Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg gått på ferie. Deilig det.

Har levert ungene i bhg i dag, tenkte jeg skulle vaske litt klær og hus.

Må vel også så smått begynne å tenke på hva vi skal ha med på ferie. Vi kjører tirsdags morgen, og siden sambo ikke kommer før søndag eller mandag, blir det min jobb å pakke og ordne alt.

Dersom han kommer søndag tenkte vi å kjøre mandag, for så å ha hele tirsdagen i Trondheim. Vi skal uansett overnatte der fra tirsdag til onsdag før vi kjører videre til Hunderfossen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Annabella.

CD4, kun litt spotting i dag. Nå er det bare å vente på sambo og på el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo kommer hjem enten søndag eller mandag. Så kjører vi på ferie fra man/tirs og er hjemme igjen lørdag. Da må det :humpe: for el er beregnet mandagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at dere er i gang med å prøve på nr 3 :). Jeg husker faktisk når du gikk med pondus i magen. Begynner å ha vært her en stund ja :overrasket:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja Pi@ årene flyr. Eller ukene for din del, ikke lenge igjen nå.

Jeg startet forresten min kg-tid da jeg ble gravid med lillemor, rundt mai 2002...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Liljen. Ja jeg er veldig spent. Er første gang vi starter skikkelig prøving. Lillemor & pondus var bare plutselig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting vet jeg allerede. Blir jeg gravid nå, skal jeg ha en mei tai liggende klar helt fra fødselen.

Bruker å ha pondus i en ergo-sele fra babyslynga, men en mei tai virker jo enda enklere. Så kan heller sambo fortsette å bære pondus i ergoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med pp1! :juhu: Hvis du har blitt så lett gravid tidligere, så får vi satse på at det klaffer kjapt denne gangen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: MC. Ja jeg har jo et håp om at vi skal være like heldig nå.

Mensen er nesten på retur, tok seg opp litt igjen i går. Men i løpet av morgendagen må den være over.

CD5- 10 dager til el...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, takk for støtten. :-D

Du er heldig som har to fra før av.

Da vet du ihvertfall at du kan få barn.

Dette er første gangen for meg og jeg er veldig overrasket over at det skal ta så lang tid.

Før var jeg så uopplyst at jeg trodde jeg ville bli gravid uten å bruke beskyttelse i en måned.

At det skulle skje så sjapt.

Men så feil kan en ta..

Men lykke til med minstemann i neste periode. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting vet jeg allerede. Blir jeg gravid nå, skal jeg ha en mei tai liggende klar helt fra fødselen.

Bruker å ha pondus i en ergo-sele fra babyslynga, men en mei tai virker jo enda enklere. Så kan heller sambo fortsette å bære pondus i ergoen.

Både jeg og mannen vil ha enten mei tai eller lignende, han gleder seg til å bære babyen :rødme:

Har du prøvd både "vanlig" bæresele og mei tai, eller ? Nysgjerrig på hva som foretrekkes ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!

Er lke spent hver gang jeg går inn her for å se om det har skjedd noe:)

Håper dere storkoser dere på ferie!

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du. Skjer ikke så mye riktig enda, men om noen dager så kommer sambo hjem... :humpe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare prøvd vanlig babybjørn-sele og nå ergoselen. Men en mei tai ser enda mykere og mer behagelig ut. Slipper alle de stroppene med klikklås blant annet. Så jeg vil veldig gjerne prøve den ut. Dessuten finnes det ingen her i byen som har sånt, ikke som jeg har sett, og da er det jo litt kult å være først ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg og god ferie! Lykke til! :sjarmor:

Tusen takk! Lykke til selv. :klem:

:popcorn:

Blir du ikke lei popcorn da? Har litt sjokoladekjeks liggende på benken jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...