Skytte Skrevet 25. november 2006 #1401 Del Skrevet 25. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. november 2006 Forfatter #1402 Del Skrevet 26. november 2006 Skytte: tilbake. Nå har jeg vært flink til å lese 3 kapittel i pensumbok, bare 2 små kapittel igjen i den boka. Så skal jeg pløye gjennom opplæringsloven, forvaltningsloven og barnevernloven...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. november 2006 Forfatter #1403 Del Skrevet 26. november 2006 CD24, tempen stupte til "menstemp" i går. Har hatt endel mens smerter disse dagene. Forventet er den om 4-5 dager, håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. november 2006 Forfatter #1404 Del Skrevet 27. november 2006 Prøver å lese litt, men mangler litt motivasjon i kveld.... I morgen skal vi på sykehuset på astmakontroll med pondus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1405 Del Skrevet 28. november 2006 Sykehus er sykehus. Satt 50 min og ventet før vi kom inn, og så var vi ute igjen etter 10 minutter.... Alt vel, og kom tilbake etter 6 mnd. Skal også trappe ned på medisinen dersom han holder seg frisk gjennom vinteren. Nå slapper vi av etter pannekakemiddag, og skal på barnetrim kl 17-18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1406 Del Skrevet 28. november 2006 Og i dag steg den igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 29. november 2006 Forfatter #1407 Del Skrevet 29. november 2006 Gjett hva sambo gjør nå..... Han flyr helikopter! Vel, et fjernstyrt et, inne i stuen. Han har bestilt et til seg selv ( og pondus ), og nå må det jo selvfølgelig prøves ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. november 2006 #1408 Del Skrevet 29. november 2006 Hvilket helikopter er det da? Har du link...? Samboer og Andreas deler den med alt-som-flyr-dilla... fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. desember 2006 #1409 Del Skrevet 1. desember 2006 Flyving i stua ja!! Er det ikke merkelig hvor mye greier disse pappaene plutselig bare måå kjøpe seg?! De er nå litt morsomme også da! For innsatsen med lesinga!Du er flittig! Får komme sterkere tilbake senere,er litt hektisk her...! Ha ei fin helg og en koselig adventstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #1410 Del Skrevet 1. desember 2006 Heisann Skytte! Koselig at du stakk innom. Håper dere får en koselig advent dere også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #1411 Del Skrevet 1. desember 2006 Dag 1 i kveld. Syklusen ble på 28 dager, flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #1412 Del Skrevet 3. desember 2006 Sambo pakker, måtte dra ut noen dager på en annen båt i samme rederi. Skal kjøre han på flyplassen kl 14. Så skal jeg & lillemor på familiegudtjeneste kl 15, der skal barnegospelkoret og voksengospelkoret være med å synge. Lurte på om jeg skulle høre om pondus kunne være hos mamma & pappa den timen det tar, og så kunne vi kanskje snike oss kaffe der når vi var ferdig i kirken. Er julegrantenning i byen kl 16.30, men det er regn og vind ute, så dersom det ikke bedrer seg orker jeg ikke dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #1413 Del Skrevet 3. desember 2006 Dag 3, vondt i magen både i går og i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #1414 Del Skrevet 3. desember 2006 Vi fikk oss jammen middag hos mamma & pappa også vi. Syngingen i kirken gikk fint. Nå er sambo i Tromsø, de skulle gå ut på havet utpå nattmorgenen. I morgen skal jeg på ped.nett, nettverkssamling for alle ped.lederne i kommunene rundt her. Pleier å være veldig trivelig. Denne gangen skal faktisk tanten min stå for den ene læringsøkten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #1415 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg hater å ha mensen. Blir så oppblåst i magen at jeg ser ut som jeg minst er 4 mnd på vei.... Nesten flaut å vise seg ute blant folk, i frykt for at det skal spre seg usanne rykter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 5. desember 2006 #1416 Del Skrevet 5. desember 2006 Natta til dere! Synd han måtte dra tidligere ut...jeg må bare si for nte gang at jeg beundrer deg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #1417 Del Skrevet 6. desember 2006 :hurra: Nytt treningssenter åpner her etter jul, en gjeng fysioterapauter som har slått seg sammen. Og de skal visst starte med pilates!! Og de har barnerom m/barnepass dersom behov!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #1418 Del Skrevet 6. desember 2006 Skytte: Skulle vært i byen din enten i morgen eller freddan. Har du noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #1419 Del Skrevet 6. desember 2006 Dag 6, og så og si ferdig nå. Endelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #1420 Del Skrevet 7. desember 2006 I dag har jeg & pondus vært på besøk hos Skytte & Sondre. Vi fikk sjokkiskake og kanelboller, og skravla masse. Var innom byen og fikk hentet forstørrelsen av 18-mnd bildet til lillemor. Det ble så nydelig!! Fikk dessuten handlet juleklær til ungene og noen julegaver. Kom hjem, henta lillemor i bhg, ilte hjem for å pakke og reiste til svigers. Her skal vi slappe av til søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå