pondusa Skrevet 1. april 2006 Forfatter #721 Del Skrevet 1. april 2006 Og der runda jeg nok en side i kronologien min.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 1. april 2006 #722 Del Skrevet 1. april 2006 sidene bare flyyyyyyyyyyyyyyyyr avsted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 1. april 2006 #723 Del Skrevet 1. april 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 1. april 2006 #724 Del Skrevet 1. april 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 1. april 2006 #725 Del Skrevet 1. april 2006 HEi på deg!!! Skjønner veldig godt at du synes første kvelden uten mannen blir litt stille. Synes det er veldig stille her hos meg de få gangene mannen er bortreist en helg feks. Det var litt av en slankekur denne ammingen din da. Blir helt jeg. Kommer det med å ta av kg med amming etter fødsel noe med hvordan man har lett for å legge på seg før graviditet??? Håper å gå ned noen kg etter fødsel jeg også, men ikke så mange kg altså. Fin avatar du har fått deg også!!! Nå må du ha en fortreffelig fortsatt god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. april 2006 Forfatter #726 Del Skrevet 1. april 2006 Takk for hilsner Gullet, Anerikke, teddy og tulipan! Der var ungene i seng, men lillemor sover ikke enda. Sitter her å sipper til tore på sporet jeg..... Må være amme-hormonene som herjer her... Litt appelsinjuice og potetgull, og laptopen, blir lørdagskvelden her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. april 2006 Forfatter #727 Del Skrevet 1. april 2006 Og der var det kun 49 innlegg igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 1. april 2006 #728 Del Skrevet 1. april 2006 Heisann!! Innom for å ønske deg ei fortstt god helg! Heldig du som har gått ned i vekt med amming. Jeg har absolutt ikke hatt godt av å være hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2006 Forfatter #729 Del Skrevet 2. april 2006 Så var det søndag igjen. I dag skal vi til en gutt i barselgruppa til lillemor. Vi møtes enda jevnlig for å leke og kose oss sammen. Ungene er blitt veldig godt spleiset og leker kjempebra sammen. Men det er ikke før i ettermiddag da. Er sol og litt kaldt ute, men vi får vel ta oss en liten trilletur i nabolaget litt senere når pondus skal sove. Soving ja, noe skjedde da vi stilte klokken, for plutselig er det ikke morgen før kl 7.30 nå. Er jo rene luksusen etter å vært oppe kl 6-6.15 i mange mnd nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2006 Forfatter #730 Del Skrevet 2. april 2006 Hei murmel. Koselig at du stakk innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. april 2006 #731 Del Skrevet 2. april 2006 Høres ut som om dere får en flott søndag, pondusa. Kos dere masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2006 Forfatter #732 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Takk for det Monja! Nå har pondus nettopp sovet første dupp, ble 45 min idag.... Jeg og lillemor rakk å spille 2 omganger med morro mix, og en omg med gisle gris billdelotto. Nå gjør hun alt hun kan for å erte broren slik at jeg må snakke til henne, så flirer hun meg bare rett oppi øynene. Slik bruker det å være de første dagene etter at pappan drar, for plutselig må de dele oppmerksomheten min alene. Gleder meg til påske......, og til trassalderen er over..... Endret 2. april 2006 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 2. april 2006 #733 Del Skrevet 2. april 2006 Hei Panusa!!! Og god søndag til deg!!! Jeg ser fr meg en lite trassig unge som ABSOLUTT IKKE skal gjøre som mamma sier :grine2: (for det å erte lille bror det er det morsomte i HEEEEELE verden :grine2: ). Tror det lett kan bli sånn med små barn når de må sloss om en persons oppmerksomhet. :grine2: At det liksom er lettere å få oppmerksomhet for negative ting enn for positive.... Så koselig at dere fra barselsgruppa treffes enda da. Håper du får en kjempe fin søndag. Apropo været: jeg våknet til +3 grader og SNØ!!!! . Og ikke bare litt heller, men snøflak på str med hus. Heldigvis har det sluttet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 2. april 2006 #734 Del Skrevet 2. april 2006 Fant en avatar i dagboka som jeg ikke kjente igjen, så er det du som har skiftet! Ha en fortreffelig søndag, og lykke til med de siste 49 innleggene før avhengig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2006 Forfatter #735 Del Skrevet 2. april 2006 Ja jeg ble så sliten av den brummen som hoppa så fælt..... Så enn så lenge er det a Turid-Laila som er på besøk. Takk for hyggelig hilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 2. april 2006 #736 Del Skrevet 2. april 2006 Det var en viss overgang fra hoppende Brumm til Turid-Laila! Men vi vender oss snart til det, regner jeg med... Høres litt kjipt ut når sambo må reise avgårde på jobb igjen, skjønner at du gjerne ville hatt ham hjemme! Jeg har vel sagt det før, men jeg blir i så godt humør av å lese inne hos deg, det høres få fint ut med to små og alle gledene de gir (jaja, og noen bekymringer innimellom). Ha en fortsatt fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 2. april 2006 #737 Del Skrevet 2. april 2006 Turid-Laila er kul da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2006 Forfatter #738 Del Skrevet 2. april 2006 Takk for det Miip og Nominella. Forandring fryder heter det visst... Kom hjem fra leketreff kvart på sju, fikk i ungene en halv skive hver, gikk på badet å tok på nattdrakt og kvart over sju sov begge to! De var visst slitne begge to ja. Lurer på hva jeg skal gjøre resten av kvelden da, sola skinner ute og det er jo som man skulle tro det var midt i juli. Nå bor vi slik til at vi har sola inn stuevinduene helt til den forsvinner bak fjellene, omtrent i 23-tiden midt på sommeren. Litt tidligere nå. Må vel rydde litt i stuen og på kjøkkenet, for det ser ikke ut!! Så tror jeg at jeg vipper opp puffen på godstolen og setter meg til rette med en strikking. Begynte på en ullgenser i lanettgarn til pondus i går kveld. Må vel begynne å tenke på vår-garderoben til barna nå. Og især pondus som skal begynne i bhg i løpet av sommeren. Er en del han trenger ja. Heldigvis har vi noe etter lillemor, kjøpte en del nøytrale ytterklær til henne rundt 1-2 års alderen. Alle bemerket hvor søt den lille gutten min var..... Argh, folk tror jo blått=gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2006 Forfatter #739 Del Skrevet 2. april 2006 Der var det gjort. Jeg har meldt meg på spes.ped (30 st.poeng) via nks som nettstudent. Må innom jobb i morgen å fakse vitnemål og attester før søknaden min blir behandlet. Jei, dette er litt spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 2. april 2006 Forfatter #740 Del Skrevet 2. april 2006 Hadde tenkt å slå av maskina og sette meg ned med strikkingen, men så ble det litt action i boka til TT, så her sitter jeg enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå