Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Oh no....Det hørtes ikke noe særlig ut nei.Akkurat som den virkelig prøver å bryte seg frem... :frustrert: Kjefter litt på den jeg og håper det hjelper!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:legrine: Du må ikke tenke sånne tanker høyt så jeg leser det :ler:

Det var jo bare sååå søtt da...Åååå...jeg vil også gifte meg når jeg leser sånn!

Derfor må jeg bare løpe ut igjen for det blir ikke noe av!

Håper lillemor er bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter:

Nei nå kuppa jeg boka di....

Er det ikke deilig å sette seg ned og tenke litt på hverdagen en gang i mellom? Da setter en lissom mye  mer pris på ting man har! Synes du skal lufte tankene dine litt for den fantastiske mannen og pappaen du har i hus jeg.. Kanskje han er positiv????

Gjør ingen ting at du kupper, bare koselig det! :klem:

Hmmm, tror ikke sambo har mye valg jeg.....

Så deilig tanker på en torsdag!

Ja ikke sant. De bare falt ned i hodet på meg, og da må de nedskrives.

:hjerter: Jeg blei helt rørt jeg! :grine2:

*mimre tilbake om da jeg blei sammen med mannen*

Å gifte seg anbefales! En kjempeflott dag å tenke tilbake på. Og så er det ekstra stas å kalle ham MANNEN MIN...

Håper du kommer på en lur måte å hinte på som sambo skjønner! Lykke til! :hoppe:

:legrine: Du må ikke tenke sånne tanker høyt så jeg leser det :ler:

Det var jo bare sååå søtt da...Åååå...jeg vil også gifte meg når jeg leser sånn!

Derfor må jeg bare løpe ut igjen for det blir ikke noe av!

Håper lillemor er bedre!

Lillemor er bedre ja. Løp nå ikke for fort med den nydelige magen din du. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et koselig hjertesukk! :hjerte:

Elsker å lese slike historier! ;)

Nå er lilleprinsen døpt i "samme" kjole som Pondus - helt utrolig flott kjole! :Nikke:

God bedring til Lillemor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre TT. Ja jeg var veldig fornøyd med kjolen, håper vi får brukt den flere ganger...

Nå er det straks jobb, ungene ble levert til frokost 8.30.

Spent på om nyvogna kommer i dag, tror jeg må hjem å sjekke postkasse i lunsjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luftig gitt.... :ler: Typisk etter-el tegn.

Men nå håper jeg at jeg skal få skrive en annen type dagbok før denne blir mer aktiv.... :sjenert::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor ba om å få gå og legge seg isted. Ble slapp og varm igjen....

Nå blir det vel en helg med syke barn igjen.....

Pondus leker litt på gulvet, roer litt ned før legging.

Vi ble invitert på lasagne hos søskenbarn E, så vi dro rett dit etter jobb/bhg. Kom hjem nå kl 18.30. Så jeg har ikke fått handlet til helgen, og nå får jeg ikke gjort det i dag heller.....

Dermed en fredagskveld uten snev av godis :sur: , akk ja slik er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AI så ergelig da...*sender utover lots of sjokkis og ostemuffins*

Jeg har nemlig bakt :overrasket: Så her flommer kaloriene........huff!

Håper virkelig ikke lillemor blir mer syk nå..Ønsker og unner dere ei kjempefin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor heldigvis frisk og rask i dag, men skjitvær ute. Regn og 6 grader er slett ikke sommer! Argh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten vogn i går. Prøvetrillet, og ble kjempefornøyd.

Været tok seg kraftig opp, og vi endte opp på grilltur på en plass kalt "Vakkerdalen".

Foreldreutvalget i bhg til ungene som inviterte foreldre & barn til grilling. Masse folk og veldig trivelig.

Har tatt meg en boks øl i kveld, det er sikkert 2 år siden sist. Blir jo surrete i hodet av mindre.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken vogn har dere kjøpt da?

Hehe...ja, det er nesten flaut hvor svingstang man kan bli i hodet av en halvliter når det er lenge siden man har drukket! :grine2:

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg endelig fått opp de lystette rullegardinene på soverommene våre. Alle rommene vender mot vest, så vi kan ha kveldssola inn helt til rundt midnatt.

Har også satt en brøddeig, var helt tomt i fryseren.

Lillemor har visst sovna i senga, mulig det har tatt på å stå opp kl 6 tre dager på rad...

Pondus leker med en tom plastkasse, hiver ut og oppi leker, snur på hodet og klatrer opp på den og nedi den. Kjempespennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:

Nettopp brukt 3 timer på en legging fylt med trassing og vræling fra begge hold...

Skal mye til før jeg klager over noe, men i kveld tok det overhånd. Mest lyst å låse døra å gå når det står på som værst, men vet at det blir bedre bare jeg får satt meg ned.

Dessuten ser det ikke ut i huset, nå orker jeg værtfall ikke rydde. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: Søte Pondus da!

Men :tristbla: for en kveld...skjønner godt at du blir sliten både i kropp og hode...Herremin du er tøff som holder ut og styrer alt alene i så lange perioder! Kan aldri få sagt det nok til deg altså!

Håper morgendagen blir bedre og at vi snart kan få overta finværet de har sørpå :sjarmor: Alltid litt digg når vi har finere vær enn der :sjarmor:

Der fikk jeg nok en del på nakken..... :ler:

Sove godt du nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja for en kveld.... Her la tulla seg uten ett knyst, og jeg har bare hørt henne hoste...

Men penværet vil jeg ha :sur: Kan vi ikke alle få pent vær???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men penværet vil jeg ha :sur: Kan vi ikke alle få pent vær???

Vi får fremme et ønske til de ansvarlige... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der klarte jeg å bli i godt humør igjen, fikk :hoppe: litt i boka til iss. Ikke mer som skulle til!

Nå kveldsmat, nystekte brød med hapå, :sikle:

I morgen, lillemor i bhg, jeg & pondus møte svigers i byen. Ønske pondus quinnypose i bursdagsgave, evt spørre om spleis? Koster tross alt 799,-

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...