Gå til innhold

Fryktelig hiv angst

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Konungr skrev:

Større sannsynlighet for at du får Covid-19 og dør av det før 2020 er over enn at du er smittet av HIV. Sjansene for å bli smittet av HIV er mikroskopiske ved sex mellom menn og kvinner. Slapp helt av.

Hadde sex med kondom, men den satt igjen da han skulle av. Fått et lite hvitt sår på tunga og er redd for at det er hiv:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er vel den samme som skriver om HIV på jodel også

Anonymkode: 90e2f...fef

• Liker 2
Skrevet

Jeg har selv hatt angst for hiv gjennom mange år. Ikke bare på grunn av sex, men generelt alle situasjoner som kan lede til kontakt med andres kroppsvæsker og sår. 

Generelt er sjansen svært liten for at du har fått hiv, selv om du ikke kjenner vedkommendes status. Men du brukte kondom, og friksjonen mellom deg og han, var med kondom i mellom. Så det skal mye til. 

Prøv å legge deg fra deg. Det er vanskelig og ofte slik som andre sier: Det er kun en test som kan gi deg roen. Jeg er tildels enig, men ofte leder en test til flere tester, og man innbiller seg oftere situasjoner man tror er risiko, og tar nye tester. Det leder ikke til noe bra. 

Ha det i bakhodet om du velger å ta en test. 

Anonymkode: 44017...238

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Konungr skrev:

Større sannsynlighet for at du får Covid-19 og dør av det før 2020 er over enn at du er smittet av HIV. Sjansene for å bli smittet av HIV er mikroskopiske ved sex mellom menn og kvinner. Slapp helt av.

Liten hvit flekk/ sår på tunga. Brukt crosedyl munnskyll, men er redd for det er et symptom på hiv smitte :( 

BF380FF1-EF8C-4754-A4B0-E95569057AA9.jpeg

Skrevet (endret)

Sjansene for at du har fått hiv er ca ikkeeksisterende, men jeg tror derimot at du har et anfall av helseangst. Ring legevakt om du ikke klarer å legge fra deg disse tankene kjære deg. 

Endret av bluedot
  • Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, The_sea skrev:

er redd for det er et symptom på hiv smitte

Da bør du ringe Guinness rekordbok ettersom du sannsynligvis er den personen i verden som har fått symptomer raskest etter smitte.

Nei, den hvite flekken er ikke et symptom på HIV-smitte.

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, Ellsworth skrev:

Da bør du ringe Guinness rekordbok ettersom du sannsynligvis er den personen i verden som har fått symptomer raskest etter smitte.

Nei, den hvite flekken er ikke et symptom på HIV-smitte.

Det har gått en måned da. Gikk på pep i 10 dager. 

Skrevet

Tror du skal dra til fastlegen jeg så får han/hun vurdere om du skal legges inn. Dette er sykelig oppførsel TS, og du trenger hjelp. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tror du skal dra til fastlegen jeg så får han/hun vurdere om du skal legges inn. Dette er sykelig oppførsel TS, og du trenger hjelp. 

Nei, har en hvit flekk på tunga og googla at det er et symptom på hiv😭

Skrevet

Hva er den hvite flekken da? 😞. Er ikke psykisk syk.

Skrevet

Hvis han har hiv går han på medisiner, og da er man så trygg at man egentlig ikke trenger å bruke kondom engang.

Anonymkode: a7a13...acf

Skrevet

Jo, du har tydelige psykiske vansker du behøver å få hjelp med. Et rasjonellt menneske går ikke rundt å har angst for hiv slik du har. Du trenger hjelp, og det er ingen skam å få hjelp så man blir frisk - av angst, ikke HIV for det har du ikke

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis han har hiv går han på medisiner, og da er man så trygg at man egentlig ikke trenger å bruke kondom engang.

Tenk om han ikke vet det :(

Skrevet

Du har ingen hvit prikk på tunga. Slapp av TS

Skrevet
1 minutt siden, The_sea skrev:

Tenk om han ikke vet det :(

Kan også hende du hadde det fra før og at du smittet han. Er du bekymret for det også?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du har ingen hvit prikk på tunga. Slapp av TS

Jo. Sendte to bilder !

Skrevet

Nei TS. Dra til legen og få hjelp for psyken

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan også hende du hadde det fra før og at du smittet han. Er du bekymret for det også?

Ja, er redd for det også😭

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å nei!! Tenk om jeg har hatt det lenge!! 😭

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...