AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #21 Skrevet 12. september 2020 Synes absolutt ikke det var pysete. Det er ekkelt å ha sex med mensen. Anonymkode: 66a40...db4 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #22 Skrevet 12. september 2020 Rart ja. Har aldri sett det som et problem selv eller opplevd at en mann synes det. Anonymkode: 1acfc...e14 1
FruKristine Skrevet 12. september 2020 #23 Skrevet 12. september 2020 Jeg ville ha respektert at han ikke ønsket det, og ikke laget noe fuss om det. Jeg ville nok ha gitt han en bj hvis begge var kåt. 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #24 Skrevet 12. september 2020 Forstår han godt. Helt naturlig med mensen, men og helt naturlig å ikke ha sex under mensen Anonymkode: 236a8...d03 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #25 Skrevet 12. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skulle på hjemmedate hos meg, og selvfølgelig fikk jeg mensen denne dagen. Vi har holdt på i flere måneder, og endelig skulle vi ha sex. Vi ligger og kliner lenge, og begynner å ta av klærne. Rett før trusa går av sier jeg at forresten, jeg har mensen. Da ville han ikke ha sex. Vi kledde på oss og så på TV isteden. Det er første gangen jeg har møtt en mann som er redd for mensen... Synes det var litt pysete? Er det normalt? Anonymkode: abbca...755 Jeg har hatt sex med ganske mange menn opp gjennom årene, men jeg har aldri møtt noen som ikke ville ha sex når jeg hadde mensen i alle fall.... Anonymkode: ef23d...54e 3
Gjest Lexie Grey Skrevet 12. september 2020 #26 Skrevet 12. september 2020 Synes ikke han virker pysete. Man må uansett respekterte og akseptere at ikke alle menn har lyst til å ha sex med dama når hun har mensen. Og når du skriver du ikke vil gi BJ til en du ikke har vært med før, har du ikke noe å furte for - for det er jo nettopp noe du selv ikke ønsker
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #27 Skrevet 12. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det lukter ikke akkurat digg da. Anonymkode: f41a3...0cd Kanskje du skal slutte å lukte på bindet ditt da. Anonymkode: abbca...755 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #28 Skrevet 13. september 2020 Tenner personlig ikke på å dyppe pikken i blod, ser ikke hvorfor du skal kalle dette pysete. Ville blitt slapp den sekundet jeg hørte ordet mensen for min del. Anonymkode: edcfe...abf 4
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #29 Skrevet 13. september 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gir ikke bj første gang jeg har sex med noen, så kjip er jeg! Anonymkode: abbca...755 Ja da er du kjipere enn kjip! Anonymkode: bfe64...f0f 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #30 Skrevet 13. september 2020 Jeg hadde stusset på det selv. Turn off for min del. Jeg har vel ikke aldri i voksen alder opplevd at han ikke vil ha sex så lenge jeg vil og mener det skal gå greit. Det er vel snarere jeg som har foretrukket å beholde trusa på og bare gi en blowjob om det er de første dagene hvor jeg blør som en foss, har kramper og er oppblåst og har diaré i tillegg #sexy. Det er ikke det at jeg er uenig i at man skal respektere hva andre liker eller ikke, men en som er redd for mensen er nok ikke en god match med meg, sånne "æsj"-folk er aldri de beste i senga. Det gjelder også deg TS, som ikke suger på første knull. Så dere to er kanskje en god match sånn sett, litt pysete begge to. Anonymkode: 5d208...e62 5
Olaug Olsen Skrevet 13. september 2020 #31 Skrevet 13. september 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle på hjemmedate hos meg, og selvfølgelig fikk jeg mensen denne dagen. Vi har holdt på i flere måneder, og endelig skulle vi ha sex. Vi ligger og kliner lenge, og begynner å ta av klærne. Rett før trusa går av sier jeg at forresten, jeg har mensen. Da ville han ikke ha sex. Vi kledde på oss og så på TV isteden. Det er første gangen jeg har møtt en mann som er redd for mensen... Synes det var litt pysete? Er det normalt? Anonymkode: abbca...755 Ja det er normalt!
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #32 Skrevet 13. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal slutte å lukte på bindet ditt da. Anonymkode: abbca...755 Ikke meg du siterer, men store blødninger lukter blod og det er ikke sånn at det er en lukt som lukter særlig godt. Trenger ikke å lukte på bindet. Men hvis det lukter direkte vondt så er det jo ikke et bra tegn. Jeg ønsker ikke å ha sex når jeg har mensen, har vondt i mage/rygg og føler meg svært lite sexy. Mannen har ikke noe problemer med det. Anonymkode: 4186a...ec3
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #33 Skrevet 15. september 2020 På 12.9.2020 den 19.33, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal slutte å lukte på bindet ditt da. Anonymkode: abbca...755 Ja for det er jo det jeg gjør så klart. Kanskje jeg bare skal sitte å holde pusten gjennom hele seansen på toalettet? Anonymkode: f41a3...0cd
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #34 Skrevet 15. september 2020 På 12.9.2020 den 18.08, AnonymBruker skrev: Lukter vondt? Lukter din mensen vondt altså? Min lukter ikke noe spesielt... Anonymkode: abbca...755 Lukter ikke din mens myr og gammelt blod? 😎 Anonymkode: 298cd...e4c
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #35 Skrevet 15. september 2020 Nå har ikke jeg vært med så mange menn, men de jeg har vært med har sett på det som helt uproblematisk og tar gjerne initiativ til både oral-, vaginal og analsex. Jeg blør ikke så mye eller lenge, og det er som oftest jeg som er mest bevisst på det og er opptatt av å ha et håndkle under og gå i dusjen hvis det blir noe søl. Dette her er menn som har erfaring fra langvarige forhold og som generelt er trygge på egen seksualitet. De synes ikke kropp eller noe av det som har med kropp å gjøre er ekkelt. Det hadde vært problematisk for meg å være sammen med en fyr som synes mensen er ekkelt da dette er noe som skjer hver måned. Jeg blør ikke mye eller lenge, men det er ganske kjipt å gå i sølibat i den tiden jeg er på mitt aller kåteste. Jeg får mellomblødninger hvis jeg forsøker å hoppe over, så det er ikke aktuelt. Folk er forskjellige, men jeg hadde blitt litt skuffet. Det er som regel jeg som holder litt tilbake når jeg har mensen og jeg ser det litt an, så det er fyren som er litt ekstra på og forsikrer meg om at det ikke gjør noe. Mensen er ille nok som det er, og jeg trenger ikke en mann som gjør det verre for meg. Anonymkode: 89ff9...eae 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #36 Skrevet 15. september 2020 På 13.9.2020 den 4.59, AnonymBruker skrev: Tenner personlig ikke på å dyppe pikken i blod, ser ikke hvorfor du skal kalle dette pysete. Ville blitt slapp den sekundet jeg hørte ordet mensen for min del. Anonymkode: edcfe...abf Personlig har de jeg har hatt sex med hatt så stor penis at jeg ofte får litt rifter og at det kan komme noen dråper med blod. Så redd som du er for blod har du åpenbart ikke dette "størrelsesproblemet". Anonymkode: 89ff9...eae 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #37 Skrevet 15. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personlig har de jeg har hatt sex med hatt så stor penis at jeg ofte får litt rifter og at det kan komme noen dråper med blod. Så redd som du er for blod har du åpenbart ikke dette "størrelsesproblemet". Anonymkode: 89ff9...eae Er man våt og klar nok så blir det ikke rifter, så kanskje han heller klarer å tenne partnerene sine? Anonymkode: 40611...4af
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #38 Skrevet 15. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er man våt og klar nok så blir det ikke rifter, så kanskje han heller klarer å tenne partnerene sine? Anonymkode: 40611...4af Blir søkkvåt og er ganske trang, så rifter oppstår da likevel på grunn av størrelsen. Har du hatt sex med en mann med en veldig stor penis? Anonymkode: 89ff9...eae 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #39 Skrevet 15. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er man våt og klar nok så blir det ikke rifter, så kanskje han heller klarer å tenne partnerene sine? Anonymkode: 40611...4af Jøss, alle er like mener du? Anonymkode: f41a3...0cd
AnonymBruker Skrevet 15. september 2020 #40 Skrevet 15. september 2020 Lol, du sa det rett før? Det ødelegger stemninga. Er dom jeg skulle meldt at jeg har kukost like før penetrering. Hadde aldri har sex med noen for første gang om de hadde mensen. Har at sex med kjærester jeg har vært i lag Med i flere år. Det er noe annet. Anonymkode: 1764f...2db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå