Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: av iss.

Sitter her å laster opp 143 bilder til fremkalling, og det er bare aug-okt 2005.... Har nov-des 05 og jan-feb 06 igjen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laster opp nov05-feb06 i dag.

Nå sover pondus, så jeg & lillemor skal bake et par kaker. Regner med jeg får bursdagsgjester i ettermiddag så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER MED DAGEN SNUPPA!!!!

Håper det blir en super dag med masse besøk og gaver og en koselig mann :sjarmor: Hører med til bursdager det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen!

Spist kaker og kost oss, og sambo slutter aldri å overraske. Har jo fått mobil i bursdagsgave, litt på forhånd. I dag fikk jeg 7 langstilkete roser og ny klokke!!! Han mente jeg måtte jo ha noe fra ungene også...

Verdens beste mann jeg har skaffet meg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pondus har lagt seg en vane at han skal bommelomme kl 06.... Da er han lys våken og vil stå opp. Så her har vi vært våkne 1 time allerede. Fått fyrt opp i ovnen og kaffen er klar. Nå kl 7.05 kom også lillemor tuslende, strålende som en sol.

Deilige morgener egentlig, nå er jeg så vant med det.

Ingen store planer i dag, blir nok litt b.gjester i dag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!!!

Jeg var ikke på KG igår, så jeg har ikke fått med meg at du hadde bursdag.

Men her kommer en gratulasjon litt sent:

GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN SOM VAR IGÅR :gratulerer:

Håper du hadde en fin dag igår.

Så søt mannen din er da. Ny mob, klokken og ROSER :hjerte:

Så lille-mannen har lagt seg til en vane med bommelomme klokken 06 han da... Kunne jo vært LITT senere da... :sjenert: . Men det positive er jo at magen hans fungerer og at du da nesten kan stille klokken etter det :ler: .

Håper du får en super fin dag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg med noen bilder her.

Det første er bursdagsgaven fra bestemor & bestefar. Bestefar har laget benk til meg, med inngravert navn og blomster på den trehvite platen. Han har laget maken til mams & paps, tante & onkel, storesøs og et søskenbarn av meg.

Kvaliteten er litt dårlig, da jeg måtte ta bilde av bilde....

Det andre bildet er fotografbildet av pondus, tatt da han var 6 3/4 mnd. (Leya, her er det endelig... :ler: )

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Nei og nei!! Har jeg gått glipp av bursdagen din!!!

Gratulerer med vel overstått dag!!!!!!!!!!!

:gave::flagg::dagens-rose::smilyblomst::gratulerer::tommel::perebrus::vinke: :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og god morgen!!!

Så søt sønnen din er!!! :hjerte: . Og DET smilet. Ser skikkelig fornøyd ut. Og så koselig med sin egen benk da.

Innom for å ønske deg en fortreffelig dag

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige hilsner Epona, TT og Tulipan! :klem:

Nok en tidlig morgen her i huset, men det er greit. Vant med det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Etter tips i min tråd under Barn og familie så har jeg nå skummet gjennom dagboka di! Synes du er en veldig flink "periode-alenemor". Litt snedig at jeg antageligvis kommer til å være i samme situasjon i løpet av sommeren... Vi kommer også til å ha to små barn med ca. 2 års mellomrom, og vi skal i samme periode bygge hus (synes jeg leste at dere også har nytt hus på gang - sorry, har ikke fått med meg alle detaljene...).

Som min svigermor sa: når man har to små barn må man uansett ta en dag om gangen, uansett om mannen er hjemme eller ikke. Og det har hun nok helt rett i... Tror egentlig tiden kommer til å fly kjempefort de ukene han er borte, så er det bare om å gjøre å skru ned tempoet når han er hjemme slik at denne tiden oppfattes som ekstra lang!

Takk for at du skriver en dagbok som for meg allerede har fungert som en stor oppmuntring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsner Eliza og MissS. :klem:

Har skrevet litt tilbake i boka di Eliza!

MissS: Gratulerer så masse med 12-uker`n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...