Gå til innhold

Hvem var idealet da du var ung? Hvem ville du og andre ligne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Født på slutten av 70-tallet, og kan ikke huske at jeg hadde noe ideal utseendemessig. Men Madonna var jo best da. På begynnelsen av 90-tallet kom supermodellene, og da beundret jeg Chlaudia Fischer, Linda Evangelista, Christy Turlington, og egentlig alle som var med i musikkvideoen «Freedom» med George Michael.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2020 den 12.35, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid bare villet være meg selv.

Anonymkode: 004f1...b37

Hvorfor svarer du da egentlig? 

Anonymkode: 5e5c2...68a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Britney og Paris, ja. Gikk på ungdomsskole på tidlig 2000-tall, da kroppsbildet var å være så tynn som mulig. Heldigvis har dette endret seg mye nå. 

Anonymkode: e054c...318

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Punky Brewster som barn, etterhvert Beverly Hills-jentene, og alle de som var i high school-filmer ala mean girls, she’s all that. Og Liv Tyler, Alicia Silverstone, Drew Barrymore. 

Anonymkode: 93db8...e95

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2020 den 14.00, AnonymBruker skrev:

Aller første tror jeg må være Ronja Røverdatter 🤭

Anonymkode: a76f2...776

Jeg også 😊 Hun var tøff og uredd. Pippi var jo litt på samme måten, men hun var mere morsom og rar ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pamela Anderson fra da hun spilte i Baywatch og Demi Moore fordi alle sier at vi er prikk like. 

Anonymkode: fb5fc...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2020 den 6.31, AnonymBruker skrev:

Samme her og, fikk faktisk spiseforstyrrelse av dama fordi jeg ville ha like flat mage. Jeg var jo tynn, tynnere enn Britney, men magen var ikke flat i mine øyne. 

Anonymkode: f3a52...932

Flat mage er som oftest genetisk. På mitt tynneste der jeg brukte xs så hadde jeg fortsatt ikke flat mage.

Anonymkode: 66a64...c79

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lara Croft! 😄 Selvfølgelig, jeg husker spice girls og vi kledde oss ut og ville være dem, men det var tidlig barneskole. Da kunne du ta på glitter lip gloss og føle deg som baby spice, det var lykkelige dager :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker at jeg så veldig opp til ei eldre jente på skolen. Storesøstera til en venninne. Hun var veldig morsom, avslappet og kul. Jeg lekte jo Baby Spice jeg også, men liksom... det er ei jeg husker var forbildet mitt og en jeg tenkte "sånn vil jeg bli", og det var den kule, eldre jenta på skolen 😅 

Anonymkode: 1b2be...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.9.2020 den 10.07, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ligne Phoebe Cates men det var mest fordi alle sa vi kunne vært tvillinger. Anette Stai var også et ideal men igjen fordi jeg fikk høre vi lignet. På slutten av 80- tallet og begynnelse av 90-tallet var rene pene trekk uten særpreg idealet og det hadde jeg. 

Anonymkode: 16fbb...f4d

Hadde du kroppen til Stai og ansiktet til Cates, da eller? De ligner jo ikke det spøtt på hverandre. 

Jeg ville for øvrig være vokalisten i Jem. 

Endret av ElectricScum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lyst til å se ut som Aaliyah. Det gjorde jeg selvfølgelig ikke 😅 jeg likte at hun var slank som meg, og ikke hadde noe særlig pupper men fortsatt var sexy. Jeg visste ikke da at hun hadde tatt neseoperasjon. Lurer på hva jeg hadde tenkt dersom jeg visste det ettersom jeg hadde komplekser på egen nese. 

Anonymkode: f6456...b1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spice girls, Britney Spears, Paris Hilton, Olsen-tvillingene er de jeg kommer på i farten. Gikk på ungdomsskolen fra 2004-2007

Anonymkode: b902a...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...