monja Skrevet 16. februar 2008 #2281 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Spennende at du vurderer tøybleier. Jeg vet med meg selv at jeg ikke orker å styre med det God helg! Endret 16. februar 2008 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. februar 2008 #2282 Del Skrevet 17. februar 2008 Nå ble jeg plutselig veldig usikker på om jeg har husket på å gratulerer deg med den lille på vei eller ikke... Men veldig koselig er det nå lell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. februar 2008 #2283 Del Skrevet 17. februar 2008 Bare innom og kikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. februar 2008 #2284 Del Skrevet 17. februar 2008 Var innom en butikk i går, og fant en kurv med litt div babytøy som var nedsatt 70%. Kunne ikke dy meg, og kom ut igjen med to små gensre i 56 og 62 og matchende tøybukser i 56 og 62. Ååå... så koselig med babytøyshopping! :-D Nesten så jeg ikke greier å dy meg jeg heller... Kan bli vanskelig når jeg skal på Bergenstur neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. februar 2008 Forfatter #2285 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg trenger jo strengt tatt ikke handle,da vi har rikelig klær på kvisten og vi skal få det som er blitt for smått til nevøen vår i Sverige. Men litt nytt synes jeg hver unge skal få. :nikker: Har forresten strikket mine første bleiebukser: Strikkebloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 18. februar 2008 #2286 Del Skrevet 18. februar 2008 Litt nytt må den lille få Går det bra? 30 uker jo!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. februar 2008 #2287 Del Skrevet 18. februar 2008 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 18. februar 2008 #2288 Del Skrevet 18. februar 2008 30 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2289 Del Skrevet 18. februar 2008 :lykkelig: 30 uker!! Hjemme med syk pondus i dag jeg. Han er forferdelig snørrete og har feber. Har små planer om å få gjort litt i huset i dag. Kanskje jeg skulle tatt ned noen plastkasser fra kvisten og begynt å sortere babyklær. Tror jammen det ligger endel kluter nedpakket også, som er store nok til å kunne brukes som tøybleier. Får se hva vi klarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. februar 2008 #2290 Del Skrevet 18. februar 2008 Så flink du er til å strikke, og så mye du har strikket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. februar 2008 #2291 Del Skrevet 18. februar 2008 Oi, du har strikket mye fint!! Skulle ønske jeg var like flink. Det er vel bare å øve seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2292 Del Skrevet 18. februar 2008 Takk for det knøttet og middis. Skal sette meg godt til rette og prøve ut en helt ny bleiebukseoppskrift nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. februar 2008 #2293 Del Skrevet 18. februar 2008 Syr du også? Leter etter oppskrifter på mei tai. Finner jo noen på nett, da...men om du har eller vet om noen som har så er jeg interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2294 Del Skrevet 18. februar 2008 Syr du også? Leter etter oppskrifter på mei tai. Finner jo noen på nett, da...men om du har eller vet om noen som har så er jeg interessert. Nei jeg finnes ikke venn med symaskinen jeg. Her bør du snakke med Murmelmy, hun er en racer på mei tai-sying! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. februar 2008 #2295 Del Skrevet 18. februar 2008 pm sendt til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #2296 Del Skrevet 19. februar 2008 Pondus fortsatt full av feber, snørrete og hoster. Blir nok en avslappingsdag hjemme for meg i dag. Vi skal straks kjøre lillemor i bhg, de skal låne gymsal på en skole som har vinterferie. Hun gleder seg veldig til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 19. februar 2008 #2297 Del Skrevet 19. februar 2008 Innom og oppdaterer meg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #2298 Del Skrevet 20. februar 2008 Pondus var ikke bedre i dag, så vi tok turen til legen. Han har noe forhøyet crp-verdi, men foreløbig bare på virusstadiet. Legen mente han kanskje drev å fikk en lungebetennelse, så vi skal tilbake på fredag og ta en ny prøve. Inntil da er det bare å holde seg inne og holde feberen i sjakk med paracet. Ble en ufrivillig hjemmeuke på meg dette, men jeg kjenner at det faktisk ikke gjorde noen ting. Får prøve å slappe mest mulig av jeg også. Lillemor fikk være hjemme i dag, og pondus var nokså pigg i morges, så da lekte de godt sammen. Benyttet anledningen til å vaske stue og kjøkken, så nå kan jeg slappe av resten av uken. Lillemor skal i bhg i morgen og fredag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #2299 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg er hjemme med pondus enda jeg, vært hjemme hele uka vi. Legen tror kanskje han holder på å få lungebetennelse, skal tilbake til legen for ny infeksjonsprøve i morgen. Så ble litt ufrivillig hjemmeuke på meg dette, men det har vært litt godt også. Lillemor er i bhg i dag, og skal i morgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. februar 2008 #2300 Del Skrevet 21. februar 2008 God bedring til pondus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå