Liljen Skrevet 28. juli 2007 #1681 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei hei Riktig god helg stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. juli 2007 #1682 Del Skrevet 29. juli 2007 Har bare prøvd vanlig babybjørn-sele og nå ergoselen. Men en mei tai ser enda mykere og mer behagelig ut. Slipper alle de stroppene med klikklås blant annet. Så jeg vil veldig gjerne prøve den ut. Dessuten finnes det ingen her i byen som har sånt, ikke som jeg har sett, og da er det jo litt kult å være først ut. Jøss, er det ingen hos deg som har sånn? Her er det fullt av folk med fargerike mei taier og lignende! Høres veldig kjekt ut, skal definitivt ha en slik en når jeg får baby! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #1683 Del Skrevet 29. juli 2007 Vi bor i en liten by må skjønne. Jeg var først ut i byen både med Quinny vogn og den eneste jeg vet om med ergo-sele. Ser ut som alle er låst i et simo-fengsel, for det florerer det av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #1684 Del Skrevet 29. juli 2007 CD7- 8 dager til el.... Sambo er hjemme om kun noen få minutter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. juli 2007 #1685 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Vi bor i en liten by må skjønne. Jeg var først ut i byen både med Quinny vogn og den eneste jeg vet om med ergo-sele. Ser ut som alle er låst i et simo-fengsel, for det florerer det av. CD7- 8 dager til el.... Sambo er hjemme om kun noen få minutter... Ah, så du bor i en liten by ja, da forstår jeg. Da kan du være "kul" og trendsettende da! Oooh, dere får i vei framover nå da! Eh ... CD? Hva er det forkortelse for da ? *blond* :klø: Endret 29. juli 2007 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. juli 2007 #1686 Del Skrevet 30. juli 2007 Regner med at du er opptatt denna uka . Jeg har vurdert å kjøpe ei ergosele etterhvert. Synes den ser lettvint ut på foreksempel kortere fjellturer i forhold til bæremeis. Kanskje du har noen meninger om det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. juli 2007 #1687 Del Skrevet 30. juli 2007 *snike seg forsiktig inn og fjerne spørsmålet om hva CD betyr* Jeg er litt treg, men nå kom heldigvis hjernen etter her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annabella Skrevet 31. juli 2007 #1688 Del Skrevet 31. juli 2007 God morgen! var vel kjekt å få samboeren hjem igjen kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 31. juli 2007 #1689 Del Skrevet 31. juli 2007 La igjen en til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. august 2007 #1690 Del Skrevet 1. august 2007 Hei hei Snart EL ja. Blir spennende, jeg krysser ihvertfall fingrer Ha en fantastisk dag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 2. august 2007 #1691 Del Skrevet 2. august 2007 Heisann! Bare innom og oppdaterer meg litt og sender en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. august 2007 #1692 Del Skrevet 2. august 2007 Har bare prøvd vanlig babybjørn-sele og nå ergoselen. Men en mei tai ser enda mykere og mer behagelig ut. Slipper alle de stroppene med klikklås blant annet. Så jeg vil veldig gjerne prøve den ut. Dessuten finnes det ingen her i byen som har sånt, ikke som jeg har sett, og da er det jo litt kult å være først ut. Har du sett på tett inntil-forumet?? Der har de bærehjelpere, som man kan kontakte for å prøve ut forskjellig bæreting. Jeg har kjøpt bæresjal jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 2. august 2007 #1693 Del Skrevet 2. august 2007 bare en liten tur innom:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. august 2007 Forfatter #1694 Del Skrevet 4. august 2007 Regner med at du er opptatt denna uka . Jeg har vurdert å kjøpe ei ergosele etterhvert. Synes den ser lettvint ut på foreksempel kortere fjellturer i forhold til bæremeis. Kanskje du har noen meninger om det ? Der vil jeg si den er helt fenomenal. Jeg liker ergoe`n mer og mer til gåturer og turer ut i mark og fjell. Da er det liksom meningen at ungen skal bli værende der en stund. Så går dere mye ute i naturen, vil jeg anbefale den på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. august 2007 Forfatter #1695 Del Skrevet 4. august 2007 til alle som har vært innom denne uken. Hei og hopp! Vi fikk det så travelt da sambo kom hjem på søndag, at vi fremskyndet ferien og kjørte alt på mandagsmorgen. Derfor ble alle planer om å annonsere at jeg dro vekk borte, og dere kan tro jeg har tenkt på det hele uka... Ferien var topp, fullt referat kommer litt senere i den vanlige boka mi. Ungene var eksemplariske i bilen, og lillemor ble ikke bilsyk!!!!!! Tror jeg er cd 13 i dag, dvs at el er forventet på mandag. Vi har hele ferieuka vi, med ungene på samme rom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. august 2007 #1696 Del Skrevet 4. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 5. august 2007 #1697 Del Skrevet 5. august 2007 Innom og snoker. Lykke til med prøvingen! Og ha en fin søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. august 2007 #1698 Del Skrevet 5. august 2007 Tror jeg er cd 13 i dag, dvs at el er forventet på mandag. Vi har hele ferieuka vi, med ungene på samme rom.... Hvordan i alle dager greide dere det? Sover barna veeeldig tungt, eller ?! Gode sjanser denne måneden da iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. august 2007 Forfatter #1699 Del Skrevet 5. august 2007 Hvordan i alle dager greide dere det? Sover barna veeeldig tungt, eller ?! Gode sjanser denne måneden da iallfall! Du kan så si. Joda, de sover ganske tungt. Ble litt sånn kjapp prøveåværestille- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 5. august 2007 Forfatter #1700 Del Skrevet 5. august 2007 Litt høy temp til at el ikke har vært... Har hatt høy og åpen tapp i går og i dag, men den pleier da lukke seg etter el? Mulig jeg var litt varm i morges så tempen løy litt. Hadde iallefall i går kveld og satser på litt i dag og i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå