Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Hei Pandusa!!!!

Og god morgen!!!!

Så koselig med vennine kveld med mat og drink etterpå. Jeg er helt enig: nå kan godt sommeren komme (i hvertfall våren). Ser frem til å ta en Strawberry Margarita på varandaen :sikle: .

Ta godt vare på venninen din idag du. Man trenger virkelig gode venner etter slike situasjoner.

Ha en fortreffelig dag!!!

:klem:

*Tulipan iler videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia du!

Så bra at du har vært ute og kost deg!

Er muligheter for at Skytte dukker opp i Pondusaby idag.....!

Har ei venninne som er innlagt på sykehuset fordi hun er på ryggskole,så jeg og L tenkte å dra på besøk! Hvis dattera til L kan "lures" til å ha barnevakt ei stund :ler:

Huff...fikk helt vondt i magen og sjela når du sa det om K..Vet jeg hvem det er? Noe så inni granskauen gruuuusomt å oppleve....*grøss*

Men håper dere får en fin dag nå! Vi har litt sol...........!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige hilsner jenter! :klem:

Tulipan: Hørtes koselig ut med drink på verandaen. Nå har jo vi også fått veranda!!!!

Skytte: Så du kommer kanskje hit i dag? Har en bestefar som ligger på sykehuset, som jeg skulle besøkt i dag kanskje.

Tror ikke du vet hvem hun er, skikkelig triste greier ja.

Leya: Vi koser oss ja! Har dere fått bilen nå da? *missunnelig* Og barnesete må man ha vettu. Vet dere når dere skal til storken, eller er det kanskje hemmelig.

Missbumblebee: Hatt en fin dag ja. Håper du også hadde det.

Nominella: Koselig å se deg her inne. Skal innom boka di og :hoppe: litt for 9 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk scrappepakken i går, så nå er hele spisestuebordet fullt av ting & tang. Jeg har masse papir/kartong og bilder, men jeg mangler litt bokstaver og annen pyntestæsh for å sette prikken over i-èn. Mulig jeg må ha meg en liten tur inn på scrapit.no enda en gang......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn!!!!!!

Ikke svim av nå!! Jeg går ikke i søvne altså!

Ble ingen tur ut til dere igår pga pga pga (er innviklet å forklare hele storyen om L å det å bestemme seg for ting...) Men kanskje det blir i ettermiddag....Muligens hvis atte dersom ja du ser tegninga!

Så bra du har fått mye stæsj å henge fingrene i!

Jeg har drevet å kikket på sånne bøker til babyen,sånn som man både skriver i og setter inn bilder,men er jo så mye å velge i...

Jeg har en sånn "min første album" hvor det var mest plass til bilder,men også akkurat passe med sånne ting man kunne skrive.Hvor mye man vokste,slekt,dåpsgaver etc! Men akkurat noe sånt finnes ikke...Åf kårs!

Har hatt veldig lyst å lage scrapbook,men jeg kjenner lusa på gangen...hadde aldri blitt ferdig jeg...Så det har jeg skjøvet fra meg!

Håper det går bra med bestefaren din forresten!

Ha en fin,om en kald,dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leya: Vi koser oss ja! Har dere fått bilen nå da? *missunnelig* Og barnesete må man ha vettu. Vet dere når dere skal til storken, eller er det kanskje hemmelig.

:sjenert: Det er bittelitt hemmelig egentlig.

Men det er ikke riktig enda iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Mangler lim, så jeg får ikke scrappet..... :sur:

Vet ikke om jeg tør si det, men jeg bytta gardiner på kjøkkenet isted..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da!

Hvorfor er det litt flaut da?

Vi har ikke kjøkkenvinduer vi. Bare et svært et ved sofagruppen.

Det er fra gulvet og opp til taket faktisk. Og det og verandadøren dekker hele veggen faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ikke lim til scrapping jeg. Har sånne dobbeltsidige tapelapper.

Lim gjør at bildene og kaartongen bølger seg oggså må man passe på at limet er syrefritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke lim til scrapping jeg. Har sånne dobbeltsidige tapelapper.

Lim gjør at bildene og kaartongen bølger seg oggså må man passe på at limet er syrefritt.

Ja var sånne jeg manglet, skulle vel ikke kallt det lim. Nå har jeg kjøpt 4 pk og vips ble det et nytt album også....

Apropo gardiner, det var julegardinene som hang der.... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Men atte duh! Det er jo ikke påske enda så...du hadde jo enda noen uker på deg :ler:

Har enda ikke hørt noe fra L om det blir tur utover eller ikke :frustrert:

Blir så irrrrritert jeg.....Skal sende en sms nå og se om jeg får svar...

Var andre som gjerne ville komme på besøk hvis jeg ikke skulle bort...

Frustrert jeg nå ja!!

Samtidig som jeg gjerne skulle vært der ute en tur da....Men når stenger butikkene i senteret? Seks? Blir jo evt ikke å komme oss avgårde før over tre uansett...Gosj,kjenner jeg får stallfnatt av uorganiserte ubestemte kanskjefolk!!!

Meeen skal nå ikke la det gå utover boka di da!!! Men tror du forstår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Skytte, ergelig med sånne venninner.....

Nå dro sambo til tannlegen, var litt av en tid han fikk time. Private kan vel jobbe sent ja.

Fikk handlet 1000stk av slike tapelapper og et nytt album, så nå skal det scrappes hele kvelden! Har startet på et slik 8x8 album til svigermor, skjønt jeg nå vil beholde det selv.... Skal prøve å legge ut noen bilder etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegg på denne siden.... Hva skal jeg bruke det til da??

Går og grunner litt på hva jeg skal bytte ut "superaktiv bruker" med?? Synes det er litt kjedelig.....Men jeg mangler fantasi??

Får vel grunne litt til, tenker det blir med det jeg.....

Å sånn går no dagan... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...