Gjest imli Skrevet 31. januar 2008 #2261 Del Skrevet 31. januar 2008 Haha, det var jo veldig opplysende! Godt at alt vra bra da. Er vel litt tidlig for lille smule å melde sin ankomst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 31. januar 2008 #2262 Del Skrevet 31. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. februar 2008 #2263 Del Skrevet 4. februar 2008 28 uker Over i tredje trimester! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. februar 2008 #2264 Del Skrevet 4. februar 2008 Tenkte jeg skulle vente til etter ktrl på mandag med å avsløre det. Men kan jo si at jeg har et eksemplar fra før. Veeeldig informativt! Vet dere det nå da? *mase* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. februar 2008 #2265 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå har det da vært mandag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #2266 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Ble egentlig ikke så mye klokere på kontroll, for smule var veldig beskjeden. Tror ikke det er meningen vi skal få vite noe. Magefølelsen sier gutt og legen kunne strekke seg til at det var 60%-30% for at det var tut, så sånt sett er vi jo like langt igrunn. Det eneste vi så klart var hendene, for h*n vinket hele tiden. Fikk et bilde med hjem hvor h*n ligger med hele hånden opp. Så vi vet at det er 5 fingre på venstre hånd iallefall... Endret 6. februar 2008 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #2267 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg er hjemme fra jobb i dag, for første gang på år. Våknet med feber og en gigantisk hodepine. Vi hadde familieselskap i går for lillemor, tenk hele 5 år ble hun. I morgen skal hun ha et lite barneselskap, de blir vel 7 stk medregnet lillemor. Akkurat passe til at jeg orker å ha det alene hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #2268 Del Skrevet 9. februar 2008 Oppe her også. Våknet da Pondus kom inn til meg i 7-tiden, og jeg hadde en kjempehodepine i dag også. Lillemor kom inn rett etter og så lå vi alle sammen i samme seng. Lille-sprell våknet da plutselig til liv, og ungene ble i ekstase når det ble sparket skikkelig mot hendene deres. De har ikke fått kjent det så mye før, for sprell blir bestandig helt stille når de kommer å skal kose magen. Rundt halv åtte sto ungene opp, tok seg en yoghurt på kjøkkenet og Lillemor smurte hvert sitt knekkebrød med syltetøy til dem. Jeg slumret til rundt halv ni, og da satt de så fredelig å tegnet på kjøkkenet. Nå skal vi shine litt hus og pynte til barnebursdag som skal være fra 14-16. De blir vel 7 stk medregnet Lillemor. Etter bursdagen skal vi bare rydde opp og så skal ungene nedover til storesøs med familie hvor de skal overnatte. Jeg skal på et show i kveld, med tittelen "Kvinner og venninner". God mat, musikk, bli-ny show og noen andre hemmelige ting vi ikke vet enda. Gleder meg skikkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. februar 2008 #2269 Del Skrevet 9. februar 2008 Håper hodepinen er bedre. Artig at ungene fikk kjenne babyen da. Ha en fin venninnekveld! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. februar 2008 #2270 Del Skrevet 9. februar 2008 Høres ut som en fin lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #2271 Del Skrevet 10. februar 2008 God morgen alle vakre mødre, og gratulerer med dagen!! Har akkurat våknet og rigget meg til i senga med laptopen på fanget. Ungene har overnattet til min søster i natt, så jeg bare nyter at jeg kunne sove til jeg våknet av meg selv. Showet i går var helt fantastisk, har aldri hatt det så morsomt edru ute på byen før. Nå skal jeg surfe litt her, ta en lang dusj og en deilig frokost før jeg kjører nedover til storesøs etterhvert. Tror det blir en fin spasertur i formiddag, før vi drar til mamma & pappa og får morsdagskaffe i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. februar 2008 #2272 Del Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer med morsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2008 #2273 Del Skrevet 10. februar 2008 Gratulerer med morsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #2274 Del Skrevet 11. februar 2008 29 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. februar 2008 #2275 Del Skrevet 12. februar 2008 29 uker Nå nærmer det seg, pondusa..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. februar 2008 #2276 Del Skrevet 12. februar 2008 29 uker!! :juhu: Tida går virkelig fort! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #2277 Del Skrevet 13. februar 2008 Var innom en butikk i går, og fant en kurv med litt div babytøy som var nedsatt 70%. Kunne ikke dy meg, og kom ut igjen med to små gensre i 56 og 62 og matchende tøybukser i 56 og 62. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. februar 2008 Forfatter #2278 Del Skrevet 14. februar 2008 Sitter å leser og leser om tøybleier, og vurderer sterkt om jeg skal handle inn og gjøre klart til smule kommer. Er jo bare fordeler med det så vidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. februar 2008 #2279 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg har også lest litt om tøybleier, og det ser ikke så dumt ut. Men jeg vet ikke om vi kommer til å gjøre det denne gangen i alle fall... men det er nok bare fordi det blir rart inni hodet mitt.. Ha en kjempefin helg pondusa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. februar 2008 #2280 Del Skrevet 16. februar 2008 Hei, håper du har en fin lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå