Gå til innhold

Pysete date som er redd for mensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud. Pysete??? Kjenner ingen single som i det hele tatt vurderer å dyppe pikken i blod... og oven i med noen de ikke har vært med før? Syns heller det er DU som er rar som følte at det var innafor. Satt stemninga der ja 😂 Virkelig ikke mange damer som heller er så gira med mensen heller selv om det sikkert er unntak. Men tror ikke "brannbil" er det største ønske på første gang 

Anonymkode: 6f630...315

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 12.9.2020 den 17.54, AnonymBruker skrev:

Skulle på hjemmedate hos meg, og selvfølgelig fikk jeg mensen denne dagen. Vi har holdt på i flere måneder, og endelig skulle vi ha sex. Vi ligger og kliner lenge, og begynner å ta av klærne. Rett før trusa går av sier jeg at forresten, jeg har mensen. 

Da ville han ikke ha sex. Vi kledde på oss og så på TV isteden.

Det er første gangen jeg har møtt en mann som er redd for mensen... Synes det var litt pysete?

Er det normalt?

Anonymkode: abbca...755

er forskjell på å være redd for mensen og det å ikke ønske å ha sex med noen som har mensen. syns det er merkelig at du forventet at han hadde sex med deg når du har mensen

Anonymkode: 8210c...cca

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Pysete??? Kjenner ingen single som i det hele tatt vurderer å dyppe pikken i blod... og oven i med noen de ikke har vært med før? Syns heller det er DU som er rar som følte at det var innafor. Satt stemninga der ja 😂 Virkelig ikke mange damer som heller er så gira med mensen heller selv om det sikkert er unntak. Men tror ikke "brannbil" er det største ønske på første gang 

Anonymkode: 6f630...315

enig .merkelig ting å forvente seg

Skrevet
På 12.9.2020 den 19.33, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal slutte å lukte på bindet ditt da.

er ikke bare bindet som lukter. jeg bruker ikek bind, nettopp av den grunn

Skrevet
På 12.9.2020 den 18.08, AnonymBruker skrev:

Lukter vondt? Lukter din mensen vondt altså? Min lukter ikke noe spesielt...

min lukter og vondt

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...