AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #21 Del Skrevet 16. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om jeg identifiserer meg som en hest, betyr det da at jeg er en hest? Anonymkode: 5381a...a2b Ja, hvis du er en Otherkin, da identifiserer du deg som en annen art enn menneske. Mange som gjør det. Hvis du identifiserer deg som en hest, så er du en hest. Anonymkode: 7a9be...72b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #22 Del Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, hvis du er en Otherkin, da identifiserer du deg som en annen art enn menneske. Mange som gjør det. Hvis du identifiserer deg som en hest, så er du en hest. Anonymkode: 7a9be...72b 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Hvis noen oppriktig mener dette... da vet jeg ikke hva jeg skal si. Verden har blitt sprø altså Anonymkode: 4b3ba...c24 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #23 Del Skrevet 16. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok. Så det er hva man føler seg som som teller. Så bra. Jeg føler meg som en jente på 21 så kveld skal jeg på treningssenteret og dusje sammen med andre jenter. Seriøst folkens. Dette er bare tull. Det er ingen grunn til å tro at ts mener dette seriøst. Anonymkode: 043e2...416 Ja, om man identifiserer seg som en jente, skal man kunne dusje i jentegarderoben. Dessverre har vi en høyreekstrem regjering her i Norge, så enn så lenge er det ikke lov. Når vi får en ny regjering i 2021, så tenker jeg vi vil se en progresjon. Anonymkode: 7a9be...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillEve Skrevet 16. september 2020 #24 Del Skrevet 16. september 2020 Det må vel være litt opp til hver enkelt. Personlig er jeg helt enig i at det finnes menn med vagina og kvinner med penis, men en mann må også få lov til å mene at det ikke stemmer med hans legning å gjøre seksuelle ting med en penis. Personlig orker jeg ikke tanken på å ta på noen andres vagina for eksempel, og derfor ville det vært veldig vanskelig for meg med en mann med vagina. Jeg tenner ikke på selve kvinnekroppen, selv om personligheten er mann, om du skjønner? Jeg syns derfor det er innafor at menn mener det er "homofilt" å suge en penis på en kvinne, fordi de tenner ikke på det som i utgangspunktet (vanligvis) er et mannlig kjønnsorgan. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #25 Del Skrevet 16. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvis du er en Otherkin, da identifiserer du deg som en annen art enn menneske. Mange som gjør det. Hvis du identifiserer deg som en hest, så er du en hest. Anonymkode: 7a9be...72b Da er det i så fall ulovlig å ha sex med «Otherkin». Anonymkode: daba6...071 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #26 Del Skrevet 16. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, om man identifiserer seg som en jente, skal man kunne dusje i jentegarderoben. Dessverre har vi en høyreekstrem regjering her i Norge, så enn så lenge er det ikke lov. Når vi får en ny regjering i 2021, så tenker jeg vi vil se en progresjon. Anonymkode: 7a9be...72b Altså??? Så på svømmehallen skal en mann med kukk få lov p dusje i kvinnegarderoben der mødre og barn dusjer, kun firdi det passer han? så jæv ekkelt Anonymkode: 4b3ba...c24 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anocopy Skrevet 16. september 2020 #27 Del Skrevet 16. september 2020 1 minutt siden, LillEve said: Det må vel være litt opp til hver enkelt. Personlig er jeg helt enig i at det finnes menn med vagina og kvinner med penis, men en mann må også få lov til å mene at det ikke stemmer med hans legning å gjøre seksuelle ting med en penis. Personlig orker jeg ikke tanken på å ta på noen andres vagina for eksempel, og derfor ville det vært veldig vanskelig for meg med en mann med vagina. Jeg tenner ikke på selve kvinnekroppen, selv om personligheten er mann, om du skjønner? Jeg syns derfor det er innafor at menn mener det er "homofilt" å suge en penis på en kvinne, fordi de tenner ikke på det som i utgangspunktet (vanligvis) er et mannlig kjønnsorgan. Denne kommentaren viser at politisk korrekthet har gått altfor langt. Det blir jo nesten parodisk. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #28 Del Skrevet 16. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg, som har penis, har fortalt meg at hun (og andre kvinner med peniser) nesten ALLTID opplever å bli avvist av menn. Med den begrunnelse fra mennene om at "de ikke er homofile". Jeg mener, hva faen? Du er da ikke homofil om du, som mann, har sex med en kvinne. Jeg er cis-kvinne, så jeg kan ikke fullt sette meg inn i diskrimineringen de blir utsatt for. Men jeg BLIR så provosert på deres vegne 😡 Anonymkode: 7a9be...72b Ville du hatt sex med en mann med vagina? Det vil ikke jeg. Det er helt greit og jeg ville blitt veldig overrasket om noen ble sinte på meg for det. Det er lov å ha preferanser. Min preferanse er for menn med peniser. Jeg tenner ikke på vagina, og ville aldri hatt sex med noen med vagina. Synes det er latterlig at folk skal skjemmes fordi de har seksuelle preferanser. De fleste bryr seg ikke om at det er trans menn og kvinner. Problemet oppstår når transer og andre skal skjemme heterofile til å være åpne til sex med transer. En annen ting, jeg kommer aldri til å kalle meg selv cis -kvinne. Jeg er kvinne, og synes det blir totalt feil å skal kalle meg selv noe annet fordi en liten andel av befolkningen identifiserer seg med motsatt kjønn. Uansett, om kjønn er så viktig for transfolk, så er det veldig merkelig at de skal bli sinte på andre for å ha seksuelle preferanser for kjønn. Anonymkode: 50721...709 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #29 Del Skrevet 16. september 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ikke noe av det du sier. Folk sommer født med stor vagina eller mikropenis er fortsatt kvinne og mann. Tror det er du som må ta opp naturfag Anonymkode: 4b3ba...c24 Selv om vi ser en gradvis progresjon og dekonstruksjon av naturfagene (bl.a. i USA), er de ofte fortsatt gjennomsyret av høyreekstremisme, fundamentalisme, rasisme og transfobi. I Norge vil det være bedre for deg i ta en grad i kjønnstudier enn naturvitenskapelige studier, for å få et korrekt bilde av virkeligheten. Anonymkode: 7a9be...72b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillEve Skrevet 16. september 2020 #30 Del Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, Anocopy skrev: Denne kommentaren viser at politisk korrekthet har gått altfor langt. Det blir jo nesten parodisk. Unnskyld meg? Fordi jeg forstår at noen er "født i feil kropp", som veldig mange faktisk er (flere tusen i året blir født med både penis og vagina), så er jeg ikke politisk korrekt. Jeg snakker faktisk imot TS her. Å mene at alle meningsmotstandere bare mener det de mener for å være politisk korrekte er så utrolig hersketeknikk. Ingen forteller meg hva jeg skal mene, takk. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #31 Del Skrevet 16. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om vi ser en gradvis progresjon og dekonstruksjon av naturfagene (bl.a. i USA), er de ofte fortsatt gjennomsyret av høyreekstremisme, fundamentalisme, rasisme og transfobi. I Norge vil det være bedre for deg i ta en grad i kjønnstudier enn naturvitenskapelige studier, for å få et korrekt bilde av virkeligheten. Anonymkode: 7a9be...72b 🤣🤣ok Anonymkode: 4b3ba...c24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #32 Del Skrevet 16. september 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg, som har penis, har fortalt meg at hun (og andre kvinner med peniser) nesten ALLTID opplever å bli avvist av menn. Med den begrunnelse fra mennene om at "de ikke er homofile". Jeg mener, hva faen? Du er da ikke homofil om du, som mann, har sex med en kvinne. Jeg er cis-kvinne, så jeg kan ikke fullt sette meg inn i diskrimineringen de blir utsatt for. Men jeg BLIR så provosert på deres vegne 😡 Anonymkode: 7a9be...72b Problemet er vel ikke om det er en "homofil handling" eller ei, men preferanse på blant annet kjønnsorganer. Hvis man som heterofil cis-mann har vagina som preferanse, så sier det seg selv at vedkommende ikke får noe ut av sex med penis (uavhengig av hvem penisen henger på). Samme som meg (heterofil vis-kvinne) som alltid har hatt penis som preferanse, kunne ikke tenkt meg å hatt sex med en person som har vagina (uavhengig hva personen identifiserer seg som). Anonymkode: b4fc9...4ad 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #33 Del Skrevet 16. