Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Hei på deg MissS. :klem:

Pondus sover og her sitter jeg. Deilig med litt alenetid.

Så snart han våkner skal vi ut å kjøre. Gjøre et par ærend og titte innom jobben min. Uæææ, jeg skal begynne å arb på tirs...... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes tråder inne på mat forumet der man legger ut ukesmenyene sine. Kanskje mulig å få noen tips???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi på deg!!!

Og god morgen!!!

Jeg pleier å handle en gang i uken. Gjør sånn grov-planlegging av ukens middager. Blir ikke alltid slik jeg planlegger, men slipper i allefall å dra i butikken hver dag. Blir liksom dyrere da (det innbiller jeg meg i allefall :ler: ).

Nå fikk jeg lyst på pannekaker. KAnksje pannekaker til middag imorgen.... Hmmmm

Håper du får en fantastisk dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuddelidu!!

Kost dere i godværet idag?! Har jo vært helt fantastisk!!

Sånn ukesmeny hender det vi også har! Meeen så sklir det litt ut og planene forandres..Men jeg må bli flinkere å planlegge dagen før for jeg får jo aldri brukt det som ligger i fryseren..

Ha en koselig kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pondusa!

Sånne ukesmenyer er ikke så dumt egentlig! Sparar både tid, penger og diskusjoner. :) Her i huset er bare problemet at vi ikke vet om vi virkelig har lyst på fiskegrateng på torsdag liksom.. Så vi finner på ny middag hver dag, og det er fryktelig kjedelig i lengden, for man går tom for ideer.. Og blir litt lei av spørsmålet "hva skal vi lage i dag"... Vi handler nesten hver dag også vi. Huff, så dumme vi er.. Men vi har foreløpig tid til det også da! ;)

:klappe: litt for deg siden du er så flink å lese! Du har skikkelig selvdisiplin, du Pondusa! Samler litt inspirasjon fra deg, for jeg har lyst å ta noen fag på si etter hvert jeg og...

Ønsker deg en vidunderlig tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har skrevet halve oppgaven ferdig, vel bare en kladd foreløbig.

Tulla meg inn på LaRedoute, har bestilt noe til lillemor & meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ukemeny er lurt vi har hatt det en stund,man får spist opp alt man har i frysen og jeg merker det på penga at det er lurt å handle en gang i uka..sparer litt kan man si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::overrasket: Den lille apekatten min klarte jammen å kravle opp 4 trinn i trappen i dag!!!

Ellers har vi vært på besøk hos søs m/fam i dag, og lille tantesnusk er bare bedårende. :grine2: Sov hele tiden mens vi var der, og har fortsatt ikke sagt hva hun heter... :ler:

I morgen skal jeg på foreldrekaffe i skogen, avd til lillemor skal vise frem sin verson av Robin Hood. De har jobbet med det siden etter jul, og jeg er veldig spent. Lillemor skal visstnok være Lille Jon, og er veldig giret på det. :ler:

Nuh er det kveldsmat!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og pondus er våkne, lillemor sover enda. Håper hun sover litt til jeg.

Ligger an til å bli en nydelig dg med solskinn, perfekt for foreldrekaffe i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klappe: for Pondus som klarter i trappen!! Flink han er da!! Må komme seg opp og fram her i livet tydeligvis! :Nikke:

Og en stooooor :klem: til deg for du er så skjønn og skriver så koselig i dagboken min! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pondus sover og jeg tar en velfortjent kaffepause.

Har ryddet stue & kjøkken, støvsugd og vasket over gulvene, satt på dagens andre vaskemaskin og hengt opp den første, tatt ut og satt inn i oppvaskmaskina. Phu!

Hører avd til lillemor leker oppi skogen bak huset, foreldrekaffen er ikke før kl 13 så da tusler jeg og pondus opp. Venninne H fra pondus barselgruppe kommer også med sin lille W. Hun er tante til ei på avd til lillemor, og skulle dra istedet for foreldrene som måtte jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Så koselig med foreldrekaffe i skogen da.

Her sør er IKKE været særlig bra. OVerskyet. Hvorfor kan ikke denne solen titte frem??? Da blir dagen liksom MYYYYYE bedre.... :sjenert:

Så den lille krabaten har begynt å krabbe i traper han..... Skummelt. Jeg får hjerte i halsen bare ved tanke på små barn/babyer med lille dårlig balanse og TRAPPER :sjokk: . Derfor skal denne damen kjøpe inn trappegrinner til å ha både hos mamma og hos svigermor (hos sv.mor burde det vært trappegrinn for LEEEENGE siden. det er en histori jeg ikke forteller her.... :frustrert: ) imorgen på babyshop (der er det tilbud for tiden...)

Ja, ja. Du må ha en strålende dag ute i skogen.

Nå skal jeg grunne en dørlist til før jeg fortsetter runden min.....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg skrevet litt på innsendingsoppgave 1. Den skal max være på 3 sider i word, og jeg har nesten skrevet 2. Venter på mail fra NKS om hvem som skal være min veileder og ta imot og kommentere mine oppgaver, så foreløbig må jeg bare ha den på maskina.

Tenkte jeg skulle lese litt i kveld, og gjøre noen notater. Blir bare mer og mer interessant emne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt i dag. Pondus våknet i natt full av snørr og småvarm. Tok vel to-tre timer før vi sovnet igjen.

Lillemor trasser, og gjør hva hun kan for å plage broren mest mulig... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallai!!

Har ikke de vist Robin Hood?! Eller var det bare en prøve du hadde sett på? Eller er jeg synsk?!

Oh my gosj,trapper.....Hjelpes!! Utrolig hvor fort de knekker disse krabbe og klatre kodene gitt...Får høyt blodtrykk bare av å tenke på det!

Nå får vi håpe at Pondus ikke blir syk og at Lillemor gir deg ei rolig helg!

Kos dere masse! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...