pondusa Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #1321 Del Skrevet 13. oktober 2006 Kremt... Nå holder jeg på med buksen, startet i morges og er halvveis allerede... Ferdig med livet+første fot nå.... Hatt besøk av pondus gudmor i dag, hun flyttet til trøndelag i sommer. Koselig. Fikk mld fra pondus andre gudmor nå i kveld, de hadde endelig fått prinsessen sin, 10 dager på overtid. Fra før har de to gutter på 3,5 år og 2,5 år. Skal se om jeg ikke får besøkt de på sykehuset i morgen, passer bra da begge ungene er i bhg. Prinsessen var helt bedårende nydelig. Måtte jo bare kjøpe råååsa kjole og litt dilldall til henne da. Pondus har vært litt grinete og snørrete siste dagene, i dag skjønte jeg hvorfor. Gutten har jo fått 3 jeksler siden forrige lørdag, og den 4. bryter når som helst gjennom. Den 4.jekselen brøt gjennom i formiddag. 4 ettårs-jeksler siden 30.sept. Dakar lillemannen min. ← Fikk mail fra veilederen min i dag, nok en oppgave er godkjent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #1322 Del Skrevet 14. oktober 2006 Har tatt på meg skritt-teller i dag, tenkte jeg skulle ta en liten test over et par uker. Mest for morro skyld. Har til i dag gått 459 skritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #1323 Del Skrevet 14. oktober 2006 Fikk noen fryktelige luftsmerter i magen i går, slike jeg pleier å få når det nærmer seg el. Kanskje jeg får el på dag 14-15 nå?? Er på cd 8 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #1324 Del Skrevet 14. oktober 2006 Endte opp med 1825 skritt. Men det har vært mest innedag med masse regnvær ute og 2 småforkjøla unger inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #1325 Del Skrevet 15. oktober 2006 Nok en innedag. Lillemor var slapp i morges, og har hatt feber så og si hele dagen. Ligget masse på sofaen, sett film og sovet. Toppet seg med 40,2 C nå i ettermiddag, fikk en stikkpille og formen kom seg betraktelig. Får se hvordan natten blir, men jeg satser på å ha henne hjemme i morgen. Hun går jo i utebruppe i bhg, og trenger være 100% frisk før hun drar dit. Ferdig med buksen til dukken, nå har lillemor bestilt rød solhatt til dukken. Er akkurat begynt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #1326 Del Skrevet 16. oktober 2006 Lillemor er frisk, så jeg satser på å kjøre dem i bhg nå snart. Selv skal jeg på seinvakt i bhg. Svigerfar og sambo`s onkel skal komme i dag, de skal på sikkerhetskurs for fiskere og trengte overnatting til i morgen. Må få ryddet i kjellerstuen og gjesterommet i dag da. Og så skal jeg på resten av førstehjelpskurset kl 18-21.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. oktober 2006 #1327 Del Skrevet 16. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #1328 Del Skrevet 16. oktober 2006 Svigerfra og gammelonkel overnatter ombord i båten. Jeg mått ha ungene med på halve kurset, så kunne svigerfar og g.onkel ta dem siste timen. Bare kjapt innom før jeg går til sengs, skal jo opp kl 6 og på jobb kl 7. Har et par unger som må leveres først... Solhatten til dukken er ferdig, ble så søt atte. Overraskelse til lillemor våkner i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #1329 Del Skrevet 16. oktober 2006 Pi@: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. oktober 2006 #1330 Del Skrevet 17. oktober 2006 Så kjekt å få bekreftet at det er liv i deg ja!! Bra med stabil syklus da! Det er det visst ikke her i gården....! Så oppskrift ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. oktober 2006 #1331 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei din strikkemaskin!! Fyttikatta du er effektiv Jeg fatter ikke hvordan du rekker alt...*bøye meg i støvet* Bra dere er friske og raske nå! Hor har du kjøpt skritteller?Tenke jeg skulle ønske meg en sånn til bursdagen fra Sondre kanskje! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1332 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har kjøpt min på sportshuset her. Min heter Silva Pedometer Plus tror jeg.... Men du får snart kjøpt dem overalt, apotek, sportsforretning etc. Ungene er lagt og jeg sitter å venter på svigerfar skal komme en tur. Trenger hjelp til å bære ned gammelsofaen, for de ringte fra Møbelringen i formiddag at nysofaen kommer i morgen formiddag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1333 Del Skrevet 17. oktober 2006 22 år siden mamma døde i dag. Var så guffent vær at vi orket ikke dra på kirkegården i dag. Får se om det blir likere i morgen, slik at jeg kan ta med meg ungene en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #1334 Del Skrevet 17. oktober 2006 CD 11, høy temp og luftig, el-vondt mage.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1335 Del Skrevet 20. oktober 2006 I dag har jeg gått 10 576 skritt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. oktober 2006 #1336 Del Skrevet 20. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #1337 Del Skrevet 21. oktober 2006 CD 15, egentlig el-dag, men tror ikke det. Mistenkelig lite symptomer, mulig det kommer senere og at syklusen blir lengre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 21. oktober 2006 #1338 Del Skrevet 21. oktober 2006 Bare rett innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1339 Del Skrevet 22. oktober 2006 Takk for det Epona. Nydelig vær i dag, så etter blunden til pondus skal vi dra ut. Tenkte å ta oss en liten tur på kirkegården der mamma og kompis ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1340 Del Skrevet 22. oktober 2006 Lav temp i dag, slik jeg pleier å ha den dagen mensen kommer.... Og jammen kom det ikke litt blod i trusa i dag. Skjønner ingenting, er jo bare på CD16. Dersom p-pillene forkludrer nå, tar jeg meg en prat med sambo. Masse kjipe mellomblødninger orker jeg ikke ha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå