Skytte Skrevet 16. november 2006 #1381 Del Skrevet 16. november 2006 Hellu!! Her kommer jeg humpende innom i nabolaget! Aha,da Vinci på film ja...hmm...må jeg også få sett,har lest boka jeg! Så bra dere fikk unna noen ærender her da,alltid godt med alt som er unnagjort!For en setning det ble............! Men i januar må dere komme innom her og hilse på! Når er det forresten mannen reiser og kommer hjem igjen nå da?Han er vel hjemme i jula ja?! Håper samtalen gikk bare bra og at du koser deg på party! Ha ei riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. november 2006 #1382 Del Skrevet 16. november 2006 Aha,så det er derfor det blåser så fælt her da?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. november 2006 Forfatter #1383 Del Skrevet 17. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. november 2006 Forfatter #1384 Del Skrevet 18. november 2006 Skal straks på kaffebesøk hos mams & paps. Pappa har vært i tr.heim å jobbet i 14 dager, så vi skal bort å hilse på og har med overstått farsdagsgave. Ett par Ullvangsokker og da er han kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. november 2006 Forfatter #1385 Del Skrevet 19. november 2006 Registrert meg som Oriflame-medlem i går, etter at jeg var på party til venninne K. Har bestilt en velkomstpakke med masse salgsmateriell, flere gode velkomstprodukter/bonusgaver + noen andre produkter utenom. Skal prøve å spre det litt rundt å se om jeg ikke klarer å selge litt til folk, pluss ha noen party innimellom. Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. november 2006 Forfatter #1386 Del Skrevet 19. november 2006 CD 17, hadde jeg pille-el i går tro?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. november 2006 #1387 Del Skrevet 20. november 2006 Innom med en liten før vi setter igang med pupp og grøt og bading og greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. november 2006 Forfatter #1388 Del Skrevet 20. november 2006 Slenger over en tilbake. Jobb i morgen, så fri til mandag igjen. Skal på Lysestøperiet sammen med storesøs på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. november 2006 Forfatter #1389 Del Skrevet 21. november 2006 Lysestøperiet har jo selvfølgelig stengt i morgen, får prøve igjen på fredag. Nå sover ungene, sambo dro ut til en kompis og jeg sitter her. Nyter stillhten og surfer litt rundt, enda en time igjen til Grey`s begynner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. november 2006 #1390 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Sitter du og koser deg med is nå eller... det er SÅ koselig med alle hilsener og klemmer du legger igjen,og så var det meg da..som er heller treg med å skrive i andres dagbøker for tiden ( har foresten vært det lenge... ) Nå skal jeg oppdatere meg på Pondusa sitt liv... Ha en fin kveld! Endret 21. november 2006 av Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. november 2006 Forfatter #1391 Del Skrevet 22. november 2006 Tusen takk for det Kipa. Nå er lillemor levert i bhg, og vi andre 3 koser oss hjemme foreløbig. Blir vel en liten tur til byen, må hente en pakke på posten fra H&M!! Desverre bare klær til ungene denne gangen... I morgen kveld kommer svigers på besøk, de skal være her til søndag minst. Jeg og sambo skal p julebord på lørdag, gleder meg kjempemasse. Sinnsykt lenge siden vi har vært ute sammen. Skal på foreldresamtale for lillemor også i morgen, kommer sikkert til å gå bare bra. Håper jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. november 2006 Forfatter #1392 Del Skrevet 22. november 2006 CD20, tempen indikerer ingen el. Får vente å se at mensen kommer om 8 dager ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. november 2006 Forfatter #1393 Del Skrevet 22. november 2006 Akkurat kommet hjem fra barnegospel-øving. Lillemor ville så gjerne begynne å synge, så i dag dro vi nedover. Var ikke noe problem å begynne nå, koster 150,- ut skoleåret. Lillemor begynte å gråte da ungene stilte seg opp og sto med hendene foran ansiktet hele første sangen. Tok henne på fanget og hadde en liten prat i 5 min. Da gikk hun tilbake til ungene og var virkelig med resten av øvelsen. Var så flink!! Vi var på do i pausen, og da sier hun til meg; "Mamma, jeg ble lei meg og gråt fordi jeg ikke hadde vært her før og visste ikke hvordan det var. Men nå vet jeg, så nå går det bra." Er en øvelse igjen neste onsdag, så skal koret ha konsert lørdag 2.desember sammen med Hanne Krogh i kirken. Det blir stas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. november 2006 #1394 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg kjenner jo at jeg blir stolt på deres vegne så jeg kan ikke forestille meg hvor kry du var!! De er jo bare sååå søte og flinke da....*sukk* Hehe,onsdag er eneste dagen lysstøperiet har stengt...Har du vært der før?Det er så sinnsykt stilig laget til og myye fint å kjøpe! Skulle vært der en tur før jul jeg også...Mamma sa det var skikkelig julestemning der! Julebord blir saker ja Vi skal den 16.des og jeg vurderer sterkt å la poden være hos mam og pap..............Så får jeg selfølgelig dårlig samvittighet når alt kommer til alt.......... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. november 2006 Forfatter #1395 Del Skrevet 22. november 2006 Har aldri vært på lysestøperiet, så jeg skal virkelig få meg en tur før jul. Leste at de serverte gløgg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 23. november 2006 Forfatter #1396 Del Skrevet 23. november 2006 Så stolt over lillemora mi. Fikk bare skryt på foreldresamtalen, hun har et veldig godt språk for 3åring å være, hun bruker det også aktivt. Hun er flink å leke, masse rollelek, og hun klarer å finne på leker og videreføre det til de andre ungene. Hun er veldig selvstendig, ordner mat og klær selv. Hun er veldig glad i organisert aktivitet, og kan sitte lenge ved bordet å tegne, perle etc. Hun suger til seg all informasjon, og er nysgjerrig. Ped.leder tror hun blir en unge som kommer til å trives masse på skolen. Masse av det hun sa om lillemor, har jeg jo også sett hjemme. Men du verden det er deilig å sitte å høre på at noen skryter av ungen din! Flyr liksom på en sky i kveld jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 23. november 2006 #1397 Del Skrevet 23. november 2006 Så flott å få skryt! Selv om man har sett tegnene hjemme, så er det godt å få høre det fra andre også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. november 2006 #1398 Del Skrevet 23. november 2006 Så bra!! Så i boka mi at du svevde på en sky se Måtte inn og høre hvordan samtalen gikk!! Flinke flinke jenta di!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. november 2006 Forfatter #1399 Del Skrevet 24. november 2006 Murf og iss: Vet ikke hva jeg skulle gjort uten gullongene mine, hadde kommet til å kjedet meg ihjel. Litt klisjèaktig, men det er virkelig en beruselse å få gleden av å bli foreldre. Nyter alle de små øyeblikkene, hver en kos & klem og alle de herlige gullkornene som kommer. Nå er ungene levert i bhg, skal få være der noen timer før vi henter dem litt tidligere i dag. Sambo er å henter svigers nå, men de hadde endel handling å gjøre, så derfor fikk ungene dra i bhg. De trives så godt der, så de ville gjerne dra også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. november 2006 Forfatter #1400 Del Skrevet 24. november 2006 Glemte jo å si at Oriflame-pakken min kom i går. Nå skal jeg bare bestille en del små demovarer, så skal jeg prøve meg på et party. Skal gi svigermor en katalog i dag, og se om ikke hun vil kjøpe noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå