Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Da jeg kom hjem, ringte de fra svigers. Var ungene som ville si godnatt. Og som de skravlet, ville ingen ende ta. De er nå så søte. Lillemor lurte på om jeg savnet dem masse, og det sa jeg at det gjorde jeg jo. Hun sa det gikk bra, for de skulle jo komme hjem etter i morgen... Søte prinsessa mi. :hjerter:

Og pondus snakket bare båt, de hadde visstnok vært ute med nybåten til svigers hele dagen. Var helt i ekstase lilleprinsen min. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det natta herfra. Skal på jobb i morgen kl 9. Blir nok en travel dag, så jeg slipper å tenke på hva som skjer/ evt ikke skjer i magen min...

Litt spent på tempen i morgen tidlig da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humøret steg med tempen i dag, men jeg er ikke 100% overbevist enda. Får se hva som skjer i løpet av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det straks jobb. Skal være i ungenes bhg i dag, og den ligger bare 300 meter borti gata her. Så jeg trenger ikke sykle før ca kvart på 9, da rekker jeg en kopp kaffe på pauserommet før jeg starter.

Kjenner jeg er litt støl etter treningen i går, så det skal bli godt å få vært i aktivitet i dag.

Ny runde med mrl kl 18, den blir vel neppe så tung som timen i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt for spennende.

Slo meg nå da jeg kom hjem fra jobb, har jo ikke hatt mensmurringer denne uka. Har jeg jo bestandig i dagene før mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny runde med mrl kl 18, den blir vel neppe så tung som timen i går.

Akk så feil kunne jeg ta. Det verker i absolutt alle muskler jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen murringer og ikke dårlig i magen heller. Pleier jo å renne på do i eningen et par dager før mens.

Og i tillegg steg tempen bra i morges... Nå er jeg skikkelig på tuppa her.

Er ferdig på jobb 15.45 og skal reise med båt til svigers kl 16.30. Er fristende å løpe innom apoteket dersom jeg får tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vi håper på småsøsken i 2008. Jeg har 1 barn fra før av, men er ikke sammen med hennes far. Hun er snart 6 år nå.

Har truffet MR. Right :love: nå og jeg sluttet på pillen i juni. Min siste tok jeg i slutten av juni mnd.

Så nå er vi prøvere å håper virkelig at det skjer noe. Første gang jeg ble gravid hadde jeg en mens og jeg ble gravid. Regner ikke med at det går så fort denne gangen, men jeg håper jo så klart. Er veldig klar for å bli mamma igjen nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...