Gå til innhold

Ekkel opplevelse på innvandrerbutikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gikk innom en internasjonal butikk i dag for å se etter noe spennende te, og så begynte han i kassa å gå etter meg og snakke til meg. Han var fra Eritrea. Spurte hva jeg skulle gjøre på kvelden, osv. Så tok han en boks peanøttsmør fra hylla og la den i veska mi. Jeg sa at det var ikke nødvendig og takket, og skulle til å gå, men så skal han absolutt vise meg noe mer. Inn på fryserommet. Der gir han meg en klem og prøver å kysse meg, så sier han «jeg vil ha den!» og tar rett og slett på underlivet mitt! Jeg sier «nei! Slutt!» og han blir snurt og tar varen han nettopp ga meg opp fra veska mi igjen. Så blir det stille, og jeg går ut helt forskrekket.

Burde jeg ha anmeldt det? Ønsker ikke å ha noe med han å gjøre og vil helst ikke helle bensin på bålet, men det er da virkelig ikke akseptabelt.

Anonymkode: b16c2...9b1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil du anmelde, så gjør du selvfølgelig det! Jeg hadde anmeldt det! Slik oppførsel er på ingen måte akseptabel, og det må slåes ned på.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg hadde anmeldt. Det er ikke grei at de tror kvinner skrever for en boks peanøttsmør. 

Anonymkode: b8980...402

Nei, det var det jeg også tenkte. Måte på! Hadde han lagt en tusenlapp i veska mi liksom, men en boks smør?! SÅ lyst har jeg ikke på peanøttsmør......

Men om jeg anmelder, hva skal de liksom gjøre..

ts

Anonymkode: b16c2...9b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken by er dette? Har vært på mange utlending butikker men aldri opplevd i nærheten av det du har!

Anonymkode: 9a67f...49b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde helt klart anmelde det! Fy f**n for en ekkel oppførsel. 

Anonymkode: 3fa3e...119

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neppe første og siste gang han gjør dette med kvinner. Du er voksen og kan si "nei, slutt". Unge jenter på 14 år klarer ikke nødvendigvis det. Stakkars.

En kvinne som går alene og sier hei til fremmede menn vil av mange menn fra andre kulturer oppfattes som at du er tilgjengelig. Du må rett og slett slutte se de i øynene, og aller helst ikke gå alene.

Anonymkode: 2dfd4...0cd

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var hverken første eller siste gang han gjorde. 
du må anmelde. 
mest sannsynlig blir saken henlagt, men da ligger den der når han virkelig gjør noe alvorlig! 
om du ikke gjør dette for din egen del, så gjør d for de fremtidige jentene han kommer til å tafse på/voldta! 
 

Hold deg unna disse butikkene! 
jeg fikk med meg kakerlakker hjem fra en slik butikk en gang. 
ALDRI igjen 🤬🤮

Anonymkode: 56671...9d6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar vekk ordet innvandrer, så handler opplevelsen din om en overgriper som antaster kvinner i butikken sin. Her ville jeg anmeldt! Du er vel neppe den eneste han har gjort det mot heller.

Anonymkode: 66d6b...6ee

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var det jeg også tenkte. Måte på! Hadde han lagt en tusenlapp i veska mi liksom, men en boks smør?! SÅ lyst har jeg ikke på peanøttsmør......

Men om jeg anmelder, hva skal de liksom gjøre..

ts

Anonymkode: b16c2...9b1

Så du er altså til salgs, bare betalingen er god nok? 😏  (jeg tror ikke et sekund på historien din altså...)

Anonymkode: 3a335...125

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var det jeg også tenkte. Måte på! Hadde han lagt en tusenlapp i veska mi liksom, men en boks smør?! SÅ lyst har jeg ikke på peanøttsmør......

Men om jeg anmelder, hva skal de liksom gjøre..

ts

Anonymkode: b16c2...9b1

Dette er bare tull, du er en mann som bare er ute etter å provosere, hadde han lagt en 1000 lapp hadde det vært greit liksom, det handler ikke om hva han hadde gitt deg

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha dette har jeg liten tro på. Hvordan vet du at han var fra Eritrea og hvorfor i all verden ble du med han på bakrommet? En smårasist som har lyst til å hause opp litt tipper jeg. 

Anonymkode: 6d06a...239

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

, men så skal han absolutt vise meg noe mer. Inn på fryserommet.

Anonymkode: b16c2...9b1

Du ble med ham inn på fryserommet? Okei, der mistet du meg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har liten tro på at en innvandrerbutikker har eget kjølerom og ihvertfall ikke fryserom. De har alle varene sine ute i butikk. Frysevarer har de ihvertfall ikke på lager. 

Anonymkode: 6d06a...239

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke anbefalt deg å anmelde. Du blir fort stemplet som rasist som bare vil sette innvandrere i dårlig lys. Bare se på svarene i denne tråden. Og les om politiet i grooming-sakene i England.

Hvis du likevel vil anmelde så kontakt advokat først slik at du får profesjonell hjelp til å fremføre en forklaring som politibetjente ikke kan stikke hull på og bruke som grunn til å henlegge.

Anonymkode: 3ae5a...de4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du er altså til salgs, bare betalingen er god nok? 😏  (jeg tror ikke et sekund på historien din altså...)

Anonymkode: 3a335...125

Ordla meg feil. Mente bare at det var en merkelig måte av han å prøve å kjøpe meg på.

Nei, det får nå være opp til deg.

Anonymkode: b16c2...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har liten tro på at en innvandrerbutikker har eget kjølerom og ihvertfall ikke fryserom. De har alle varene sine ute i butikk. Frysevarer har de ihvertfall ikke på lager. 

Anonymkode: 6d06a...239

Kjølerom for frukt, det har de alle sammen.

Anonymkode: b16c2...9b1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...