

Er det så vanskelig for de fleste menn. Kanskje bedre å slette appen og treffe mennesker på den vanlige måten?

Anonymkode: bcc71...ee9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje bedre å slette appen og treffe mennesker på den vanlige måten?

Bingo! Vi klarte fint å finne folk før tinder også. Gjennom venner og kjente. Jeg tror du har mye mer igjen for å gjøre dette på gammelmåten. Da kan du bli kjent uten å flagge noen romantisk interesse først og kan se an damene litt på hva slags verdier de har.

• Liker 9
Skrevet

Hvis du har prøvd tinder og oppdaget at du som så mange andre menn der ikke har sjans - ja da kan du liksågodt slette appen.

Du kan prøve igjen om noen år når du er eldre, i mellomtiden anbefaler jeg at du nyter livet og utvikler karrieren. Du er en ung mann og kan vel vente noen år med damer. Det er mye annet som er givende i livet

Anonymkode: 060eb...9e0

• Liker 1
Skrevet

Tinder fungerer ikke for 80% av menn velkommen i klubben. 

Anonymkode: d070c...d8e

• Liker 3
Skrevet

Har prøvd med tekst, som visst skal være et tips til menn. Resultatet er at det gir ingen flere matcher. 

-ts-

Skrevet

Enklest om vi menn bare forsvinner. Snart setter mødrene ut sønnene sine til ulvene fordi de er guttebarn. Slik er verden blitt.

Anonymkode: 285aa...a1e

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Enklest om vi menn bare forsvinner. Snart setter mødrene ut sønnene sine til ulvene fordi de er guttebarn. Slik er verden blitt.

Ulven er jo nesten utryddet da:)

Unnskyld😆 Nei, det ikke sånn selvom det sikkert føles sånn noen ganger.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det, når det er så mye enklere å bare ta en abort? :klo: 

Anonymkode: c8a04...266

• Liker 5
Skrevet

Kansje du er for kresen? Hvor mange damer swiper du ja på? 

Anonymkode: 0a3ad...3b5

• Liker 2
Skrevet

Innlegget ditt er sikkert ikke ment sånn, men det du skriver kan fint omformuleres til "det er ikke noe alvorlig galt med meg, så hvorfor får jeg meg ikke dame?" Altså, kjekt med stell og normalitet og slikt, men prøv heller å finne ut hva som får deg til å skille deg ut, på en god måte.

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har prøvd med tekst, som visst skal være et tips til menn. Resultatet er at det gir ingen flere matcher. 

-ts-

Hva står det i denne teksten da?

Jeg var på en date forrige uke med en kar jeg sveipet høyre utelukkende på grunn av profilteksten hans. Det var en meget vellykket date også. Teksten matchet han som person veldig godt.

Anonymkode: ce31c...133

Skrevet

Tinder er en så overfladisk darling app der alt går kun på utseende.. Og er du ikke modellpen så har man ikke noe kjangs der desverre.. Kanskje bare på de du ikke trykker liker på selv.. Desverre.. Jeg bruker ikke tinder lenger.. Mye lettere og finne det man leter etter bland felles bekjente osv.. 

Anonymkode: 3d889...ab5

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det, når det er så mye enklere å bare ta en abort? :klo: 

Fordi man ikke vet om det blir gutt eller jente så tidlig. Herregud, skjerp deg.

Skrevet

Jo.. og det kommer litt an på hva du søker, hvilken fremgangsmåte du bør velge.
Jeg er kvinne og har tenkt det samme. Ikke pga manglende match (der er rikelig), men etter en del treff med menn som lyver om at de er ute etter forhold - som i realiteten bare vil ha sex. Nå sveiper jeg kun til høyre på de profiler hvor det på en eller annen måte står at det søkes noe seriøst.

Anonymkode: 91891...b01

• Liker 4
Skrevet
30 minutter siden, OPIgirl skrev:

Fordi man ikke vet om det blir gutt eller jente så tidlig. Herregud, skjerp deg.

Nei, ikke her i Norge. Men det er fullt lovlig å reise over grensen og ta abort i Sverige. Det koster 6.000 men bedre det enn å svare en nemnd på hvorfor en vil ha abort. Fjern nemndene og høy grensen til 24 uke her i Norge. Min kropp, mitt valg.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke her i Norge. Men det er fullt lovlig å reise over grensen og ta abort i Sverige. Det koster 6.000 men bedre det enn å svare en nemnd på hvorfor en vil ha abort. Fjern nemndene og høy grensen til 24 uke her i Norge. Min kropp, mitt valg.

Wtf?? Uke 24 er en levende baby!!

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke dette problemet. Jeg hadde over 100 match i Tromsø på et døgn.

Anonymkode: 6ea82...c1b

Skrevet

Er ikke noe bedre for oss..Vi har mange interesserte, men godt over 90% er der for ons og vi skal jo ikke ha det vi for da er vi horete og billige ikke sant?

Anonymkode: 80d93...f99

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke noe bedre for oss..Vi har mange interesserte, men godt over 90% er der for ons og vi skal jo ikke ha det vi for da er vi horete og billige ikke sant?

Da har man fortsatt 10% av matchene som vil ha det samme som en selv. Det er fortsatt veldig mye bedre enn 0%.

Det er vanskelig for både kvinner og menn å finne det de ønsker, spesielt på tinder. Likevel skjønner jeg ikke at det er så vanskelig for kvinner å skjønne at det er vanskeligere for menn, generelt sett. Som kvinne har jeg mange matcher å velge i. Av likes har jeg enda flere. Jeg har privilegiet å velge. Utvalget er enormt. Likevel så sliter jeg med å finne den ene. Han som matcher mine kriterier. Skulle jeg bare tatt til takke med noen hadde det vært veldig lett, men enkelte menn har ikke det valget engang.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har man fortsatt 10% av matchene som vil ha det samme som en selv. Det er fortsatt veldig mye bedre enn 0%.

Det er vanskelig for både kvinner og menn å finne det de ønsker, spesielt på tinder. Likevel skjønner jeg ikke at det er så vanskelig for kvinner å skjønne at det er vanskeligere for menn, generelt sett. Som kvinne har jeg mange matcher å velge i. Av likes har jeg enda flere. Jeg har privilegiet å velge. Utvalget er enormt. Likevel så sliter jeg med å finne den ene. Han som matcher mine kriterier. Skulle jeg bare tatt til takke med noen hadde det vært veldig lett, men enkelte menn har ikke det valget engang.

Det er ikke slik at menn generelt har 0%. Tinder =Sex og skal man ha det så velger man sikkert de som ser best ut. Hvis vi har "mye"sex så det for (de fleste)menn negativt og da forstår jeg at de kvinnene på Tinder som vet at det er en enorm sjanse for bare noe kort, velger de kjekkeste.

Men ellers nei. For forhold har absolutt alle menn en sjanse. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...