Gå til innhold

Inndratt førerkort / oppdateres det i appen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I appen førerkort står det at førerkortet mitt er inndratt. Jeg får det tilbake nå den 18/9. JIPPI! Tror dere det vil oppdateres nå etter klokken 0000 automatisk. Har jo ikke det fysiske førerkortet for det må jeg be om å sendes fom imorgen. 
tenkte jo liksom å kjøre imorgen tidlig men vet nesten ikke om jeg tør før jeg ser det. 
( ble 4 mnd vel og merke) ikke teori/oppkjøring på nytt og har ringt å dobbeltsjekket at dato er fom 18 som er gjeldene 

 

helt i verste fall blir kanskje å få bot for å kjøre «uten medbrakt førerkort». 🤔😅

 

ja jeg har blitt paranoid 

Anonymkode: 10fa7...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, jeg vil bare gratulere! 😉

Sikkert de som ønsker å minne deg på et og annet som du allerede har tatt lærdom av.

Anonymkode: df3cf...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke, jeg vil bare gratulere! 😉

Sikkert de som ønsker å minne deg på et og annet som du allerede har tatt lærdom av.

Anonymkode: df3cf...8a5

Jaa så absolutt. Takk takk. Det er veldig lite typisk meg og det var helt på grensen til å miste i fartskontroll så fikk minstetid også pga plettfri vandel på snart 10 år assa. Men det skal jammen bli godt !!!! 😂😂♥️♥️

Anonymkode: 10fa7...c9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fort kjørte du? *nysgjerrig*

Anonymkode: e94ad...718

Rett over 90. I 60 sone. (Som 20 meter lenger vekk går over i 80 vel og merke 😅)

Man mister ved 86 i 60.

ts

Anonymkode: 10fa7...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I appen førerkort står det at førerkortet mitt er inndratt. Jeg får det tilbake nå den 18/9. JIPPI! Tror dere det vil oppdateres nå etter klokken 0000 automatisk. Har jo ikke det fysiske førerkortet for det må jeg be om å sendes fom imorgen. 
tenkte jo liksom å kjøre imorgen tidlig men vet nesten ikke om jeg tør før jeg ser det. 
( ble 4 mnd vel og merke) ikke teori/oppkjøring på nytt og har ringt å dobbeltsjekket at dato er fom 18 som er gjeldene 

 

helt i verste fall blir kanskje å få bot for å kjøre «uten medbrakt førerkort». 🤔😅

 

ja jeg har blitt paranoid 

Anonymkode: 10fa7...c9e

Man skulle tro at slikt går automatisk, men jeg blir ikke overrasket hvis det skulle vise seg at de ikke klarer å oppdatere førerkortappen din... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Teatrica skrev:

Man skulle tro at slikt går automatisk, men jeg blir ikke overrasket hvis det skulle vise seg at de ikke klarer å oppdatere førerkortappen din... 

Neeei. Står det samme ennå ihvertfall :( søren Ts

Anonymkode: 10fa7...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
AnonymBruker skrev (På 17.9.2020 den 22.40):

I appen førerkort står det at førerkortet mitt er inndratt. Jeg får det tilbake nå den 18/9. JIPPI! Tror dere det vil oppdateres nå etter klokken 0000 automatisk. Har jo ikke det fysiske førerkortet for det må jeg be om å sendes fom imorgen. 
tenkte jo liksom å kjøre imorgen tidlig men vet nesten ikke om jeg tør før jeg ser det. 
( ble 4 mnd vel og merke) ikke teori/oppkjøring på nytt og har ringt å dobbeltsjekket at dato er fom 18 som er gjeldene 

 

helt i verste fall blir kanskje å få bot for å kjøre «uten medbrakt førerkort». 🤔😅

 

ja jeg har blitt paranoid 

Anonymkode: 10fa7...c9e

Godtok du beslag? For om du nekter tror jeg det ikke står beslag før saken har kommet, og den kommer opp etter noen uker med etterfosking.

Anonymkode: 6dc4d...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Godtok du beslag? For om du nekter tror jeg det ikke står beslag før saken har kommet, og den kommer opp etter noen uker med etterfosking.

Anonymkode: 6dc4d...fd5

Velkommen, du er bare 15 måneder etter TS har fått en løsning på problemet sitt. 

Anonymkode: 9b13d...c56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Velkommen, du er bare 15 måneder etter TS har fått en løsning på problemet sitt. 

Anonymkode: 9b13d...c56

De pleier å svare lenge etterpå også. Hvis de henger her inne.

Anonymkode: 6dc4d...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 18.9.2020 den 0.02):

Neeei. Står det samme ennå ihvertfall :( søren Ts

Anonymkode: 10fa7...c9e

Hvor lang tid sto det før du fikk den?

Anonymkode: 6dc4d...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal egentlig ha min i dag, men den er ikke oppdatert enda!! Står den fremdeles er inndratt, ringte politiet å de visste ikke hvorfor, kanskje pga helg? Eller blir den oppdatert i natt?

Anonymkode: 6dc4d...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.9.2020 den 22.56):

Jaa så absolutt. Takk takk. Det er veldig lite typisk meg og det var helt på grensen til å miste i fartskontroll så fikk minstetid også pga plettfri vandel på snart 10 år assa. Men det skal jammen bli godt !!!! 😂😂♥️♥️

Anonymkode: 10fa7...c9e

Førerkort er vel ikke noe som havner på rullebladet?

Anonymkode: 6dc4d...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Førerkort er vel ikke noe som havner på rullebladet?

Anonymkode: 6dc4d...fd5

Kommer an på hva du gjør. En fartsoverskredelse kommer ikke på rullebladet, men hvis du blir tatt i hastigheter som betyr førerkortbeslag og fengsel eller blir tatt med høy promille så er det ikke bare en overskredelse lenger. Da kommer det på rullebladet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (41 minutter siden):

Kommer an på hva du gjør. En fartsoverskredelse kommer ikke på rullebladet, men hvis du blir tatt i hastigheter som betyr førerkortbeslag og fengsel eller blir tatt med høy promille så er det ikke bare en overskredelse lenger. Da kommer det på rullebladet.

En fartsovertredelse som medfører bot, kommer på rullebladet. Slipper en unna med forelegg er det ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, tdm900 said:

En fartsovertredelse som medfører bot, kommer på rullebladet. Slipper en unna med forelegg er det ikke noe.

Du har nok rett. Jeg suger til å forklare. Bot er vel tilsvarende en dom? Mens forelegg ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daemi skrev (38 minutter siden):

Du har nok rett. Jeg suger til å forklare. Bot er vel tilsvarende en dom? Mens forelegg ikke er det.

Bot får du før det har gått så fort at det blir en dom. Det er kun de laveste hastighetene over fartsgrensen som gir forenklet forelegg. Over der igjen, blir det bot og prikker, FØR det har gått så fort at det i tillegg blir førerkortbeslag og høy bot. Finne masse info om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...