Annabella Skrevet 25. juli 2007 #1661 Del Skrevet 25. juli 2007 bare innom for å ønske deg en god morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #1662 Del Skrevet 26. juli 2007 Da har jeg gått på ferie. Deilig det. Har levert ungene i bhg i dag, tenkte jeg skulle vaske litt klær og hus. Må vel også så smått begynne å tenke på hva vi skal ha med på ferie. Vi kjører tirsdags morgen, og siden sambo ikke kommer før søndag eller mandag, blir det min jobb å pakke og ordne alt. Dersom han kommer søndag tenkte vi å kjøre mandag, for så å ha hele tirsdagen i Trondheim. Vi skal uansett overnatte der fra tirsdag til onsdag før vi kjører videre til Hunderfossen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #1663 Del Skrevet 26. juli 2007 Takk for det Annabella. CD4, kun litt spotting i dag. Nå er det bare å vente på sambo og på el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 26. juli 2007 #1664 Del Skrevet 26. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #1665 Del Skrevet 26. juli 2007 Sambo kommer hjem enten søndag eller mandag. Så kjører vi på ferie fra man/tirs og er hjemme igjen lørdag. Da må det for el er beregnet mandagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. juli 2007 #1666 Del Skrevet 26. juli 2007 Tenk at dere er i gang med å prøve på nr 3 . Jeg husker faktisk når du gikk med pondus i magen. Begynner å ha vært her en stund ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #1667 Del Skrevet 26. juli 2007 Ja Pi@ årene flyr. Eller ukene for din del, ikke lenge igjen nå. Jeg startet forresten min kg-tid da jeg ble gravid med lillemor, rundt mai 2002... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 26. juli 2007 #1668 Del Skrevet 26. juli 2007 Hei hei Og for pp1 Kjempemasse lykke til!! Blir spennende dette stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #1669 Del Skrevet 26. juli 2007 Tusen takk Liljen. Ja jeg er veldig spent. Er første gang vi starter skikkelig prøving. Lillemor & pondus var bare plutselig der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #1670 Del Skrevet 26. juli 2007 En ting vet jeg allerede. Blir jeg gravid nå, skal jeg ha en mei tai liggende klar helt fra fødselen. Bruker å ha pondus i en ergo-sele fra babyslynga, men en mei tai virker jo enda enklere. Så kan heller sambo fortsette å bære pondus i ergoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 26. juli 2007 #1671 Del Skrevet 26. juli 2007 Masse lykke til med pp1! :juhu: Hvis du har blitt så lett gravid tidligere, så får vi satse på at det klaffer kjapt denne gangen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #1672 Del Skrevet 27. juli 2007 MC. Ja jeg har jo et håp om at vi skal være like heldig nå. Mensen er nesten på retur, tok seg opp litt igjen i går. Men i løpet av morgendagen må den være over. CD5- 10 dager til el... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayas Skrevet 27. juli 2007 #1673 Del Skrevet 27. juli 2007 Heisann, takk for støtten. :-D Du er heldig som har to fra før av. Da vet du ihvertfall at du kan få barn. Dette er første gangen for meg og jeg er veldig overrasket over at det skal ta så lang tid. Før var jeg så uopplyst at jeg trodde jeg ville bli gravid uten å bruke beskyttelse i en måned. At det skulle skje så sjapt. Men så feil kan en ta.. Men lykke til med minstemann i neste periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 27. juli 2007 #1674 Del Skrevet 27. juli 2007 God helg og god ferie! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 27. juli 2007 #1675 Del Skrevet 27. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 27. juli 2007 #1676 Del Skrevet 27. juli 2007 En ting vet jeg allerede. Blir jeg gravid nå, skal jeg ha en mei tai liggende klar helt fra fødselen. Bruker å ha pondus i en ergo-sele fra babyslynga, men en mei tai virker jo enda enklere. Så kan heller sambo fortsette å bære pondus i ergoen. Både jeg og mannen vil ha enten mei tai eller lignende, han gleder seg til å bære babyen :rødme: Har du prøvd både "vanlig" bæresele og mei tai, eller ? Nysgjerrig på hva som foretrekkes ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. juli 2007 #1677 Del Skrevet 27. juli 2007 Heia! Er lke spent hver gang jeg går inn her for å se om det har skjedd noe:) Håper dere storkoser dere på ferie! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #1678 Del Skrevet 27. juli 2007 Heia du. Skjer ikke så mye riktig enda, men om noen dager så kommer sambo hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #1679 Del Skrevet 27. juli 2007 Har bare prøvd vanlig babybjørn-sele og nå ergoselen. Men en mei tai ser enda mykere og mer behagelig ut. Slipper alle de stroppene med klikklås blant annet. Så jeg vil veldig gjerne prøve den ut. Dessuten finnes det ingen her i byen som har sånt, ikke som jeg har sett, og da er det jo litt kult å være først ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #1680 Del Skrevet 27. juli 2007 God helg og god ferie! Lykke til! Tusen takk! Lykke til selv. Blir du ikke lei popcorn da? Har litt sjokoladekjeks liggende på benken jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå