Gå til innhold

Pysete date som er redd for mensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle på hjemmedate hos meg, og selvfølgelig fikk jeg mensen denne dagen. Vi har holdt på i flere måneder, og endelig skulle vi ha sex. Vi ligger og kliner lenge, og begynner å ta av klærne. Rett før trusa går av sier jeg at forresten, jeg har mensen. 

Da ville han ikke ha sex. Vi kledde på oss og så på TV isteden.

Det er første gangen jeg har møtt en mann som er redd for mensen... Synes det var litt pysete?

Er det normalt?

Anonymkode: abbca...755

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alle har lyst til å ha sex med mensen eller ha sex med noen som har mensen. Det er verken pysete eller unormalt. Hvis det er første gang dere skulle ha sex skjønner jeg godt at han ville vente

Anonymkode: 514f1...776

• Liker 27
Skrevet

Jeg vil ikke ha sex når jeg har mensen. Verken de dagene jeg blør mye eller lite. For mye gris og ekle lukter til at det er verdt det. Vi klarer oss noen dager uten. Har gjort det i dusjen på de siste dagene av uka noen ganger. Jeg tror ikke mannen min synes det er ekkelt, han hadde kjørt på og vasket ned huset etterpå 😉

Anonymkode: eb980...d2c

• Liker 5
Skrevet

Det er da ikke «pysete». Ikke alle syns det er digg med blod som lukter vondt. Å første gangen man skal ha sex så vil man jo helst at det er litt mer romantisk også. 

Anonymkode: f41a3...0cd

• Liker 14
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha sex når jeg har mensen. Verken de dagene jeg blør mye eller lite. For mye gris og ekle lukter til at det er verdt det. Vi klarer oss noen dager uten. Har gjort det i dusjen på de siste dagene av uka noen ganger. Jeg tror ikke mannen min synes det er ekkelt, han hadde kjørt på og vasket ned huset etterpå 😉

Anonymkode: eb980...d2c

Det finnes ikke ekkelt. Bare litt gris. Jeg slikker ikke da, men det får stå sin prøve. 

Til trådstarter så synes jeg det var litt rart ja. Jeg hadde nok fortsatt med kosing noen timer til der. 

• Liker 3
Skrevet

Kunne ha gitt han en bj til neste gang da er d hans tur👉

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Bente1234 skrev:

Hysj du må ikke si sånn her. Her er det likt. Du slikker meg og jeg suger deg hvis ikke blir det ingenting.  ;)

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke «pysete». Ikke alle syns det er digg med blod som lukter vondt. Å første gangen man skal ha sex så vil man jo helst at det er litt mer romantisk også. 

Lukter vondt? Lukter din mensen vondt altså? Min lukter ikke noe spesielt...

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Bente1234 skrev:

Jeg gir ikke bj første gang jeg har sex med noen, så kjip er jeg!

• Liker 1
Skrevet

Tenker det er normalt å ikke ønske det, og normalt om man synes det er ok. Synes ikke det er pysete å ikke ha lyst, iallfall når det er med en man ikke kjenner så godt. 

Anonymkode: bad1d...844

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev:

Hysj du må ikke si sånn her. Her er det likt. Du slikker meg og jeg suger deg hvis ikke blir det ingenting.  ;)

Idiot 

Anonymkode: 650e3...878

• Liker 5
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Da kan du iallfall ikke forvente at han er klar for mensensex første gang han har sex med noen :P

Anonymkode: bad1d...844

• Liker 12
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle på hjemmedate hos meg, og selvfølgelig fikk jeg mensen denne dagen. Vi har holdt på i flere måneder, og endelig skulle vi ha sex. Vi ligger og kliner lenge, og begynner å ta av klærne. Rett før trusa går av sier jeg at forresten, jeg har mensen. 

Det er første gangen jeg har møtt en mann som er redd for mensen... Synes det var litt pysete?

Er det normalt?

Det at han ikke vil ha sex mens du blør er noe du skal respektere. På lik linje så jeg fikk respekt av typen når han ville ha sex når jeg hadde mensen og jeg sa nei, for jeg føler meg «blah» når jeg blør.

Det er ikke alle som er komfortabel med å kjøre brannbil, og det skal respekteres.

Anonymkode: bc19c...449

• Liker 4
Skrevet

Kanskje ikke så hyggelig akkurat første gangen. Det ville jeg ikke hatt lyst til selv heller, de første gangene vil jeg at alt skal være mest mulig perfekt. Og jeg skal være rimelig trygg på en fyr før det frister, da har jeg sluttet å barbere leggene for lenge siden. Helt fint å være frigjort og slikt, men mensen ER faktisk ganske ulekkert og det må være lov å syntes. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det normalt?

Betyr ikke nødvendigvis at han er redd for mensen.

Men det er et søl hvis man har store blødninger.

Er like greit å vente til mensen er overstått.

For min del er den uka freda. Når man har smerter i både mage og rygg, så synes jeg det er greit å få være i fred.

Anonymkode: 62367...345

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lukter vondt? Lukter din mensen vondt altså? Min lukter ikke noe spesielt...

Det lukter ikke akkurat digg da. 

• Liker 8
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du forventer at han skal pule deg når du har mensen? Jeez

• Liker 7
Skrevet

Æsj, nei det gjør jeg ikke med mannen min engang. Altså første gang med ny flamme så skal man blø ned laken, sengetøy og hele pakka? Du klarer vel å vente noen dager til.

• Liker 5
Skrevet

Har flere mannlige venner som sier de aldri har sex med kvinner som har mensen, men aldri opplevd at noen av egne partnere har problematisert det. Begge deler er sikkert like normalt. 

Anonymkode: 85313...89c

• Liker 2
Skrevet

I hvert fall ikke pysete. Stress ned. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...