Gå til innhold

Fryktelig hiv angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte kondom både oralt og vaginalt med en gutt. Men da han skulle gå ut av meg satt kondomen igjen i meg. Han holdt ikke på den. Sæden var inni kondomen, men er redd for at noe har kommet inni meg. Er nå livredd for hiv. Kan man også få hiv ved at en gutt ligger naken oppå deg og penishodet er i kontakt med vagina? Vi brukte sex med kondom men den var litt for liten. Sæden gikk litt oppover penisen hans. Tror sæden var under kondomen. Er redd for at noen sædpartikler har kommet inni meg.
Er så redd for hiv og føler jeg har fått det. Eller er jeg beskyttet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er partneren din hiv-smittet siden du er så bekymret? 

Anonymkode: c0dad...3d5

• Liker 12
Skrevet

Sannsynligheten for å få HIV er vel rundt 1/1000 ved heteroseksuelt samleie, HVIS han har HIV. Er han norsk er det vel 1/1000 sjanse for at han har det, dog en god del lavere om jeg har rett i at han er verken homofil eller rusmisbruker, så 1/2000?

Da er det ca. 1/2,000,000 sjanse for at du har HIV nå.

• Liker 7
Skrevet

Du kan bare slappe av, du har ikke hiv ut i fra det du skriver, men erfaringsmessig vil du ikke slå deg til ro med 1000 svar her inne som forteller deg at du ikke har det.

Det er kun en ting som vil få deg til å bli rolig innvendig og det er en hiv test.

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er partneren din hiv-smittet siden du er så bekymret? 

Anonymkode: c0dad...3d5

Jeg vet ikke. Kjenner han ikke 😞

Skrevet
2 minutter siden, jentegutt skrev:

Du kan bare slappe av, du har ikke hiv ut i fra det du skriver, men erfaringsmessig vil du ikke slå deg til ro med 1000 svar her inne som forteller deg at du ikke har det.

Det er kun en ting som vil få deg til å bli rolig innvendig og det er en hiv test.

Ok. Noen mente jeg kunne det. Hatt en forferdelig helg og gråter. Hadde mareritt om at jeg var blitt hiv smittet. Brukte kondom, men den satt igjen når han skulle ta den ut:(

Skrevet
Akkurat nå, The_sea skrev:

Jeg vet ikke. Kjenner han ikke 😞

Bruker du annen prevensjon? Hvis ikke ta angrepille og test deg for kjønnssykdommer inkl HIV.

Anonymkode: 09d48...ffc

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bruker du annen prevensjon? Hvis ikke ta angrepille og test deg for kjønnssykdommer inkl HIV.

Anonymkode: 09d48...ffc

Bruker p-piller. Testet meg for klamydia og gonorè. Tror du jeg kan ha fått hiv? 

Skrevet

Slutt å ha sex med folk du ikke kjenner, og stoler på. 

Anonymkode: c9ad3...ab3

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, The_sea skrev:

Ok. Noen mente jeg kunne det. Hatt en forferdelig helg og gråter. Hadde mareritt om at jeg var blitt hiv smittet. Brukte kondom, men den satt igjen når han skulle ta den ut:(

For det første så er det liten sannsynlighet at han hadde hiv, for det andre så må du ha sår i slimhinne for at hiv infisert sæd skal kunne smitte deg, så sannsynlighet er utrolig liten, men som sagt så er det en ting som vil gi deg ro til sinns og det er en hiv test

• Liker 1
Skrevet

Ring fastlegen og si du har hatt sex med en hiv positiv, da får du en cocktail for å hindre smitte

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å ha sex med folk du ikke kjenner, og stoler på. 

Trodde han var til å stole på..

Skrevet
5 minutter siden, The_sea skrev:

Trodde han var til å stole på..

Du vet du sliter med dette, så burde du snart lære deg å beskytte deg selv. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vet du sliter med dette, så burde du snart lære deg å beskytte deg selv. 

Brukte kondom, men jeg var fryktelig dum og nå er jeg så redd at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. 

Skrevet
Akkurat nå, The_sea skrev:

Brukte kondom, men jeg var fryktelig dum og nå er jeg så redd at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. 

Du skal seff ringe legen din! Ingen her kan roe deg ned. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal seff ringe legen din! Ingen her kan roe deg ned. 

Så du tror jeg har fått det? 😭

Skrevet
1 minutt siden, The_sea skrev:

Med 1/2,000,000 sannsynlighet. Spill lotto da hvis du tror du er en person som alltid opplever det usannsynlige. Pass også opp for lynnedslag når du beveger deg utendørs, ikke sett deg på et fly heller.

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, The_sea skrev:

Jeg er ikke lege, så det kan jeg ikke svare på. Ingen her inne kan det. 

Skrevet
4 minutter siden, The_sea skrev:

Er så redd. Kaster opp og skjelver.

Større sannsynlighet for at du får Covid-19 og dør av det før 2020 er over enn at du er smittet av HIV. Sjansene for å bli smittet av HIV er mikroskopiske ved sex mellom menn og kvinner. Slapp helt av.

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...