Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Nettopp kjørt mann og barn til hurtigbåten. De dro utover til svigers, og blir der til fredag.

Jeg skal jobbe torsdag og fredag, så jeg ble igjen hjemme.

I kveld skal jeg skikkelig kose meg med ny sesong av Grey`s, lese mer Harry Potter og bare slappe av.

I morgen skal jeg sove lenge, dusje lenge og spise lenge. Før jeg drar til byen å sitter lenge på kafe!!

Er ekstremt sjelden jeg er borte fra ungene og kan gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koser meg ute i solveggen med en god bok jeg. Deilig.

Er bare inne å sjekker timeplanen til treningsstudioet, og nå har jeg booket time med step/styrke i morgen kl 18 og time med mrl på torsdag kl 18.

Dersom vi trener 2 ganger i uka, betaler bhg 50%, så her er det bare å komme igang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde vært artig!

Av en eller annen grunn har jeg trodd at du var noen år eldre enn meg. Men det er du jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se hva som skjer. Sambo sier de kommer hjem på fredags morgen, og at vi kanskje skal kjøre til Namskogan sammen med min storesøs m/familie og vår nabo m/familie. (som er bror til søs sin mann).

Og da blir det ingen testing før tur, storesøs avslørte meg sist og jeg vil ikke at det skal gjenta seg nå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist kom hun med et lass klær jeg skulle få. Tok villig imot topper og gensere, men da jeg nølte et sekund med en dongeribukse var det gjort... Det var 4 dager etter positiv test, midt i uke 5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: :sjenert:

Jeg har vondt i brystvortene, sånn øm-vondt. Vil bare kaste av meg genseren...

--------------------

Knøttet: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: :legrine:

Satt etter Grey`s idag og bare ville ha mer...

Nå sitter jeg å sorterer puzlespill. Jeg er veldig glad i puzlespill og jeg har en god del. I formiddag lekte ungene og det ble brått så stille i kjellerstua. De kom skyldbetynget opp og sa de hadde lekt med noe de ikke hadde lov til...

Vel, nede fant jeg 5 av mine puzlespill, 3stk på 1000 brikker, 1 på 980 brikker og 1 på 2000 brikker, alle tømt utover kjellerstuegulvet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæh. Tempen tilsier nokså sikkert ikke-gravid. Fortsatt litt øm i brystene, men faren for en smell til helga er overhengende... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Fin måte å følge med syklusen og finne el på. Men dersom man er gravid skal tempen stige etter el, noe min ikke helt vil gjøre..

Men men, håpet er ikke ute før mensen dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig termometer, måler i munnen hver morgen. Begynte fordi jeg var nysgjerrig på om jeg hadde el når jeg trodde det, og siden har jeg blitt hekta... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en deilig dag. Sov helt til kl ti da jeg våknet av meg selv. Spiste frokost fremfor pc`n før jeg dro til byen en tur. Internettleverandøren vår skal bytte noe, så vi fikk nytt modem tilsendt. Det var jeg på posten og hentet. Kjøpte også nytt regntrekk og myggnetting til pondus sovevogn i bhg.

Så kjørte jeg til venninne S, hvor også søskenbarn E var, og der satt vi bare ute på platten å skravlet.

Til middag hadde jeg en enkel pastarett, og så sløvet jeg litt med Harry Potter før jeg dro på trening kl 18.

Hadde satt meg opp på step/styrke og det var jammen en morro time. Men slitsom også, var helt skjelven i beina da jeg kom hjem. Tok en lang, varm dusj og har sittet i godstolen siden.

I morgen er det jobb, og så skal jeg på en time mrl kl 18.

Dersom vi trener 2 ganger i uka, dekker bhg 50%, så det er bare å komme seg igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...