Gå til innhold

Ekkel opplevelse på innvandrerbutikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg sa bare «nei, nei, nei!» og viste med hele meg at det ikke var aktuelt. Han ble sur og stakk hånden i veska mi og tok tilbake det han ga meg, som om det var noe jeg ville ha i utgangspunktet. Det var ingen andre i butikken. Verste at jeg ble ikke forbannet, jeg ble mest sjokkert. Hadde først inntrykk av at han var hyggelig, og så eskalerte det sånn.

Anonymkode: b16c2...9b1

Han er jo helt idiot fyren. Kan hende tror han at det her er helt normalt.  Men anmeld. Om han ikke har skjønt at det ikke er slik man oppfører deg mot kvinner, så får han iallefall en mulighet til å lære det om du sier ifra. Sier du ikke ifra kan noen andre ende opp alene med denne gærningen på fryselageret.

opplevde noe liknende i Egypt på 90- tallet. Mannfolk som var helt gorilla. Han ene dro frem kuken og vifta med den inne på et prøverom. Tror ikke han visste hvordan en kvinne var skrudd sammen. 

Anonymkode: 26baa...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han er jo helt idiot fyren. Kan hende tror han at det her er helt normalt.  Men anmeld. Om han ikke har skjønt at det ikke er slik man oppfører deg mot kvinner, så får han iallefall en mulighet til å lære det om du sier ifra. Sier du ikke ifra kan noen andre ende opp alene med denne gærningen på fryselageret.

opplevde noe liknende i Egypt på 90- tallet. Mannfolk som var helt gorilla. Han ene dro frem kuken og vifta med den inne på et prøverom. Tror ikke han visste hvordan en kvinne var skrudd sammen. 

Anonymkode: 26baa...6a7

Huff da, litt av en opplevelse du hadde 🙊

Det som skremmer meg med å anmelde er å måtte i retten osv, og familie begynner å engasjere seg. Det blir vel bare styr. Men jeg blir fortsatt skikkelig irritert når jeg tenker på det..

Anonymkode: b16c2...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tanken slår en når noen tar på deg og det skjer på et øyeblikk.. noe mer du lurte på?

Anonymkode: b16c2...9b1

Mye. Blant annet hvorfor man får lov til å spre rasisme på KG med åpenbare trolletråder.

Anonymkode: 03537...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg blir ganske lei meg av hele tråden. Den sier ingenting om mitt politiske ståsted, min religion eller meg som person. Den beskriver bare en opplevelse jeg hadde. Likevel blir jeg kalt rasist og løgner.

Håper folk kan tenke seg om en ekstra gang neste gang de skriver på nettet, og huske at du vet aldri hvem som befinner seg på andre siden. Det er ikke bare troll på internett.

Jeg er veldig høflig og svarer når folk snakker til meg, og det hele skjedde så fort. Jeg var til og med hyggelig etterpå og sa ha det når jeg gikk ut i sjokk. Det skjedde heldigvis ikke noe verre, men en annen gang kan det gå lengre. Da håper jeg de som blir utsatt for noe blir trodd.

Det kunne vært hvem som helst, men dette var en mann fra Eritrea. Det gjør meg ikke til en rasist.

ts

Anonymkode: b16c2...9b1

Hvorfor var det da så viktig å poengtere at det var en innvandrerbutikk og at han var fra Eritrea? 

Anonymkode: 03537...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart at mange voldtektsofre velger å ikke anmelde når man ser på responsen og latterliggjøringen av offeret her.

Anonymkode: 2724b...b64

Jeg syns ikke voldtekt eller voldtektsforsøk er noe man skal lyve om.

Anonymkode: 03537...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart at mange voldtektsofre velger å ikke anmelde når man ser på responsen og latterliggjøringen av offeret her.

Anonymkode: 2724b...b64

Helt enig. I omtrent hver eneste tråd om seksuelle overgrep er det alltid en eller annen som må skylde på offeret. Det er bare så hjerterått. :( 


 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Uatskillelig skrev:

Helt enig. I omtrent hver eneste tråd om seksuelle overgrep er det alltid en eller annen som må skylde på offeret. Det er bare så hjerterått. :( 


 

Det er lov å påpeke at historien ikke henger på greip. Det er veldig alvorlige anklager TS kommer med. 

Anonymkode: 03537...e23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2020 den 3.22, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk innom en internasjonal butikk i dag for å se etter noe spennende te, og så begynte han i kassa å gå etter meg og snakke til meg. Han var fra Eritrea. Spurte hva jeg skulle gjøre på kvelden, osv. Så tok han en boks peanøttsmør fra hylla og la den i veska mi. Jeg sa at det var ikke nødvendig og takket, og skulle til å gå, men så skal han absolutt vise meg noe mer. Inn på fryserommet. Der gir han meg en klem og prøver å kysse meg, så sier han «jeg vil ha den!» og tar rett og slett på underlivet mitt! Jeg sier «nei! Slutt!» og han blir snurt og tar varen han nettopp ga meg opp fra veska mi igjen. Så blir det stille, og jeg går ut helt forskrekket.

Burde jeg ha anmeldt det? Ønsker ikke å ha noe med han å gjøre og vil helst ikke helle bensin på bålet, men det er da virkelig ikke akseptabelt.

Anonymkode: b16c2...9b1

Lukter litt hækaveh av dette... 

Anonymkode: eacec...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på deg og mannfolk kan være ordentlige drøye. Opplevd overgrepet selv. Han prøvde tross alt å kjøpe deg med peanøttsmør. En ordentlig drittsekk han der. Man bør helst være forsiktig med noen innvandrer menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...