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså??? Så på svømmehallen skal en mann med kukk få lov p dusje i kvinnegarderoben der mødre og barn dusjer, kun firdi det passer han? så jæv ekkelt Anonymkode: 4b3ba...c24 En "mann med kukk"[sic] skal dusje i herregarderoben. En kvinne med kuk skal få dusje i damegarderoben. Anonymkode: 7a9be...72b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillEve Skrevet 16. september 2020 #34 Del Skrevet 16. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, om man identifiserer seg som en jente, skal man kunne dusje i jentegarderoben. Dessverre har vi en høyreekstrem regjering her i Norge, så enn så lenge er det ikke lov. Når vi får en ny regjering i 2021, så tenker jeg vi vil se en progresjon. Anonymkode: 7a9be...72b Regjeringen i Norge er svært lite "høyreekstrem" og gjenspeiler generelt store deler av befolkningens meninger. Sammenlignet med USA blir vi jo faktisk kalt kommunistiske. Akkurat det at hvem som helst kan dusje hvor som helst er et noe mer komplekst problem, fordi det faktisk har skjedd en del i verden at det har blitt misbrukt til å begå overgrep. Derfor er det ikke bare og hive seg rundt og tillate alt. Det må gjøres på en ordentlig måte. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #35 Del Skrevet 16. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvis du er en Otherkin, da identifiserer du deg som en annen art enn menneske. Mange som gjør det. Hvis du identifiserer deg som en hest, så er du en hest. Anonymkode: 7a9be...72b Så hvis man er en hest, kan man da behandles som en hest? Fores med høy og vann, stenges inne av elektriske gjerder, sales på og ris på med bitt, pisk og sporer? Anonymkode: 4dc5c...455 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #36 Del Skrevet 16. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: En "mann med kukk"[sic] skal dusje i herregarderoben. En kvinne med kuk skal få dusje i damegarderoben. Anonymkode: 7a9be...72b Ingen med kukk skal i damegarderoben med mindre du er et barn med moren din Anonymkode: 4b3ba...c24 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 16. september 2020 #37 Del Skrevet 16. september 2020 Jeg skjønner godt at mange heterofile menn ikke tenner på (kvinner med) peniser. Men en heterofil mann blir selvsagt ikke homofil av å ha sex med en transkvinne dersom han ser henne som kvinne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #38 Del Skrevet 16. september 2020 Forstår at det må være vondt å bli avslått på den måten. Allikevel, som kvinne er ikke en vagina noe som tenner meg. Og jeg kjenner også at å gå inn i et forhold med noen som er såpass utenfor normalen ville sittet langt inne. Jeg må ikke å bli sammen med en transmann, og livet mitt blir på mange måter enklere ved å velge en cis-mann. F.eks i forbindelse med å få barn, og ved at jeg ikke da må stå i de samme fordommene. Det betyr ikke at jeg ikke unner andre mennesker respekt, kjærlighet og anerkjennelse for hvem de er. Men jeg personlig har et valg om hvem jeg vil gjøre til hovedperson i mitt liv, og velge hvilke utfordringer jeg ønsker å få med på kjøpet (for utfordringer er det i alle forhold). Og med så mange å velge mellom av cis-menn blir det enklere å velge en av dem. Anonymkode: 65dd8...47d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 16. september 2020 #39 Del Skrevet 16. september 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: En venninne av meg, som har penis, har fortalt meg at hun (og andre kvinner med peniser) nesten ALLTID opplever å bli avvist av menn. Med den begrunnelse fra mennene om at "de ikke er homofile". Jeg mener, hva faen? Du er da ikke homofil om du, som mann, har sex med en kvinne. Jeg er cis-kvinne, så jeg kan ikke fullt sette meg inn i diskrimineringen de blir utsatt for. Men jeg BLIR så provosert på deres vegne 😡 Anonymkode: 7a9be...72b For de aller fleste menn så er det naturlig å identifisere en mann som tenner på en penis som homofil. Dette er jo ikke diskriminering, men ren biologi. En ting er å godta transkjønnede for hvem de er, det blir noe helt annet å kreve at andre skal tenne på de. Det går jo ikke med noen mennesker eller dyr. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #40 Del Skrevet 16. september 2020 Hahaha, vi er så woke i dag at det er i ferd med å rable for oss alle:) Ikke glem at det finnes 111 kjønn, btw. Anonymkode: 74376...c73 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå