Gå til innhold

Livet i Pondusa-huset

pondusa

Anbefalte innlegg

Spennende at du vurderer tøybleier. Jeg vet med meg selv at jeg ikke orker å styre med det :sjenert:

God helg! :klemmer:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ble jeg plutselig veldig usikker på om jeg har husket på å gratulerer deg med den lille på vei eller ikke... Men veldig koselig er det nå lell! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom en butikk i går, og fant en kurv med litt div babytøy som var nedsatt 70%.

Kunne ikke dy meg, og kom ut igjen med to små gensre i 56 og 62 og matchende tøybukser i 56 og 62.

Ååå... så koselig med babytøyshopping! :-D Nesten så jeg ikke greier å dy meg jeg heller... Kan bli vanskelig når jeg skal på Bergenstur neste helg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger jo strengt tatt ikke handle,da vi har rikelig klær på kvisten og vi skal få det som er blitt for smått til nevøen vår i Sverige.

Men litt nytt synes jeg hver unge skal få. :nikker:

Har forresten strikket mine første bleiebukser: Strikkebloggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lykkelig: 30 uker!!

Hjemme med syk pondus i dag jeg. Han er forferdelig snørrete og har feber. Har små planer om å få gjort litt i huset i dag. Kanskje jeg skulle tatt ned noen plastkasser fra kvisten og begynt å sortere babyklær. Tror jammen det ligger endel kluter nedpakket også, som er store nok til å kunne brukes som tøybleier. Får se hva vi klarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det knøttet og middis.

Skal sette meg godt til rette og prøve ut en helt ny bleiebukseoppskrift nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syr du også?

Leter etter oppskrifter på mei tai. Finner jo noen på nett, da...men om du har eller vet om noen som har så er jeg interessert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syr du også?

Leter etter oppskrifter på mei tai. Finner jo noen på nett, da...men om du har eller vet om noen som har så er jeg interessert. :)

Nei jeg finnes ikke venn med symaskinen jeg.

Her bør du snakke med Murmelmy, hun er en racer på mei tai-sying!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pondus fortsatt full av feber, snørrete og hoster. Blir nok en avslappingsdag hjemme for meg i dag.

Vi skal straks kjøre lillemor i bhg, de skal låne gymsal på en skole som har vinterferie. Hun gleder seg veldig til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pondus var ikke bedre i dag, så vi tok turen til legen. Han har noe forhøyet crp-verdi, men foreløbig bare på virusstadiet. Legen mente han kanskje drev å fikk en lungebetennelse, så vi skal tilbake på fredag og ta en ny prøve. Inntil da er det bare å holde seg inne og holde feberen i sjakk med paracet.

Ble en ufrivillig hjemmeuke på meg dette, men jeg kjenner at det faktisk ikke gjorde noen ting. Får prøve å slappe mest mulig av jeg også.

Lillemor fikk være hjemme i dag, og pondus var nokså pigg i morges, så da lekte de godt sammen. Benyttet anledningen til å vaske stue og kjøkken, så nå kan jeg slappe av resten av uken. Lillemor skal i bhg i morgen og fredag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hjemme med pondus enda jeg, vært hjemme hele uka vi. Legen tror kanskje han holder på å få lungebetennelse, skal tilbake til legen for ny infeksjonsprøve i morgen.

Så ble litt ufrivillig hjemmeuke på meg dette, men det har vært litt godt også. Lillemor er i bhg i dag, og skal i morgen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...