Skytte Skrevet 31. mars 2006 #701 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei hei! Skal han dra nå allerede?? Er det mulig at tiden går så fort?? Hjelpe meg altså....Huff,ble nesten litt trist jeg nå... Men superdupert at han kommer hjem til påske,det er jo ikke lenge til!! Håper dere uansett får ei kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 31. mars 2006 #702 Del Skrevet 31. mars 2006 Lenge siden jeg har vært innom her nå.. Skal prøve å bli litt flinkere på det! Håper du får en finfin helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #703 Del Skrevet 31. mars 2006 Han har nok vært hjemme 4 uker nå ja. Men til neste fredag drar jeg og ungene til svigers, så kommer han mandagen etter. Blir jo en hel uke sammen i påsken, hvor svigers sikkert slåss om å få stå opp med ungene!!!! Sambo`s bror kommer også hjem, han bor nede i tr.lag, men skal nå flytte sammen med nykjæresten til Gøteborg. Vi får hilse på kjæresten for første gang i påsken, spennende. Hun er visst svensk også. Blir nok en rolig helg på oss nå, vet ikke helt hva vi skal finne på. Blir litt stille med det samme sambo drar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 31. mars 2006 #704 Del Skrevet 31. mars 2006 må jo si god helg også da selv om den blir litt stille for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #705 Del Skrevet 31. mars 2006 Takk for det Gullet26. God helg til dere også. Vi sitter bare inne foreløbig. Vet ikke helt hva vi skal finne på.... Ute er det sol, men kaldt. Må vel på rema litt senere, bleier og litt mat. Må vel lage fredagspizza, selv om pappan er reist. Er han som bruker stå for den delen nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #706 Del Skrevet 31. mars 2006 Og der har jeg 100 innlegg igjen til avhengig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 31. mars 2006 #707 Del Skrevet 31. mars 2006 Ville bare stikke innom med en helge jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 31. mars 2006 #708 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei på deg Pandusa!!! Skal mannen reise ut igjen allerede??? disse 4ukene har jo sust av gårde. er det mulig.... Litt frekt egentlig . Kan godt skjønne at det blir litt stille med en gang mannen har reist. Litt trist kanskje. Men som du sier så kommer han jo hjem til påske. OG påske-helgen er jo om bare 2uker. Pizza er godt. Særlig hjemmelaget. Vi skal ha svenske-kyllingvinger vi. Det er også godt. Ha en super fin fredagskveld. Kose deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mars 2006 #709 Del Skrevet 31. mars 2006 Er du ikke ganske avhengig allerede da!? God fredagskveld videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #710 Del Skrevet 31. mars 2006 Vet ikke helt hva jeg skal skrive i dag. Sambo er reist, og ungene sover. Da blir det så stille i huset første kvelden. Sitter å ser beat for beat mens jeg surfer litt på nettet. Er i grunn veldig sulten, så jeg må nok en tur på kjøkkenet snart. Rester av fredagspizzaen og litt cola burde vel gå bra. Egentlig vil jeg: - ha vår - at lillemor ikke terger pondus så mye - ha sambo hjemme - ha fulltidsjobb, ikke bare 35% - bli kvitt den dumme ammetåken jeg befinner meg i..... Er bare en sånn dag i dag da alt er rot..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #711 Del Skrevet 31. mars 2006 Er du ikke ganske avhengig allerede da!? ← Joa, og mer blir det nå som sambo er reist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #712 Del Skrevet 31. mars 2006 Men nå må jeg spise noe! Har jo et omvendt problem jeg..... Vekta raser jo bare nedover når jeg ammer, nytter jo ikke hvor mye jeg spiser! La på meg 19 kg med lillemor og ammet av totalt 35kg. La på meg 13 med pondus og har til nå ammet av ca 20kg. Å være 1.79 høy og veie kun 62 kg er vel på grensen, alle former er jo borte... Jaja neinei, blir vel en ordnings med det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 31. mars 2006 #713 Del Skrevet 31. mars 2006 jaja la på meg 15kg me anell jeg da og har igjen ni såååå være 1.69 høy og veie 79kg tja jeg veit ikke hva som er best jeg disse graviditetene gjør mye rart me skrotten ja....både den ene og andre veien!!Gammel er minstemann nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #714 Del Skrevet 31. mars 2006 Gammel er minstemann nå? ← Han blir 9 deilige mnd den 11.april!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #715 Del Skrevet 31. mars 2006 Får jeg lov å presentere Turid-Laila for dere! <------------------ Er vel ikke så ulike vi, bare jeg er ikke fullt så blond... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mars 2006 #716 Del Skrevet 31. mars 2006 Såpass ja! Snakk om effektiv amming... WOW!!! Håper jeg tar av meg noe jeg også, om enn kanskje ikke SÅ mye! Gratla med ny avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 1. april 2006 #717 Del Skrevet 1. april 2006 Får jeg lov å presentere Turid-Laila for dere! <------------------ Er vel ikke så ulike vi, bare jeg er ikke fullt så blond... ← det er dama si det tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 1. april 2006 #718 Del Skrevet 1. april 2006 God morgen Pondusa!! Så flott avatar da, T.L og greier jo :-D Foxy lady det kan du si, kunne trengt et bilde av Beate jeg tror jeg, er ho jeg identifiserer meg mest med Du får ha en god helg i hvert fall, bare innom en liten tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. april 2006 Forfatter #719 Del Skrevet 1. april 2006 Trinemor: Beate er herved oversendt til boka di.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. april 2006 Forfatter #720 Del Skrevet 1. april 2006 Takk for hilsen Teddy og Gullet26. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå