Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan Pondusa! Takk for helsing i dagboka mi! Lurar litt på kor i Nord-Norge du bur eg... :sjenert: Men det er kanskje hemmelig?

Eg er halvt Finnmarking sjølv og etter å ha lest litt i dagboka di begynte eg å lure

på om du kanskje har svigerforeldre der som mamma er i frå. Eg har vore der masse og elskar den øya! Vi bruker mormor sitt gamle hus som sommerhus. Finnmark er heilt fantastisk om sommaren så lenge det er fint vær, men nitrist når det regnar. I fjor hadde eg to veker med pissregn der oppe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,bra med litt spenning i hverdagen! Her er det stille gitt...orker ikke se på tv engang...full av latmark tror jeg...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at du hadde 2 bøker ;)  Hvilken bruker du mest da?? :sjenert:

:klem:

Den andre, denne venter på å bli mer aktiv etterhvert.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: Nei huff....Det var da ikke noe stas...Hvorfor må de dra på en fredag? Kunne vel værtfall venta til søndagen...Nå som det skal bli sommer her og alle ting...

Håper du får ei så bra helg som mulig! Skal prøve å føde litt jeg sånn at du kan komme på besøk!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja fød litt skytte, så kommer jeg.

Sambo måtte reise nå, slik at han kommer hjem til første sept. Vi skal jo til Tyrkia når han kommer hjem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg dusjet, shavet, scrubbet og smurt meg med lotion. Deilig følelse.

Har dessuten pakket ned klær til meg og ungene. Vi reiser en helgetur til mine besteforeldre, drar med båt kl 11 i morgen.

Har forøvrig deilige dager her nord nå. Hatt 1 uke med sol og temperaturer opp mot 27 grader. Og det skal bli slik en hel uke til, minst!

Noe kompensasjon må vi jo få for 5 uker med regn og 6 grader....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når man ligger noen dager på sykehuset i DEN varmen......da siler kiloene :sjarmor: Sommeren kom som bestilt :sjarmor:

Håper dere har kosa dere borte! Blir ikke tid til så mye kg og sms for tiden,men sms er kjappere enn kg!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi hadde en flott helg, koselig å være på besøk.

Kom hjem og oppdaget at turoperatøren vi skulle reise til Tyrkia med, hadde kansellert avg vår fra Tr.heim. Ble bare mer kostnader å skulle ordne fra oslo, så vi har fått pengene tilbake. Surt når vi har gledet oss så lenge.

Men nå har vi jo en solid sum å pusse opp stuen for, tror det blir oppussing istedet for ny tur akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt smålei kg for øyeblikket, tester ut litt nye plasser hvor jeg kan skravle litt om bare meg!

Dropper nok innom sånn i ny og ne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...