Gå til innhold

berørte kristne - ble ikke imponert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kontaktet kristen miljø, og det er svært forskjellige "toner" der. 

Jeg ble ikke imponert, og jeg vil nesten kalle det å bli ødelagt med vilje. 

Følte meg mislykket bare å være der. Det er utrolig hva et menneske kan tolerere. 

Jeg har kommet frem til at jeg må være ærlig med meg selv, og fortelle min historie. 

Anonymkode: 29aa0...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du har kommet frem til at du må være ærlig, for en gangs skyld!

Fortell oss, hva er din historie?

Anonymkode: 204be...056

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde opplevd omsorgssvikt i hjemmet og endte med å bli enda mer ødelagt ved å gå til en kirke som var allerede var sterkt kritisert i bygda. Eller jeg berørte de som kalte seg kristne også utenfor kirka, og det er kanskje det dummeste jeg har gjort.

Anonymkode: 29aa0...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kontaktet kristen miljø, og det er svært forskjellige "toner" der. 

Jeg ble ikke imponert, og jeg vil nesten kalle det å bli ødelagt med vilje. 

Følte meg mislykket bare å være der. Det er utrolig hva et menneske kan tolerere. 

Jeg har kommet frem til at jeg må være ærlig med meg selv, og fortelle min historie. 

Anonymkode: 29aa0...50b

Jeg er kristen og har vært i flere ulike kristne miljø. Syns det er trist å lese dine erfaringer. Det finnes kristne miljø som jeg tipper du ville trives i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, remix2020 skrev:

Jeg er kristen og har vært i flere ulike kristne miljø. Syns det er trist å lese dine erfaringer. Det finnes kristne miljø som jeg tipper du ville trives i.

overgrep er overgrep, går ikke tilbake dit. 

Anonymkode: 29aa0...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

overgrep er overgrep, går ikke tilbake dit. 

Anonymkode: 29aa0...50b

Nå kunne jeg ikke tolke det du skrev som at det handlet om overgrep, men dersom det er tilfelle forstår jeg at du ikke vil tilbake dit. Poenget mitt er at man ikke skal ta alle kristne miljø over en kam. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.9.2020 den 19.02, AnonymBruker skrev:

Jeg kontaktet kristen miljø, og det er svært forskjellige "toner" der. 

Jeg ble ikke imponert, og jeg vil nesten kalle det å bli ødelagt med vilje. 

Følte meg mislykket bare å være der. Det er utrolig hva et menneske kan tolerere. 

Jeg har kommet frem til at jeg må være ærlig med meg selv, og fortelle min historie. 

Anonymkode: 29aa0...50b

Ok?

Kjenner folk som hadde det lignende når det gjaldt et politisk parti, et ungdomsparti og ideelle organisasjoner. Poenget er at du finner dårlige mennesker overalt, og det er bare tullete å skjære alle over én kam. 

Anonymkode: b52d9...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjaldt flere.

Anonymkode: 29aa0...50b

Tror du må være litt mer konkret og dele noen eksempler på det du eventuelt mener er kritikkverdig eller ulovlig. Da er det enklere for oss lesere å kommentere saken....

Endret av remix2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menigheter blir dessverre grobunn for bygdedyret. Jeg kjenner til det selv. Hva var det som skjedde?

Anonymkode: 6dcd2...62f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle aldri kommet borti de, det skadet meg totalt. Men jeg puster fortsatt. 

Mitt forbilde i dag er paris hilton. Hun ble ødelagt også, men i en annen setting, et tidspunkt kommer jeg til å stå frem

Anonymkode: 29aa0...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt meningsløse og usammenhengende setninger. Kan du ikke formulere deg på en litt bedre og tydeligere måte hvis du vil at vi skal forstå hva du mener?

Anonymkode: a6a10...a26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...