Nominella Skrevet 26. mars 2006 #681 Del Skrevet 26. mars 2006 Oi-a-meg for en stor mage! Tenk at min også skal bli så stor og det om bare 30 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #682 Del Skrevet 26. mars 2006 Heisann, der har Epona og Nominella lagt igjen spor. Koselig. Jeg hater kviser! Har poppet opp i ansiktet nå, og jeg får kun kviser når: -jeg får mensen -eller er gravid Har ikke fått igjen mensen etter fødselen enda, men begynner å tro at nå er det like før. Hadde litt pms-stikninger her for noen dager siden igjen. Men er jo igrunn glad for hver dag som jeg slipper den, for det er jo noe søl. Tull med denne klokkestillingen, jeg blir jo ikke trett i kveld..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. mars 2006 #683 Del Skrevet 27. mars 2006 Gosh! Så stor mage! Søs hadde også så enorm mage da hun gikk med tanteungen min! Fiiiine mager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 27. mars 2006 #684 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei på deg! Håper du har en fin uke forran deg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 27. mars 2006 #685 Del Skrevet 27. mars 2006 Hei på deg!!! Det var en kjempe stoooor mage. Skal min bli like stoooor???? Tenk om du er gravid da??? Hvordan har dagen vært i Pandusahuset??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 28. mars 2006 #686 Del Skrevet 28. mars 2006 Kviser altså!!! De er så fææææle!!! Jeg har aldri vært plaget av kviser, men etter at jeg ble gravid har det bare strømmet på og jeg ser ut som et minefelt!!! Heldigvis er ikke ansiktet værst, men brystet og HELE ryggen er proppfull av guff! Får håpe det er mensen din som er i anmasj da...eller hadde det vært litt stas om det er en ny liten Lillemor eller Pondus om gjemmer seg i magen!!? Håper du får en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 28. mars 2006 #687 Del Skrevet 28. mars 2006 Hellu.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #688 Del Skrevet 28. mars 2006 Pondus reiste seg opp på to i dag!!! Vi har nok mistet babyen som for ikke så lenge siden lå i still på gulvet og var fornøyd med det. Nå krabber han i lynets hastighet mot alt som er ulovlig, og reiser seg for første gang.... Har ikke så mye å skrive om i dag, skal komme sterkere tilbake i morgen. Takk for hilsner alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 28. mars 2006 #689 Del Skrevet 28. mars 2006 Det var da jammen ikke småtteri, det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 29. mars 2006 #690 Del Skrevet 29. mars 2006 nå fikk jeg kikka på alle bildene dine...du er kjempe flink altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 29. mars 2006 #691 Del Skrevet 29. mars 2006 God morgen Pondusa! Ble det noe krig om Pondus i går? (bladet altså) Og så morsomt at Pondus har reist seg opp da!!! Her ble loftet ryddet i går, nå skal jeg prøve å rydde litt i leiligheten her, ta det som ryggen ikke nekter meg! Du får ha en flott dag i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 29. mars 2006 #692 Del Skrevet 29. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. mars 2006 #693 Del Skrevet 29. mars 2006 Heia du!!!! Nå er jeg innom en tur i rasende fart!! Så får jeg se hvor flink lille gutten er!!!Ja nå blir det andre boller der i huset ja! Tusen takk for at du er innom og hilser fra meg når alt slår krøll på seg her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. mars 2006 #694 Del Skrevet 30. mars 2006 En riktig så god morgen til familien Pondusa!! Blåser det fælt der ute? Det blåser litt her idag! Mycket bra innevær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #695 Del Skrevet 30. mars 2006 Spent på om selvangivelsen kommer i dag???? Lurer på om jeg skal hive meg rundt å lese Spesialpedagogikk 30 st.poeng, som nettstudent via NKS?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 30. mars 2006 #696 Del Skrevet 30. mars 2006 Kommer selvangivelsen NÅ?? Håper på rekordmye igjen, så det hadde vært supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 30. mars 2006 #697 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei på deg!!! Jeg venter ogsåpå selvangivelsen. Lurer på hva den sier... Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 31. mars 2006 #698 Del Skrevet 31. mars 2006 jeg fikk bruksanvisninga til selvangivelsen i går såå da kan vel den ikke være så langt unna ....det er så spennende hvert år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #699 Del Skrevet 31. mars 2006 Takk for masse hilsner jenter, skal svare ordentlig når jeg får tid. Sikkert i kveld, for da er jeg alene igjen.... Vi kjører sambo til flyplassen om en times tid, da reiser han. Men vi får se han i påsken, for da er det fiskestopp, så disse 4 ukene blir ikke så lange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 31. mars 2006 #700 Del Skrevet 31. mars 2006 Endelig fredag; håper du får ei fantastisk helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå