Gå til innhold

Disney +

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke app’en til å fungere 🤦‍♀️

Anonymkode: 71b88...a8e

Gjest TheCatLady
Skrevet

Ja, jeg synes det er lite innhold. Elsker Disney, men er ikke typen som ser filmer om igjen og om igjen. Så jeg synes det er lite om det ikke kommer særlig mye mer, men nå er jeg kresen på hva jeg liker fra Disney. Uansett, gleder meg til å se gamle Disneyfilmer som jeg ikke har sett siden jeg var liten. 

Sikkert andre ting som er artig også. Så skal ha abonnementet en stund, men jeg kommer nok til å gjøre som jeg gjør med andre strømmetjenester. Jeg avslutter abonnementet en stund om jeg ikke finner noe og starter det på nytt når jeg vil se noe. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk ikke app’en til å fungere 🤦‍♀️

Anonymkode: 71b88...a8e

Jeg måtte logge meg inn på nettsiden først før jeg fikk logget meg inn i appen. Kan det være problemet? Bestilte for en stund siden 

Anonymkode: 0d573...981

Skrevet

Dere som sier det er dårlig innhold, hva mangler? Er det disney filmer der som feks pokahontas eller ariel osv? 

Anonymkode: a64fe...c91

• Liker 5
Skrevet

Er (barne)filmene dubbet på norsk?

Skrevet

Er det kun på norsk (:kjefte:) eller får man det på originalspråket (amerikansk?)

Skrevet (endret)
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som sier det er dårlig innhold, hva mangler? Er det disney filmer der som feks pokahontas eller ariel osv? 

Lista over inneholdet ligger sitert til meg litt lengre opp her, men begge filmene du nevner ligger der, og jeg tror de aller fleste, om ikke alle klassikerne ligger inne. 

Edit: Misforstod spørsmålet ditt😅 Beklager det😅 Jeg lurer også selv på hva folk mener at mangler🙈

12 minutter siden, Luka_S skrev:

Er (barne)filmene dubbet på norsk?

Ja 

5 minutter siden, Hatsumomo skrev:

Er det kun på norsk (:kjefte:) eller får man det på originalspråket (amerikansk?)

Testa med den lille havfruen nå, den er tilgjengelig på begge språk :)

Endret av Matas
  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Matas skrev:

Ja

Glimrende!

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Matas skrev:

Lista over inneholdet ligger sitert til meg litt lengre opp her, men begge filmene du nevner ligger der, og jeg tror de aller fleste, om ikke alle klassikerne ligger inne. 

Ja 

Testa med den lille havfruen nå, den er tilgjengelig på begge språk :)

Ok, så lenge jeg får det på originalspråket så er jeg fornøyd. Tester det nok ut for 1 mnd og ser det jeg føler for. Men har ellers mer enn nok med HBO, Netflix, og vanlig tv.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Hatsumomo skrev:

Ok, så lenge jeg får det på originalspråket så er jeg fornøyd. Tester det nok ut for 1 mnd og ser det jeg føler for. Men har ellers mer enn nok med HBO, Netflix, og vanlig tv.

Den ser jeg, jeg har en del filmer jeg ser på originalspråk, men også et fåtall jeg ser på norsk, så jeg er veldig fornøyd med at man kan velge begge språk :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og lurer veldig på hva som mangler, jeg følte jeg har funnet det meste, annet enn hele sesong 1 av The Mandalorian.

Eller kunne godt tenke meg X-men evolution, men tror ikke det er disney som har laget det (så forventet det ikke), selv om de kanskje nå har rettighetene til x-men filmene. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, nå har jeg to svar på hva som mangler: Den «ekte» versjonen av Lady og Landstrykeren, og mulighet for å kjøpe Mulan.

Endret av Ariana807
Skrevet

Gøy! Gleder meg til å se Hamilton, 10 ting jeg hatet ved deg og ms.doubtfire!

Skrevet
1 time siden, Ariana807 skrev:

Ok, nå har jeg to svar på hva som mangler: Den «ekte» versjonen av Lady og Landstrykeren, og mulighet for å kjøpe Mulan.

Hvilken er den "ekte" versjonen av Lady og Landstrykeren?

Anonymkode: 9bda5...dae

Skrevet
På 13.9.2020 den 7.30, Fame skrev:

Nå skjer det, folkens! Flere som gleder seg til tirsdag når de lanserer streamingsiden til Disney? :nori:

Er faktisk eneste jeg ikke gidder å ha. Gidder ikke å betale først for tjenesten og så ekstra for hva jeg vil evt se.

Skrevet
9 timer siden, Ariana807 skrev:

Helt enig.

Nrk P3 har derre å si helt på slutten av artikkelen «(Vi har måttet vente irriterende lenge på å kunne se «The Mandalorian» på lovlig vis i Norge. Derfor er det også irriterende at Disney+ bare legger ut de to første episodene nå, deretter en i uka fremover. Dette er selvsagt et kalkulert trekk for å holde på abonnentene til sesong 2 starter 30. oktober.)

Har ikke lest hele greia, så kan ikke si noe om spoilere, men anta at det er spoilere i linken. Men helt nederst står det som jeg har kopiert inn: https://p3.no/filmpolitiet/2020/09/the-mandalorian-s01/

Jeg tror de vil bygge litt opp til sesong 2. Men ... synes dette burde være opplyst om på forhånd, for de har reklamert med Star Wars og The Mandalorian innhold hele tiden, ingen som sa noe om begrenset innhold 🥺

Det er Disney, hva forventer du? 

Skrevet

Så mye klaging her. Forventet å ha en felles walk down memory lane her. 

Anonymkode: e3565...7eb

• Liker 13
Skrevet
2 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Er faktisk eneste jeg ikke gidder å ha. Gidder ikke å betale først for tjenesten og så ekstra for hva jeg vil evt se.

Men man betaler jo ingenting ekstra? Hvis man betaler for abb. er alt inkludert, jeg har ihvertfall ikke funnet noe foreløpig som koster noe ekstra. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Ariana807 skrev:

Egentlig litt merkelig at filmatiseringsfilmen av Lady og Landstrykeren ikke ligger der hvis man skal tro Wikipedia, ettersom den skulle vært eksklusivt på Disney+. Mulig det kun gjelder enkelte land og at den slippes ut senere her. Mulan kommer på den norske Disney+ 4. desember. 

Skrevet
8 timer siden, TheCatLady skrev:

Ja, jeg synes det er lite innhold. Elsker Disney, men er ikke typen som ser filmer om igjen og om igjen. Så jeg synes det er lite om det ikke kommer særlig mye mer, men nå er jeg kresen på hva jeg liker fra Disney. Uansett, gleder meg til å se gamle Disneyfilmer som jeg ikke har sett siden jeg var liten. 

Sikkert andre ting som er artig også. Så skal ha abonnementet en stund, men jeg kommer nok til å gjøre som jeg gjør med andre strømmetjenester. Jeg avslutter abonnementet en stund om jeg ikke finner noe og starter det på nytt når jeg vil se noe. 

Hva er det du savner da, som er Disney? Siden du synes det er lite innhold? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...