Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har bare prøvd vanlig babybjørn-sele og nå ergoselen. Men en mei tai ser enda mykere og mer behagelig ut. Slipper alle de stroppene med klikklås blant annet. Så jeg vil veldig gjerne prøve den ut. Dessuten finnes det ingen her i byen som har sånt, ikke som jeg har sett, og da er det jo litt kult å være først ut. :ler:

Jøss, er det ingen hos deg som har sånn? Her er det fullt av folk med fargerike mei taier og lignende!

Høres veldig kjekt ut, skal definitivt ha en slik en når jeg får baby! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i en liten by må skjønne.

Jeg var først ut i byen både med Quinny vogn og den eneste jeg vet om med ergo-sele.

Ser ut som alle er låst i et simo-fengsel, for det florerer det av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i en liten by må skjønne.

Jeg var først ut i byen både med Quinny vogn og den eneste jeg vet om med ergo-sele.

Ser ut som alle er låst i et simo-fengsel, for det florerer det av.

CD7- 8 dager til el....

Sambo er hjemme om kun noen få minutter... :hjerte:

Ah, så du bor i en liten by ja, da forstår jeg. Da kan du være "kul" og trendsettende da! ;)

Oooh, dere får :humpe: i vei framover nå da! ;)

Eh ... CD? Hva er det forkortelse for da ? *blond* :klø:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at du er opptatt denna uka ;).

Jeg har vurdert å kjøpe ei ergosele etterhvert. Synes den ser lettvint ut på foreksempel kortere fjellturer i forhold til bæremeis. Kanskje du har noen meninger om det :)?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*snike seg forsiktig inn og fjerne spørsmålet om hva CD betyr* Jeg er litt treg, men nå kom heldigvis hjernen etter her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare prøvd vanlig babybjørn-sele og nå ergoselen. Men en mei tai ser enda mykere og mer behagelig ut. Slipper alle de stroppene med klikklås blant annet. Så jeg vil veldig gjerne prøve den ut. Dessuten finnes det ingen her i byen som har sånt, ikke som jeg har sett, og da er det jo litt kult å være først ut. :ler:

Har du sett på tett inntil-forumet?? Der har de bærehjelpere, som man kan kontakte for å prøve ut forskjellig bæreting.

Jeg har kjøpt bæresjal jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner med at du er opptatt denna uka ;).

Jeg har vurdert å kjøpe ei ergosele etterhvert. Synes den ser lettvint ut på foreksempel kortere fjellturer i forhold til bæremeis. Kanskje du har noen meninger om det :)?

:klem:

Der vil jeg si den er helt fenomenal. Jeg liker ergoe`n mer og mer til gåturer og turer ut i mark og fjell. Da er det liksom meningen at ungen skal bli værende der en stund.

Så går dere mye ute i naturen, vil jeg anbefale den på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til alle som har vært innom denne uken.

Hei og hopp!

Vi fikk det så travelt da sambo kom hjem på søndag, at vi fremskyndet ferien og kjørte alt på mandagsmorgen. Derfor ble alle planer om å annonsere at jeg dro vekk borte, og dere kan tro jeg har tenkt på det hele uka...

Ferien var topp, fullt referat kommer litt senere i den vanlige boka mi. Ungene var eksemplariske i bilen, og lillemor ble ikke bilsyk!!!!!!

Tror jeg er cd 13 i dag, dvs at el er forventet på mandag.

Vi har :humpe: hele ferieuka vi, med ungene på samme rom.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tror jeg er cd 13 i dag, dvs at el er forventet på mandag.

Vi har :humpe: hele ferieuka vi, med ungene på samme rom.... :fnise:

:fnise: Hvordan i alle dager greide dere det? Sover barna veeeldig tungt, eller ?! :ler:

Gode sjanser denne måneden da iallfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Hvordan i alle dager greide dere det? Sover barna veeeldig tungt, eller ?! :ler:

Gode sjanser denne måneden da iallfall! ;)

:fnise: Du kan så si. Joda, de sover ganske tungt. Ble litt sånn kjapp prøveåværestille-:humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt høy temp til at el ikke har vært... Har hatt høy og åpen tapp i går og i dag, men den pleier da lukke seg etter el?

Mulig jeg var litt varm i morges så tempen løy litt. Hadde iallefall :humpe: i går kveld og satser på litt i dag og i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...