Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Så var det slutt på "luksuslivet", for i dag kom mensen. Ganske nøyaktig 2 år siden sist.... Hadde siste mens 20.sept 2004, var gravid 9 mnd og har nå sluppet den i 14 mnd etter fødselen.

Er på dag 25 i pillebrettet, altså på den 4. placebopillen, og det er da mensen skal komme. Skal si kroppen er flink å innrette seg.

I grunn er det godt å få ting på stell igjen, er forhåpentligvis ikke mange mnd til vi prøver igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fant ut at vi skulle ta frikveld i kveld. Nå er stuen tapesert på 4 vegger, tapeten er malt, de to panelveggene har fått hhv. 2 strøk lys mokka på helveggen og 3 strøk lys antikk på vindusveggen.

Vinduer og alle lister har fått 2 strøk hvit maling, der tar vi siste strøk i morgen kveld. Gulvet er mattet ned og dekket med papp i påvente på et strøk lakk når alt annet er ferdig.

Sambo skal bort man og tirs, så vi håper å få slått opp listverk på onsdag, og lakket gulvet 1 strøk deretter.

Da skulle det være klart til vasking og innflytting!!

Sambo har bursdag i morgen, men vi har bestemt at bursdagskaffe og innvielse av nystua blir når alt er ferdig!

Og så fikk jeg mensen i dag, luksuslivet etter fødselen varte i 14 mnd denne gangen. Så det er faktisk 2 år siden siste mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stua høres kjempefin ut! Deilig å bli ferdig!

Hoi,der kom mensen ja! 2 år uten er jo helt fantastisk!

Det blir det neppe her i gården...

Må hilse og gratulere med dagen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen jeg bøyer meg i støvet for så er det deg!!

Snakker om å ikke se mørkt på ting! Du er så tøff altså!

Var denne prevangsjonen jeg må begynne å tenke litt på...Aner virkelig ikke hva jeg skal gå for...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, var ikke mye til mens dette. Og alle som sier at det blir mye værre etter du har født. Nå husker jeg ikke hvordan det var etter lillemor, for da hadde jeg den bare knapt 4 mnd.

Nå sitter jeg bare å sløver foran tvn. Sambo kommer hjem om en halvtime eller så. Da starter også Grey`s Anatomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Listverket er snart på plass, nå ble det skikkelig pent i stuen.

Ungene sover, lillesøs kommer kl 21 og vi drar på foreldremøte i bhg.

Nå i dusjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi lakket første strøk på gulvet, et strøk til i ettermiddag så er vi ferdige!!

:hoppe:

Gardinene er underveis i posten, og så har vi kjøpt ny sofa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, i går var det helt over igjen. Knapt 4 dager med minimal mens.

I LIKE!!

Har bestilt nytt termometer, så jeg begynner nok å tempe igjen snart....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:perebrus:

Juhu, 60-siders fest!!!

Men jeg var ute på byen i går kveld sammen med ei venninne, så det får duge.

Nå venter vi på at pondus skal våkne, så skal vi dra til byen. Der er det høstmartnad med masse ulike boder, salg i butikkene og tivoli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten ligger det oppussingsbilder i bloggen min....

:hoppe:

VI ER FERDIG MED STUA!!! :sjarmor:

Nå mangler bare litt bilder på veggene, gardinene som er underveis i posten og nysofaen som vi får om 4-6 uker.....

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...